Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12101/12683 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Minkälainen on neitsyt mies? Siisteyden esikuvako? En tiedä kunnolla yhtäkään neitsyttä, mutta pikkulinnut lauloivat, että neitsyt siistii pöydän muruista syömisen jälkeen. :D

Osa on täydellisiä perfektionisteja jokaisella elämän osa-alueella, osa taas vain jollain tietyllä alueella. Sitten on erikseen ns. boheemit neitsyet, jotka eivät ole turhan tarkkoja mistään vaan seilailevat luovasti. Pikkulintujen viserrys voi tyypistä riippuen pitääkin täysin paikkansa.

Neitsyt miehenä totean, että olen perfektionisti ja siisteysintoilija. Moni neitsyt mies onkin mainio designeri ja arkkitehti kuvailemiesi ominaisuuksien ansiosta, koska suurin osa meistä on tarkkoja ja yksityiskohtaisia. Tunnen yhden boheemin neitsyen, jolla on hällä väliä asenne kaikkeen. Pukeutumistyylini on siisti, selkeä ja aina puhdas, koska en voi sietää ryppyisiä silittämättömiä vaatteita.

Vierailija
12102/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on skorpionin aika, niin miten koette skorpionin vaikuttavan itsessänne?

No itsehän olen tuntenut olevani melko energinen ja aikaansaava. Motivaatiota ja virtaa riittää vaikka mihin mm.töissä ja harrastuksissa yms.

Jännä asia muuten, sillä olen huomannut jotta monellakin pulpahtanut tässä lähiaikoina ns.pinnan alta kipeitäkin asioita ja muistoja joista ovat minun kanssani päätyneet keskustelemaan ja käymään läpi.          Taitonani nimittäin pystyn käsittelemään ja puhumaan vaikeistakin asioista kavahtamatta, eikä ns.syviin vesiin sukeltaminen minua pelota. Useampi onkin sanonut jotta minulle on helppo ja lähes terapeuttista puhua.

Olen siis noususkorpioni ja lisäksi pluto löytyy 1 huoneesta. Muutoinhan olen kartaltani tulta ja ilmaa, mutta skorpionin aika on minulle monestikin yllättävän helppoa ja energisoivaa aikaa, mitä se ei läheskään kaikille tunnu olevan. Yritän sittemin parhaani mukaan auttaa muita, ketkä kokevat olevansa poikki ja väsyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Jousimies (tulimerkki).

Vierailija
12104/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, kuinka Skorpioni voi olla kyy ja käärme. Pistää ja puree takaapäinkin, myrkyttää kaiken ilman ja hautaa ivallaan ja ilkeydellään kaiken ilon myrkkyjensä alle. Pakenen häntä ja muutan toiseen kaupunkiin, toivon ettei hän saa asuinpaikkaani selville. 

Vierailija
12105/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on neitsyt mies? Siisteyden esikuvako? En tiedä kunnolla yhtäkään neitsyttä, mutta pikkulinnut lauloivat, että neitsyt siistii pöydän muruista syömisen jälkeen. :D

Minäpä kerron seurustelukumppanistani, jossa on paljon tällaista neitsyen stereotyyppistä puolta. Haluaa että paikat ovat siistit ja on joistakin itselleen tärkeistä asioista tarkka jopa neuroottisuuteen asti. On myös melko helposti stressaantuva ja hänen on vaikea "heittää vapaalle" jos jokin asia on kesken tai huonolla tolalla. 

Toisaalta neitsyt on myös ihanan huolehtivainen omien läheistensä suhteen, haluaa että kaikilla olisi asiat mahdollisimman hyvin ja näkee vaivaa sen eteen. Auttaa käytännön asioissa aina ja tarttuu toimeen, jos jossain on korjaamisen tarvetta. Neitsyt näyttää välittämistään huolehtimalla (mikä toki voi välillä lipsahtaa huolestumisen puolelle). 

Neitsyen (ainakin tuon miehen) kanssa seurustellessa pärjää hyvin, kun antaa hänen sopivasti auttaa ja "palvella". En tarkoita tällä mitään toisen jalustalle nostamista, mutta selvästi hän nauttii siitä että saa minulle hyvän mielen (on se sitten pedissä tai muualla), ja annan kyllä siitä hänelle kiitosta ja palvelen taas vuorostaan häntä. Neitsyt todellakin panostaa niihin asioihin, jotka ovat hänelle tärkeitä, ja onnellisesti saan itse olla hänen huolellisen kiinnostuksena kohteena. 

Pidän myös siitä, että huolestumispiirteestään huolimatta hän on rationaalinen keskustelija joka ainakin tekee parhaansa isojenkin aiheiden kanssa eikä heti säikähdä niitä. Itse skorpionina välillä uin melko syvissäkin vesissä, joihin hän ei ihan pääse, mutta toisaalta hän on mukavasti käytännössä kiinni.

Rahan kanssa ainakin tuo neitsytmies on jännä yhdistelmä. Joissain asioissa on melkoisen säästäväinen, ja toisissa taas haluaa vain parasta, hinnasta välittämättä. Oma läsnäoloni kenties karsii hänestä ne karuimmat piheilyt, joihin saattaisi itsekseen ollessa syyllistyä (en siis itsekään ole kyllä mikään tuhlari). 

Mutta kuten sanottu tässäkin ketjussa monesti, ei voi yhden horoskooppimerkin perusteella ihmisen persoonasta juuri mitään sanoa.

Vierailija
12106/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin aikakausi on nostanut minulla tunteet pintaan ja muistoja menneisyydestä, jotka luulin jo unohtaneeni. Näyttää olevan vaikea unohtaa ja antaa anteeksi vanhoja kaunoja, kun olen pitkävihainen. Skorpionimaisesti pinnan alla kuohuu, vaikka ulospäin näyttäydyn tyyneltä ja noususkorpioni olen.

Vierailija
12107/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on skorpionin aika, niin miten koette skorpionin vaikuttavan itsessänne?

No itsehän olen tuntenut olevani melko energinen ja aikaansaava. Motivaatiota ja virtaa riittää vaikka mihin mm.töissä ja harrastuksissa yms.

Jännä asia muuten, sillä olen huomannut jotta monellakin pulpahtanut tässä lähiaikoina ns.pinnan alta kipeitäkin asioita ja muistoja joista ovat minun kanssani päätyneet keskustelemaan ja käymään läpi.          Taitonani nimittäin pystyn käsittelemään ja puhumaan vaikeistakin asioista kavahtamatta, eikä ns.syviin vesiin sukeltaminen minua pelota. Useampi onkin sanonut jotta minulle on helppo ja lähes terapeuttista puhua.

Olen siis noususkorpioni ja lisäksi pluto löytyy 1 huoneesta. Muutoinhan olen kartaltani tulta ja ilmaa, mutta skorpionin aika on minulle monestikin yllättävän helppoa ja energisoi

High five sulle, mä olen myös noususkorpioni ja pluto ensimmäisessä huoneessa. Mitä sulla on kolmannessa huoneessa?

Vierailija
12108/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis noususkorpioni ja lisäksi pluto löytyy 1 huoneesta. Muutoinhan olen kartaltani tulta ja ilmaa, mutta skorpionin aika on m

Minulta löytyy 3 huoneesta kauris. Lisäksi planeetoista uranus ja neptunus. 

Vierailija
12109/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli piti siis vastata tuohon ylempänä olevaan, mut nyt meni vikaan. Mut kauris tosissaa 3 huoneessa sekä planeetat uranus ja neptunus :D

Ja high five sinnekkin toiselle kellä skorppari nousu ja pluto 1 huoneessa, kiva kuulla samoista sijainneista toisilla :)

Vierailija
12110/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden sinkkuvanhemman perheet yhdistyisivät niin millaisiksi arvioisitte keskinäiset dynamiikat kun perheiden jäsenten merkit:

Kaksoset, Jousimies, Vesimies

ja

Oinas, 2xKalat, Härkä ja Skorpioni

?

Vierailija
12111/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

minulla ei muistaakseni ole kartalla lainkaan skorpionia. Enimmäkseen tulta ja ilmaa. Ymmärrän skorppareita aina jollain tasolla. T. Rapu (nousuleijona, kuu vesimiehessä)

Sulla taitaa olla skorpioni neloshuoneessa, niin siellä se voi näkyä vaikkei planeettoja olisikaan.

Itselleni tärkeintä on se, että skorpionia ei ole yhdessäkään taloni huoneessa.

Skorpioni myrkyttää ja tuhoaa kaiken kauniin ja hyvän sielunsa mustalla pahuudella.

Vierailija
12112/12683 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli piti siis vastata tuohon ylempänä olevaan, mut nyt meni vikaan. Mut kauris tosissaa 3 huoneessa sekä planeetat uranus ja neptunus :D

Ja high five sinnekkin toiselle kellä skorppari nousu ja pluto 1 huoneessa, kiva kuulla samoista sijainneista toisilla :)

Mullakin on neptunus kauriissa siellä kolmosessa, oon ajatellut että se voisi vaikuttaa siihen kommunikointiin. Mullekin on siis useamman kerran sanottu että mun kanssa on helppo jutella, pitkänkin tauon jälkeen.

Vierailija
12113/12683 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ompas hauska yhteensattuma!

Samaa nimittäin minullekin sanottu jotta pitkänkin ajan kuluttua juttu jatkuu mihin on jäänyt. Ja tosissaan kun ns.puolitututkin ovat avautuneet vaikeista asioista, koska minulle on kuulema helppo puhua ja osaan kuunnella.

Lieköhöhän sitten tuo kauris tuo ehket vakautta ja luotettavuutta ja neptunus kenties empatiakykyä ja pehmeyttä kommunikointiin. Tosin olen myös jostakin lukenut jotta juurikin skorpionin taito on olla hyvä käsittelemään kriisejä ja erilaisia muutoksia elämässä, sekä saattaa pystyä sittemin toisiakin auttamaan yli isoista elämänmuutoksista, traumoista yms.

Mielenkiintoisia juttuja kyllä.

Ps. Sama noususkorppari jolla 3.h kauris

Vierailija
12114/12683 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ompas hauska yhteensattuma!

Samaa nimittäin minullekin sanottu jotta pitkänkin ajan kuluttua juttu jatkuu mihin on jäänyt. Ja tosissaan kun ns.puolitututkin ovat avautuneet vaikeista asioista, koska minulle on kuulema helppo puhua ja osaan kuunnella.

Lieköhöhän sitten tuo kauris tuo ehket vakautta ja luotettavuutta ja neptunus kenties empatiakykyä ja pehmeyttä kommunikointiin. Tosin olen myös jostakin lukenut jotta juurikin skorpionin taito on olla hyvä käsittelemään kriisejä ja erilaisia muutoksia elämässä, sekä saattaa pystyä sittemin toisiakin auttamaan yli isoista elämänmuutoksista, traumoista yms.

Mielenkiintoisia juttuja kyllä.

Ps. Sama noususkorppari jolla 3.h kauris

Itselleni on sanottu ihan samaa, helppo avautua paremmin tuntemattakin/kertoa salaisuuksia ja jutut jatkuu luontevasti.

NousuVaaka, 3. huoneessa Jousimies Neptunus ja Uranus

Vierailija
12115/12683 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3. ja 4. huoneessa vaaka, 3 huoneessa merkurius. 9. ja 10 huoneet lastattu oinaalla.

Vierailija
12116/12683 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin on skorpioni.

Valloittavin on vesimies.

Vierailija
12117/12683 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaankin jo jousimiehessä, löytyykö teiltä jotain sieltä? Koetteko vaikuttaneen näkyvämmin johonkin asiaan?

Vierailija
12118/12683 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut vaarallisimpia rapujen kanssa tekemisissä olleet tietävät tämän.🤣

Vierailija
12119/12683 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionin aikakausi on nostanut minulla tunteet pintaan ja muistoja menneisyydestä, jotka luulin jo unohtaneeni. Näyttää olevan vaikea unohtaa ja antaa anteeksi vanhoja kaunoja, kun olen pitkävihainen. Skorpionimaisesti pinnan alla kuohuu, vaikka ulospäin näyttäydyn tyyneltä ja noususkorpioni olen.

Ai. Mulla ei ole elämässäni ollut näin levollinen ja leppoisa mieli. Enkä ole pitkävihainen ollut aiemminkaan. Skorppari N52

Vierailija
12120/12683 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on pahin horoskooppimerkki: liiallinen itsevarmuus ja itsensä asettaminen muiden yläpuolelle, itsekkyys, pihiys, temperamenttisuus

Parhaita ovat kalat ja leijonat, ensimmäiset empaattisia ja herkkiä, jälkimmäiset joustavia, valoisia ja helppoja luonteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi