Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto, kiinalaisen astrologian päivämerkki maa-sika, vuosimerkki maa-koira. Japanilaisittain rakastettava susi (charanavi). Life path 4.
Stubb, kiinalaisen astrologian päivämerkki metalli-härkä, vuosimerkki maa-apina. Japanilaisittain sädehtivä kauris. Life path 11/2.
Stubb valittiin myös päivämäärällä 11/2, sattuma vaiko enne, ken tietää.
Totta! Ja lisäksi 11 + 2 = 13. Stubb on siis 13. presidenttimme. Tähtiin kirjoitettu tarina?
Aurinkomerkki on vain yksi tekijä kartalla. Planeettojen keskinäiset suhteet eli aspektit sekä planeettojen merkit ja huoneet vaikuttavat kokonaistulkintaan. Moni katsoo vain syntymäkarttaa, mutta myös transiitit eli tämänhetkiset planeetta-asemat suhteessa syntymäkarttaan vaikuttavat eri aikoina eri tavoin. Eli jos haluaa käyttää astrologiaa itsetuntemuksen tai toisten ymmärryksen lisääjänä, niin siihen kyllä pitäisi paneutua paljon laajemmin. Usein oman sisimmän kuuntelu on paras tapa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto, kiinalaisen astrologian päivämerkki maa-sika, vuosimerkki maa-koira. Japanilaisittain rakastettava susi (charanavi). Life path 4.
Stubb, kiinalaisen astrologian päivämerkki metalli-härkä, vuosimerkki maa-apina. Japanilaisittain sädehtivä kauris. Life path 11/2.
Lohikäärmeen vuosi alkoi ja tiedossa on muutoksia ja uusia tuulia, jopa sellaista mihin emme voi vaikuttaa ja mitä emme osanneet odottaa. Toivotan onnea presidenttiparille - vanhalle että uudelle! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ja lisäksi 11 + 2 = 13. Stubb on siis 13. presidenttimme. Tähtiin kirjoitettu tarina?
Hetkonen 13 eli 1+3=4 eli neljä tarkoittaa numerologiassa tasapainoa ja vakautta. Numero 4 ilmestyy usein esiin, kun elämme vaikeita aikoja tai kun olemme hieman liian jumissa mukavuusalueillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen 13. presidentti on oinas ja vaimonsa vesimies. :)
13 on tunnettu epäonnen luku 🙈
Mun avomies (kuollut jo) oli oinas, riitaa ei saanut mistään aikaseksi, hirveen kiltti mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen 13. presidentti on oinas ja vaimonsa vesimies. :)
Mun avomies (kuollut jo) oli oinas, riitaa ei saanut mistään aikaseksi, hirveen kiltti mies!
Oma mieheni on myös oinas ja saa riidan aikaiseksi asiasta kuin asiasta - niin halutessaan. On myöskin olevinaan aina oikeassa, joko aiheesta tai aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain näin, että hankalimmat ihan ehdottomasti ovat kaksoset ja oinas! Karmeita töksäyttelijöitä ja uskomattoman kateellisia usein ihan aiheetta.
Saadaan keskenämme "töksäytellä" rauhassa kun ei ole herkkähipiäisempiä kuulolla :D
naisKaksoset <3 miesOinas
Pahimmat törkyturvat on olleet Kaksoset ja Jousimies, mutta Oinas tulee hyvänä kolmosena. Ai saa.ana kauheaa mitä noiden suusta kuuluu!
Itse en perusta niinkään merkistä, missä aurinko sijaitsee, tulkitessani syntymäkarttaa, mutta merkuriuksen ja marsin yhtymä merkistä riippumatta, antaa henkilön kommunikaatioon piirteen, jossa jokainen keskustelu on taistelu joka täytyy voittaa. Se voi olla hyvin raskassoutuista, etenki
Olin 13v suhteessa jossa miehellä merkurius ja mars Skorpionissa ja voin allekirjoittaa sanomasi. Usein turhautui siihen kun minulla ei argumentit loppuneetkaan ja riehui että miksi minun pitää aina saada viimeinen sana. Aurinko hänellä Vaaka, mutta diplomatia loisti usein poissaolollaan. Itselläni ei tuollaista pyrkimystä kylläkään ole, inhoan turhia vääntöjä.
t. toinen nousuVaaka, merkuriusKaksoset, venusHärkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain näin, että hankalimmat ihan ehdottomasti ovat kaksoset ja oinas! Karmeita töksäyttelijöitä ja uskomattoman kateellisia usein ihan aiheetta.
Saadaan keskenämme "töksäytellä" rauhassa kun ei ole herkkähipiäisempiä kuulolla :D
Pahimmat törkyturvat on olleet Kaksoset ja Jousimies, mutta Oinas tulee hyvänä kolmosena. Ai saa.ana kauheaa mitä noiden suusta kuuluu!
Itse en perusta niinkään merkistä, missä aurinko sijaitsee, tulkitessani syntymäkarttaa, mutta merkuriuksen ja marsin yhtymä merkistä riippumatta, antaa henkilön kommunikaatioon piirteen, jossa jokainen keskustelu on taistelu joka täytyy voittaa. Se voi olla hyvin raskassoutuista, etenki
Mitä sanoisit henkilöstä jolla merkurius ja mars on vastamerkeissä, oinas-vaaka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit henkilöstä jolla merkurius ja mars on vastamerkeissä, oinas-vaaka?
'Mercury opposite Mars natal gives a sharp mind and tongue. You are a warrior on the mental plane and can be an aggressive debater. A strong tendency to challenge the words and ideas of others can lead to problems, mainly because of the speed at which you react.'
Oinas on aikalailla mustavalkoinen. Ei ole kovin empaattinen, ei osaa asettua toisen asemaan. Vaikka siitä sanookin, niin on silti ihan ulkona misä puhutaan. Ai, en ymmärtänyt, että...joko tahallaan manipuloidakseen tai eivät vain käsitä.
Ovat energisiä, pää pysyy kunnossa ainoastaan säännöllisellä liikunnalla tms. Rutiinit ja aikataulut tärkeitä. Tunteet eivät määrää, ovat melko tunteettomia. Näkevät asiat miltei aina omasta näkökulmastaan. Itsekäs, asiat tapahtuvat hänen aikataulunsa ja suunnitelmansa mukaan. Jos yrittää sanoa oman kantansa tai kieltäytyy niin alkaa yrittää muuttaa toisen mielipidettä tai aikataulua. Ei muka ymmärrä mistä suutuit/loukkaannuit jos suutuit tai loukkaannuit. Suoraan sanon joskus aikamoinen pässinpää.
Tämä päätelmä on minun tuntemastani oinaasta.
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
He he... olen kaksonen ja minua ovat pettäneet juuri vaaka ja vesimies. Vesimies oli mustasukkainen ja joskus raivosi pikku jutuista vaikka kuulemma vesimies ja kaksonen ovat paras pari. Sen enempää en horoskooppimerkeistä tiedäkään mutta pahin on henkilö joka uskoo noihin. Onhan näitä jopa tutkittu, jossain lehdessä oli juttu eri lehtien päivän tai viikon horoskoopeista. Oli esimerkkejä aivan vastakkaisista ennustuksista samoille ajoille. En yhdistäisi horoskooppimerkkiä ihmisen luonteeseen ollenkaan. No mutta nyt heräsi uteliaisuus. Pitääkin tarkistaa jostain miten horoskooppimerkit pitävät paikkansa tyttärieni kohdalla. Heidät tunnen täysin. Todennäköisesti vahvistuu käsitykseni asiasta.
Vesimies loukkaantuu/suuttuu/raivostuu epärehellisyydestä, vastuunpakoilemisesta tai luimuilemisesta yleensä. Myös tahallisesta ilkeydestä ja pikkumaisuudesta. Muuten ovat hyvinkin lojaaleja ja pitkämielisiä. Antavat mennä ohi paljon ja hyväksyvät ihmisten vajavaisuudet. Antavat kyllä vihjeitä ja mahdollisuuksia asioiden parantamiseksi. Mutta kun mitta täyttyy niin silloin kyllä antavat sen kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
He he... olen kaksonen ja minua ovat pettäneet juuri vaaka ja vesimies. Vesimies oli mustasukkainen ja joskus raivosi pikku jutuista vaikka kuulemma vesimies ja kaksonen ovat paras pari. Sen enempää en horoskooppimerkeistä tiedäkään mutta pahin on henkilö joka uskoo noihin. Onhan näitä jopa tutkittu, jossain lehdessä oli juttu eri lehtien päivän tai viikon horoskoopeista. Oli esimerkkejä aivan vastakkaisist
Parhaat parit syntyy tuli-ilma tai maa-vesi pareista. Saman elementin kanssa voi olla yhteistä, mutta ennemminkin ystävyyden kannalta.
Kaksosena kuvittelin Vaaan olevan hyvin yhteensopiva, mutta kyllä se Oinaan tulisuus ja suoruus on se mitä tarvitsen, en vaakamaista epätasapainoa ja jahkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn sinulta, kun vaikutat asiasta tietävältä, että onko jousimies-mars sekä kauris-merkurius jollain tasolla tasapainottava kombinaatio, kun tällaisella henkilöllä ei pala käämit mihinkään, vaikka tuo toiminnallisuuskin on tulimerkissä?
Vierailija kirjoitti:
Oinas on aikalailla mustavalkoinen. Ei ole kovin empaattinen, ei osaa asettua toisen asemaan. Vaikka siitä sanookin, niin on silti ihan ulkona misä puhutaan. Ai, en ymmärtänyt, että...joko tahallaan manipuloidakseen tai eivät vain käsitä.
Ovat energisiä, pää pysyy kunnossa ainoastaan säännöllisellä liikunnalla tms. Rutiinit ja aikataulut tärkeitä. Tunteet eivät määrää, ovat melko tunteettomia. Näkevät asiat miltei aina omasta näkökulmastaan. Itsekäs, asiat tapahtuvat hänen aikataulunsa ja suunnitelmansa mukaan. Jos yrittää sanoa oman kantansa tai kieltäytyy niin alkaa yrittää muuttaa toisen mielipidettä tai aikataulua. Ei muka ymmärrä mistä suutuit/loukkaannuit jos suutuit tai loukkaannuit. Suoraan sanon joskus aikamoinen pässinpää.
Tämä päätelmä on minun tuntemastani oinaasta.
Allekirjoitan! Myös itselläni pari vastaavaa tuttua.
Miten oinas nainen ja härkä mies sopii yhteen? Onko mitään toivoa pitkästä liitosta?