Mitä normaalisti ”rumaa” asiaa ihmisessä pidätte viehättävänä?
Esim. huonot hampaat tms muuta jonka useimmat näkevät epämiellyttävänä/rumana.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Meikittömyys > sotamaalaus
- Karvakolmio > ajeltu alapää
Kun te miehet ette ymmärrä meikkaamisesta hölkäsen pöläystä ja luulette siististi meikattuja naisia meikittömiksi!
Osa luulee, osa ei. Mutta miessukupuolesta saa tehdä yleistyksiä mielin määrin ja yläpeukkuja sataa.
Harmaantuvat hiukset voittavat mennen tullen tekopirtsakkapunaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Meikittömyys > sotamaalaus
- Karvakolmio > ajeltu alapää
Kun te miehet ette ymmärrä meikkaamisesta hölkäsen pöläystä ja luulette siististi meikattuja naisia meikittömiksi!
Osa luulee, osa ei. Mutta miessukupuolesta saa tehdä yleistyksiä mielin määrin ja yläpeukkuja sataa.
Ei yhtään läpinäkyvää tuo multipeukutus...
Kyömynenä naisilla ja miehillä. Takkuiset/sottaiset hiukset (mutta ei likaiset)
Pisamat
Lukulasit
Runsas karvoitus miehellä
Luonnostaan todella vaaleat kulmakarvat
JA tummat ja rehottavat kulmakarvat
Mies jolla on mahaa, vanttera rakenne
Risuparta
Kalju
Kuluneet vaatteet
Ei ole ikinä itselle iskenyt tämä yleinen "pitkä, tumma ja komea" -miesihanne. Tykästyn yleensä piirteiltään vähän erikoisemman näköisiin.
Jos pitäisi jotain ei pidettyjä listata, niin:
- punaiset/lilat hiukset
- pitkät hiukset
- pömppömaha
- karvaisuus
- parta, etenkin pukinparta
Nämä siis miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei ole lihansyöjän kulmahampaita, tarkoittaako se että pitäisi olla luonnostaan kasvissyöjä? Tuli vaan mieleen.
Voi tarkoittaa myös että ihminen on 10-11 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet naisilla
Kyllähän monetkin tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjän kulmahampaat
Nää on ihanat, olis mullakin. Muös ulkoilmaihmisen korvalehdet on cool. Sellaiset ettei ole nipukkaa.
Selitäs paremmin toi korvajuttu. Miten niin ulkoilmaihmisellä ei nipukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Leikkausarpia. Jos miehellä on kaunis leikkausarpi (avantouinti, sauna) selässä, tulee tunne, tuo ei ole täällä turhan takia.
Syvempi, inhimillisempi yhteys.
Se ei kyllä kerro yhtään onko kyseessä turhempi vai tärkeämpi yksilö, jos on joutunut leikkaukseen.
Laihuus (naisilla)
Punaiset hiukset
Olen tavannut todella kuuman tytön, jonka silmät karsastivat hieman. Yllätyin suuresti, kun juutuin katselemaan hänen kauniita silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei ole lihansyöjän kulmahampaita, tarkoittaako se että pitäisi olla luonnostaan kasvissyöjä? Tuli vaan mieleen.
Voi tarkoittaa myös että ihminen on 10-11 vuotias.
Aikuisella tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut todella kuuman tytön, jonka silmät karsastivat hieman. Yllätyin suuresti, kun juutuin katselemaan hänen kauniita silmiään.
Tietynlainen karsastus on tosi söpönnäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet naisilla
Kyllähän monetkin tykkää
Mutta miksi?
Luonnostaan punaiset hiukset, pisamat, silmälasit, ristissä olevat yläetuhampaat, hörökorvat, pienet ja vinot silmät.
Isoja vinoja kulmahampaita. Sexy.
Pienet rinnat. Tai en tiedä, onko tämä ruma ominaisuus sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ainakin minua haukuttiin laudaksi, kun olin pienirintainen. Myöhemmin rintani ovat valitettavasti kasvaneet kolme kokoa isommiksi, enkä itse pidä niistä juurikaan. Otan työssäni sydänfilmejä ja siinä tulee samalla nähtyä kaikenlaisia rintoja. Edelleen ne pienet rinnat näyttävät minusta kivoimmilta, vaikka ihan hetero olen, enkä katsele naisia sillä silmällä.