Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Tämä on kyllä vaikea! Koska pelkästään aurinkomerkki ei vaikuta ihmisen persoonaan.
Mutta sanoisin että kaksoset ovat olleet hankalimpia. Pettäjiä ja todella kaksinaamaisia muutenkin.
Vaa'at ovat pinnallisia, heidän kanssaan on vaikea päästä syvemmälle tasolle keskusteluissa. Vaikka muuten olisivatkin kivoja.
Miten neitsyt voi olla listan viimeisenä? Yksi parhaimmista merkeistä mitä tiedän.
Jouskarit parhaita! Filosofisia, joustavia ja vanhemmiten ikinuoria. Useimmat tuntemistani aktiivisia mm. opiskelemaan ja tutkimaan kulttuuria. Hyviä keskustelijoita ja huumorintajuisia.
Kahden ikävän skorpionin perusteella: kaksi skorpionia. Muista en voi tuntematta sanoa mitään.
Kalamiehiä muutaman tuntenut: alko maistuu ja lipeviä puhumaan. Ovat outoja sisäänpäin kieroja, peittävät ehkä herkkyyttään? Osaavat edessäpäin olla suosioon sulkeutuvia, mutta takanapäin ja alkon vaikutuksesta estot häviää, valmiita pettämään jos tilaisuus ja pysyy salassa.
Ei saa otetta, liukkaita kuin kala.
Vierailija kirjoitti:
Kahden ikävän skorpionin perusteella: kaksi skorpionia. Muista en voi tuntematta sanoa mitään.
Skorppari opiskelukaveri petti luottamuksen. Kieroili itsensä pois yhteisestä projektista. Siihen loppui se ystävyys, niin katalan tempun teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorppari opiskelukaveri petti luottamuksen. Kieroili itsensä pois yhteisestä projektista. Siihen loppui se ystävyys, niin katalan tempun teki.
Minua kiusasi työkaveri joka oli skorpioni. Oli tilattu kakku ja kahvit "juhlia" varten, mutta työkaveriskorpioni tuli viereen sanomaan että nyt mennään kahville. Siitä tasan tunnin päästä sain potkut ja toinen oli aamusta saakka ilkkunut vieressä. Sellainen tuki ja turva, kun skorppari sai palkankorotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kalamiehiä muutaman tuntenut: alko maistuu ja lipeviä puhumaan. Ovat outoja sisäänpäin kieroja, peittävät ehkä herkkyyttään? Osaavat edessäpäin olla suosioon sulkeutuvia, mutta takanapäin ja alkon vaikutuksesta estot häviää, valmiita pettämään jos tilaisuus ja pysyy salassa.
Samaa mieltä, kalat ei ole paras mahdollinen merkki miehelle varsinkaan. Kieroja ja välillä sitten herkkiä, ymmärrystä riittää omia heikkouksia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vain mukavia ja empaattisia kalat miehiä. Auttavat aina kun on tarve ja ovat hyviä kuuntelijoita eivätkä tartu pulloon.
Vaaka on mielestäni ihana! Omassa perheessä on härkiä ja kaksosia. Kaikki ovat kyllä keskenään erittäin erilaisia. Mutta minulle rakkaita. Elämäni isoimmat ihastuksen kohteeni (joita yhä lämmöllä muistelen ovat olleet joko oinaita, härkiä tai kaksosia. Yksi leijonakin.
Rapu ehkä itselleni epämieluisin - heistä lähinnä huonoja kokemuksia. Kauriit vähän tylsiä ja kaloista en saa mitään otetta.
Itse olen Jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa otetta, liukkaita kuin kala.Tiedän vain mukavia ja empaattisia kalat miehiä. Auttavat aina kun on tarve ja ovat hyviä kuuntelijoita eivätkä tartu pulloon.
Niinhän sinä luulet. Mutta mitäs tapahtuu sun selän takana? Kuuntelee kyllä empaattisesti, mutta juoruaa myös yhtä empaattisesti. Osaavat vetää ” kiltin miehen” rooliaan liukkaasti kuin kala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa otetta, liukkaita kuin kala.Tiedän vain mukavia ja empaattisia kalat miehiä. Auttavat aina kun on tarve ja ovat hyviä kuuntelijoita eivätkä tartu pulloon.
Niinhän sinä luulet. Mutta mitäs tapahtuu sun selän takana? Kuuntelee kyllä empaattisesti, mutta juoruaa myös yhtä empaattisesti. Osaavat vetää ” kiltin miehen” rooliaan liukkaasti kuin kala!
En luule vaan tiedän. Olen tuntenut samat kalat miehet kohta 30 vuotta ja luottamus on molemminpuolinen. Se on kerrasta poikki jos asioista juorutaan ja valehdellaan, mutta niin ei ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on mielestäni ihana! Omassa perheessä on härkiä ja kaksosia. Kaikki ovat kyllä keskenään erittäin erilaisia. Mutta minulle rakkaita. Elämäni isoimmat ihastuksen kohteeni (joita yhä lämmöllä muistelen ovat olleet joko oinaita, härkiä tai kaksosia. Yksi leijonakin.
Rapu ehkä itselleni epämieluisin - heistä lähinnä huonoja kokemuksia. Kauriit vähän tylsiä ja kaloista en saa mitään otetta.
Itse olen Jousimies.
Mitä eroa on härillä ja kaksosilla?
Aurinko rapu (johtava) 🏠 10
Jousimies kuu (muuttuva) 🏠 3
Merkurius Venus leijona (kiinteä) 🏠 11
Mars vaaka (johtava) 🏠 2
---
Jupiter oinas (johtava) 🏠 8
Saturnus härkä (kiinteä) 🏠 8
---
Uranus Neptunus vesimies (kiinteä) 🏠 5
Pluto jousimies (muuttuva) 🏠 3
Mites tuo Neitsyt/ Vaaka ? Siinä on useassa kohdassa eripuraa onko 23.9. syntynyt Neitsyt vai Vaaka.
Itse Kauris kiinalaisessa Tiikeri ja parhaiten tullut toimeen Rapujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo Neitsyt/ Vaaka ? Siinä on useassa kohdassa eripuraa onko 23.9. syntynyt Neitsyt vai Vaaka.
Itse Kauris kiinalaisessa Tiikeri ja parhaiten tullut toimeen Rapujen kanssa.
23.9. syntyneet ovat yleensä vaakoja. Jos syntymäajan tietää, voi aurinkomerkin tietenkin tarkistaa jostakin laskurista.
Pahimmat: skorpioni, kalat, rapu
Parhaimmat: kauris, neitsyt
Kaksoset ovat aivan kauheita sekä miehet että naiset. Älkää ikinä luottako. Selän takana kääntyvät vihollisesi puoleen ihan silkasta ilkeydestä ja juoruavat & parjaavat sinusta.
Kaurismies on ihana. Luotettava ja ei petä romanttisissakaan suhteissa. Päällepäin niin hillitty ja hallittu, mutta mikä tempperamentti ja kuinka hellä rakastettuna.
Skorpionit ovat ihania rakastettuina. He palvovat ja jumaloivat ja osaavat kaiken intiimissä kanssakäymisessä. Vihollisina raakoja ja säälimättömiä. Parhaimmat työntekijät ovat skorpioneja. He eivät pelkää mitään ja tekevät tylsätkin työt ilomielin perusteellisesti.
Up