Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Olen vaakanainen ja seurustelen vesimiesmiehen kanssa. Joskus meinaan kuolla tuohon viileyteen, mutta silti jokin vetää puoleensa kuin magneetti. Vastaan että parhaat merkit on olleet tapaamistani ihmisistä vesimiehet, leijonat ja oinaat. Pahinta ei ole olemassakaan, koska me kaikki ollaan jollekkin ihania.
Itse olen Jousimies, vaimo Leijona, 30 vuotta yhtäköyttä yhdistystä menty ja jatkuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
NaisOinaat, suorasanaisia, aikaansaavia, määräileviä.
MiesOinaat, aloitteellisia, seksinnälkäisiä, tulisia rakastajia, rakastavat kehuja +ylläolevat naisOinaiden ominaisuudet.
Kuulisin mielelläni millaisia ovat parisuhteessa?Mäkin olen kohdannut aikaansaavia ja suorasanaisia naisoinaita.
Samoin. Ovat tekeviä tulimerkin edustajia. Tulta ja tappuraa, mitä tulee ihmissuhteisiin. Tahdittomiakin sille päälle sattuessaan ja hyvin usein sattuukin - joko siihen omaan nilkkaan tai muihin.
Voi että, tuo tahditonkin kuvastaa erittäin hyvin tapaamiani oinaita.
Kaksoset pärjää Oinaiden kanssa, eivät ole niin herkkänahkaisia kuin jotkut muut merkit.
Kaksoset vaihtavat tyyliä ja mielipiteitä joka viikko tai kuukausi. Et koskaan voi tietää kumman puolen kanssa olet tekemisissä kaksosten kanssa - hyvän vai pahan. Paha kaksonen on suora, ilkeä ja kammottava valehteleva pettäjä ja hyvä kaksonen on pirskahteleva, flirttaileva ja menevä. En tule toimeen kaksosten kanssa, koska luottamusta ei ole ja olen oinas.
Tuo sanomasi kaksosista on niin totta, kunnon Jekyll & Mr. Hyde.tyyppejä
Poliitikko olkoot mikä horokooppi merkiltään
Olen Kaksoset sekä aurinko- että merkuriusmerkiltä enkä ole "ilkeä ja kammottava valehteleva pettäjä".
VenusHärkä vaikuttaa vahvasti. Karttaani hallitsee Vaaka.
Oinasmiehet tykkää ja pari naisOinasta on kavereina, toinen sanonutkin että pitää seurastani kun ei tarvitse sievistellä sanoissaan ja pelätä että loukkaannun kuten moni muu.
Vierailija wrote:
Minkälainen on neitsyt mies? Siisteyden esikuvako? En tiedä kunnolla yhtäkään neitsyttä, mutta pikkulinnut lauloivat, että neitsyt siistii pöydän muruista syömisen jälkeen. :D
Tunnen yhden neitsytmiehen ja hän ei ole siisteyden esikuva. Hänellä pikkutarkkuus näkyy hänen tarkkuutta vaativassa työssään, jossa hän on aina just eikä melkein. Erittäin täsmällinen on myös. Ja pukeutumisesta tarkka. Huomaa myös aina ihan kaikenlaisia visuaalisia yksityiskohtia ympäristössään.
Vierailija wrote:
Minkälainen on neitsyt mies? Siisteyden esikuvako? En tiedä kunnolla yhtäkään neitsyttä, mutta pikkulinnut lauloivat, että neitsyt siistii pöydän muruista syömisen jälkeen. :D
Osa on täydellisiä perfektionisteja jokaisella elämän osa-alueella, osa taas vain jollain tietyllä alueella. Sitten on erikseen ns. boheemit neitsyet, jotka eivät ole turhan tarkkoja mistään vaan seilailevat luovasti. Pikkulintujen viserrys voi tyypistä riippuen pitääkin täysin paikkansa.
Vierailija wrote:
Poliitikko olkoot mikä horokooppi merkiltään
Poliitikoissa on merkkiensä kalseimmat edustajat.
Pahin Skorpioni, salakavala juonittelija, josta ei koskaan tiedä miten aikoo seuraavaksi selkään puukottaa ja kostaa asioita, joita harhaisessa mielessään kuvitteleen tapahtuneen.
Paras Leijona, suuripiirteinen, leppoisa ja antelias luonne.
Ei ole parasta eikä pahinta merkkiä. Kaikilla kaikki merkit vaikuttaa jotenkin, ja riippuu ihan sijainneista ja kokonaisuudesta minkälainen on lopputulos. Ja sitten on myös ympäristön vaikutus.
Kalat ja rapu ovat parhaimmat merkit. Kalat ovat ihania, taiteellisia ja empaattisia, siksi minulla tulee naiskaloista aina mieleen keijut. :)
Nyt kun on skorpionin aika, niin miten koette skorpionin vaikuttavan itsessänne?
Vierailija wrote:
Nyt kun on skorpionin aika, niin miten koette skorpionin vaikuttavan itsessänne?
minulla ei muistaakseni ole kartalla lainkaan skorpionia. Enimmäkseen tulta ja ilmaa. Ymmärrän skorppareita aina jollain tasolla. T. Rapu (nousuleijona, kuu vesimiehessä)
Rapunaisen pahimmat puolet?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
minulla ei muistaakseni ole kartalla lainkaan skorpionia. Enimmäkseen tulta ja ilmaa. Ymmärrän skorppareita aina jollain tasolla. T. Rapu (nousuleijona, kuu vesimiehessä)
Sulla taitaa olla skorpioni neloshuoneessa, niin siellä se voi näkyä vaikkei planeettoja olisikaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
minulla ei muistaakseni ole kartalla lainkaan skorpionia. Enimmäkseen tulta ja ilmaa. Ymmärrän skorppareita aina jollain tasolla. T. Rapu (nousuleijona, kuu vesimiehessä)Sulla taitaa olla skorpioni neloshuoneessa, niin siellä se voi näkyä vaikkei planeettoja olisikaan.
Itselläni ainoa skorpioni jupiter 2.huoneessa. Käsittääkseni hyvä sijainti skorpionille?
Vertex-Oinas 7. huoneessa, mitä tarkoittaa?
Ainoa merkki kyseisessä huoneessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
minulla ei muistaakseni ole kartalla lainkaan skorpionia. Enimmäkseen tulta ja ilmaa. Ymmärrän skorppareita aina jollain tasolla. T. Rapu (nousuleijona, kuu vesimiehessä)Sulla taitaa olla skorpioni neloshuoneessa, niin siellä se voi näkyä vaikkei planeettoja olisikaan.
Itselläni ainoa skorpioni jupiter 2.huoneessa. Käsittääkseni hyvä sijainti skorpionille?
Ehkä materia on sulle tärkeää, se antaa sulle turvaa ja haluat lisätä sitä?