Mitä normaalisti ”rumaa” asiaa ihmisessä pidätte viehättävänä?
Esim. huonot hampaat tms muuta jonka useimmat näkevät epämiellyttävänä/rumana.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet naisilla
Kyllähän monetkin tykkää
Naiset vaan ovat itse usein läskireisään haukkumassa :D ihan turhaan
Pieni pömppis kaikilla sukupuolilla. Voi olla vähän isompikin.
Isot rinnat. Niitä varsinkin nykypäivänä haukutaan jatkuvasti. Ja puhun nyt aidoista, en muovitisseistä.
M
Silmälasit naisilla kaunistaa, kauniitakin.
Olen 174 cm pitkä nainen ja yleensä käytän vielä korkkareita, jotka jalassa olen yli 180 cm. Lisäksi kroppa ei ole hoikimmasta päästä vaan tyyliä Ashley Graham. Ihastun usein noin 170-175 cm pitkiin miehiin, joita en todellakaan uskalla lähestyä, koska uskon heidän pitävän minua järkyttävänä sotanorsuna.
Aika monet näyttää olevan saman jo vastannutkin, eli silmälasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkausarpia. Jos miehellä on kaunis leikkausarpi (avantouinti, sauna) selässä, tulee tunne, tuo ei ole täällä turhan takia.
Syvempi, inhimillisempi yhteys.Se ei kyllä kerro yhtään onko kyseessä turhempi vai tärkeämpi yksilö, jos on joutunut leikkaukseen.
Joskus omakohtainen kokemus esim sairaudesta muuttaa niin että voi kehittyä ihmisyydessä ja ymmärtää toisia toiseuden kautta. Eli tuntee myötätuntoa.
Vain täysin tunnekylmillä narsisteilla mitään kehitystä ei tapahdu.
Toki he nauttivat hoivasta ja huomiosta.
Vinot hampaat
Rako etuhampaiden välissä
Puuttuva thigh gap
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjän kulmahampaat
Tajusin biyyteni kun näin Patricia Arquetten telkkarissa.
Massiivisen kokoinen takapuoli.
SUOMALAINEN NAINEN EIKU ITALIALAINEN, NUNNUKA NUNNUKA LAILAA LAILAA T. RIIITTA58
Majavahampaat on söpöt. Sellaiset tulee, jos käyttää liian kauan tuttia vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit
Lue otsikko. Tatuoinnit ei ole normaalisti rumana pidetty asia. Esim tinderissä kaikki naiset kirjoittaa rakastavansa tatuointeja.
Mä tykkään lyhyehköistä ja vähän pyöreistä miehistä paljon enemmän kuin lihaskimpuista tai sellaisista maratoonarimaisista kuivan kesän oravista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet naisilla
Hyi. Miksi?
Paksut kunnon reidet ja iso perse.
Kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lyhyehköistä ja vähän pyöreistä miehistä paljon enemmän kuin lihaskimpuista tai sellaisista maratoonarimaisista kuivan kesän oravista.
Lyhyehkö mies tarkoittaa naisille yleensä normaalipituista miestä. (Suomessa 178cm)
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm pitkä nainen ja yleensä käytän vielä korkkareita, jotka jalassa olen yli 180 cm. Lisäksi kroppa ei ole hoikimmasta päästä vaan tyyliä Ashley Graham. Ihastun usein noin 170-175 cm pitkiin miehiin, joita en todellakaan uskalla lähestyä, koska uskon heidän pitävän minua järkyttävänä sotanorsuna.
Kuulostaa hyvältä, kelpaisiko sulle 181cm mies?
No siis ei lerpata sillai esim. tuulessa vaan on aerodynaaminen.