Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11181/12684 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala-äijä, juokse! Liukas valehtelija, joku flirttipeli vähintään ym. aina menossa selkäs takana ja et varmasti saa totuutta ulos, kun osaa manipuloida ja valehdella ainakin omasta mielestään.

Petollinen, vetää roolia pilke silmäkulmassa työroolinaan, samaan aikaan kotona kuin pahin narsku: vedättää, juo, valehtelee, alistaa puhumattomuudellaan.

Ok, kiitos ilmoituksesta mutta kävin jo juoksulenkillä ja nyt maalaan takkatulen edessä taulua. Ketä mun pitäisi juosta karkuun? -Kalat mies

Vierailija
11182/12684 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka keksi,että kala on herkkien ihmisten merkki kuten muka rapukin. Kala on liukas ja ovela ja saita. Ravuissa voi olla herkkyyttä mutta epävakaita ja ei luotettavia. Joku muu on huomannut saman. Neitsyet ovat luotettavia mutta mielestään aina oikeassa. Jousimies paras merkki ja kaksosetkin menettelee.

Tämäpä juuri! Kaikista ikävimmät ihmiset ovat olleet kaloja. Yksi työpaikkakiusaaja, yksi narsisti, yksi väkivaltainen alkoholisti, ja lista jatkuu. Paljon häiriintyneitä tässä merkissä.

Sama kokemus. Pahin kaksnaamaisista, juoruilee ja mielistelee, viina maistuu ja aina omat säännöt viinahuuruissaan. Jörkyttävää miten kylmä ja moraaliton pettäjä päissään, säälittää vaimonsa.

Onneksi jäi eläkkeelle tämä pikkupomo, päästiin lipevästä nuoleskelijasta, liukkaasta kalapomosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11183/12684 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit osaavat raha-asiat mutta osaavat olla julmetun ivallisia ja ilkeitä sekä tunteettomia. Kauriilla on usein kivikasvot ja osaavat olla niin kylmiä.

Vierailija
11184/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa jos naisen venus on miehen venuksen ja marsin vastamerkissä?

Tässä tapauksessa nainen venusHärkä ja mies venus+marsSkorpioni?

Aurinkomerkit on molemmilla ilmamerkkisiä.

Vierailija
11185/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat:

Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.

Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.

Kalat. Mustasukkaisia jopa omista perheenjäsenistään. 

Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".

Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa  :D 

Vierailija
11186/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastamerkit voi olla haasteellisia, mutta myös intohimoisia ja toisiaan täydentäviä

Vierailija
11187/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jotain elämänohjeita, kun minulla on ne viisi planeettaa skorpionissa. Mitä pitäisi tehdä, mitä ei pitäisi tehdä ja miten puhua jne. Pitää muotoilla koko persoonallisuus vissiin uudelleen, mutta millaiseksi? Millainen on hyvä ihminen?

Vierailija
11188/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tällainen hyvä:

1. Tulevaisuuteen suuntautunut kuten vesimies

2. Auttavainen kuin kalat

3. Reipas kuin Oinas

4. Rehellinen kuin härkä

5. Puhelias kuin kaksoset

6. Hoivaava kuin rapu

7. Siisti kuin neitsyt

8. Antelias kuin leijona

9. Sopuisa kuin vaaka

10. Sinnikäs kuin skorpioni

11. Leppoisa kuin jousimies

12. Tarkka rahankäyttäjä kuin kauris

Vierailija
11189/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on kamalin.

Vierailija
11190/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Antakaa jotain elämänohjeita, kun minulla on ne viisi planeettaa skorpionissa. Mitä pitäisi tehdä, mitä ei pitäisi tehdä ja miten puhua jne. Pitää muotoilla koko persoonallisuus vissiin uudelleen, mutta millaiseksi? Millainen on hyvä ihminen?

Tilanteenne on toivoton.

"Lahjakkuuksianne" kaivataan lähinnä inkvisitio-laitoksessa ja diktatuurien kidutuskammioissa.

Vierailija
11191/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Tilanteenne on toivoton.

"Lahjakkuuksianne" kaivataan lähinnä inkvisitio-laitoksessa ja diktatuurien kidutuskammioissa.

*Lol* 😅 kiitos tästä kohteliaasta kannustuksesta, oli se sentään Teitittelymuodossa. Piristi päiväni. Kiitos 🌷

Vierailija
11192/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Tilanteenne on toivoton.

*Lol* 😅 kiitos tästä kohteliaasta kannustuksesta, oli se sentään Teitittelymuodossa. Piristi päiväni. Kiitos 🌷

Olkaa hyvä, konsultaationi on maksuton.

Tosin ette välttämättä tätä konsultaatiotani olisi edes tarvinnut. Teidän oma sysimusta sielunne ja pahuuteen paatunut sydämenne olisi teidät osannut näihin unelmatehtäviinne ohjata sisäsyntyisestikin. Onhan pahuus ja muut alhaiset sekä kielteiset ihmisyyden aspektit teidän skorpionien pääasiallinen, ellei jopa ainoa, syynne elää ja toteuttaa sairasta ja kieroutunutta luontoanne tämän muun ihmiskunnan kärsimyksen maksimoimiseksi.

Täytyyhän pahuuden voimillakin olla omat maanpäälliset työntekijät. Tosin itse en heitä valon soturina tarvitse.

Vierailija
11193/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Tilanteenne on toivoton.

Olkaa hyvä, konsultaationi on maksuton.

Tosin ette välttämättä tätä konsultaatiotani olisi edes tarvinnut. Teidän oma sysimusta sielunne ja pahuuteen paatunut sydämenne olisi teidät osannut näihin unelmatehtäviinne ohjata sisäsyntyisestikin. Onhan pahuus ja muut alhaiset sekä kielteiset ihmisyyden aspektit teidän skorpionien pääasiallinen, ellei jopa ainoa, syynne elää ja toteuttaa sairasta ja kieroutunutta luontoanne tämän muun ihmiskunnan kärsimyksen maksimoimiseksi.

Täytyyhän pahuuden voimillakin olla omat maanpäälliset työntekijät. Tosin itse en heitä valon soturina tarvitse.

Kiitos, taiturimaista sanan käyttöä ja ihan ilmaiseksi. Hienoa!

Vierailija
11194/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat:

Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.

Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.

Kalat. Mustasukkaisia jopa omista perheenjäsenistään. 

Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".

Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa  :D 

Ravut eivät uskalla lähestyä suoraan, koska pelkäävät torjutuksi tulemista. Niinpä tiedän monta rapua joka on stalkannut ihastustaan ja myöhemmin erottuaan stalkannut exäänsä vielä vuosienkin jälkeen ihan vain tietääkseen onko exällä kaikki hyvin ja miten tällä menee elämässään. Tiedän kaksi rapumiestä, joka toimii näin.

Vierailija
11195/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt on kamalin.

Ei kai. Neitsyt on coolein ja puhtain merkki.

Vierailija
11196/12684 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Hei, Skorpionit ei kysele muilta, mitä tehdä, miten puhua ym. soopaa. Tietäjät tietää.

terveisin Skorpioni

Vierailija
11197/12684 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastamerkit voi olla haasteellisia, mutta myös intohimoisia ja toisiaan täydentäviä

Korjatkaa paremmin tietävät jos olen väärässä, mutta sanoisin että kun aurinkomerkeiltään samaelementtiset tulevat yleensä ystävinä hyvin toimeen ja jos siihen yhdistää venus/mars vastamerkit, niin löytyy vahvaa seksuaalistakin viehätystä, joten voisi olla yhteensopivuus parisuhdekuvioonkin.

Vierailija
11198/12684 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Viisi? Luepa Donna Cunninghamin Healing Pluto Problems.

Vierailija
11199/12684 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Vesimiehet taiteellisia, mukavuudenhaluisia,

Vierailija
11200/12684 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen. Katala luonne.