Mitä normaalisti ”rumaa” asiaa ihmisessä pidätte viehättävänä?
Esim. huonot hampaat tms muuta jonka useimmat näkevät epämiellyttävänä/rumana.
Kommentit (89)
Isot rinnat, ihan sama ovatko luomut vai silikonit.
Arvet
Isot, ulkonevat etuhampaat
Leveät ja kulmikkaat leuat ovat todella viehättävät. Monestihan ne kielivät transtaustasta.
Hoikka, androgyyninen mies viehättää eniten. Ei läskiä, pömppöä tai edes näkyviä lihaksia.
hörökorvat niin että ne pilkistävät paksujen pitkien hiusten seasta
Normaali painoisella naisella tiukahko hame, joka tuo _sopivan_ kokoisen pömppiksen esille = NAM !
Rakastan miehissä ns. aasialaisia piirteitä, erityisesti silmiä. Kaikkien kavereideni mielestä ovat "rumia vinosilmiä" ja he itse kuolaavat eteläeurooppalaisia adoniksia, jotka taas eivät kiinnosta minua pätkääkään. Jännä. :D
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miehissä ns. aasialaisia piirteitä, erityisesti silmiä. Kaikkien kavereideni mielestä ovat "rumia vinosilmiä" ja he itse kuolaavat eteläeurooppalaisia adoniksia, jotka taas eivät kiinnosta minua pätkääkään. Jännä. :D
Itselleni nyt 40:n korvilla on myös kolahtanut aasialaisten miesten ulkonäkö. Uskomattoman seksikkäitä. Mm. eräässä tamperelaisessa vaatekaupassa todella miellyttävän näköinen aasialaistaustainen mies, huh huh!
En itse edes ymmärrä miksi esim kahta ensimmäistä moni pitää ”rumana”, mutta pisamat, rako etuhampaiden välissä, otsarypyt, pienet huulet, naisilla pyöreämpi kroppa tiettyyn rajaan saakka
Muuta ei tule nyt mieleen mutta ainakin nuo
Tämä myös :) Ei sellane pottunenä mutta sellainen ”miehekäs” nenä naisella