Mitä normaalisti ”rumaa” asiaa ihmisessä pidätte viehättävänä?
Esim. huonot hampaat tms muuta jonka useimmat näkevät epämiellyttävänä/rumana.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Ketunnenä tissit, pienet pystärit, pienet tissit yleensäkin mitkä palsta mammojen mielestä ovat totaali, nounou ja turn off.
Eihän ole. Mutta yhdys sana virheet on ehdoton turn off.
Virheistä huomauttelu ja pikkunokkela päteminen on kaikista pahinta.
Seksikkäintä on jos pystyy ymmärtämään viestin sisällön ilman, että pikku ego murskaantuu jos ei pääse näyttämään ”paremmuuttaan” heti tilaisuuden tullen.
Jos ihmisellä ei ole lihansyöjän kulmahampaita, tarkoittaako se että pitäisi olla luonnostaan kasvissyöjä? Tuli vaan mieleen.
Iso nenä miehellä poikkeusetta viehättävä, mutta joskus myös naisella kookas kyömy pukee kasvoja ja tekee ne mielenkiintoisiksi.
Joskus myös virheasennossa olevat hampaat kivat. (joskus ei)
- Meikittömyys > sotamaalaus
- Karvakolmio > ajeltu alapää
Vierailija kirjoitti:
Paksut reidet naisilla
Hyi. Miksi?
Leikkausarpia. Jos miehellä on kaunis leikkausarpi (avantouinti, sauna) selässä, tulee tunne, tuo ei ole täällä turhan takia.
Syvempi, inhimillisempi yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat naisella.
Nah, höylään, kun mm. kutittais ja näyttäis pirun vastenmieliseltä itselläni. :D
OK.
Isot huulet vaikka olis feikit. Ne on vaan kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Kun te miehet ette ymmärrä meikkaamisesta hölkäsen pöläystä ja luulette siististi meikattuja naisia meikittömiksi!
Rillipäinen mies on seksikäs. Rillit eivät kuitenkaan saa olla insinöörilasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun te miehet ette ymmärrä meikkaamisesta hölkäsen pöläystä ja luulette siististi meikattuja naisia meikittömiksi!
Niinpä :D Miehet luulee tietävänsä.
Pidän lyhyistä miehistä. Olen aina pitänyt.
Pitkät miehet ovat jotenkin kömpelön ja hevosmaisen näköisiä.
Sellainen hieman röllykkä vatsa. Miehelläni on sellainen ja jos saisin valita sen tilalle tiukan six packin, niin en vaihtaisi.
Naururypyt, harmaantuvat hiukset, pidetäänkö pisamia yleensä epäviehättävinä? (minusta kauniita).
Vierailija kirjoitti:
Naururypyt, harmaantuvat hiukset, pidetäänkö pisamia yleensä epäviehättävinä? (minusta kauniita).
Kyllä pidetään. Minua haukuttu niiden takia koko elämäni ja miestä en ole saanut koskaan. Naama täys noita pskalänttejä. Olispa puhdas iho. N30
Vierailija kirjoitti:
Kookas nenä.
Mäkin tykkään isoista klyyvareista :D Ne ovat just tyylikkäitä. Paras ehkä sellainen saksalainen (tai no, mikälie kv) haukan nenä. Naisillekin sopii. Harvemmin vaan näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookas nenä.
Mäkin tykkään isoista klyyvareista :D Ne ovat just tyylikkäitä. Paras ehkä sellainen saksalainen (tai no, mikälie kv) haukan nenä. Naisillekin sopii. Harvemmin vaan näkee.
Mua luullaan saksalaiseksi ja nenäni on iso :D Kiitos päivän piristyksestä!
Mä taas tunnen itseni seksikkääksi kainalokarvoissa. T. N