Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Skorppioonit on epäluotettavia esimerkiks raha asioissa. Ne kieroilee ajattelee aina omaa etua ja parisuhteessa erittäin mustasukkasia ja kontrolloivia. Ja saattavat yllättäen pistää ja kääntää takkia ja syyttää ongelmiaan muista.
(Exä skorppiooni)
Kalat ovat erittäin tunteellisia, loukkaantuvat ehkä vähän herkästi. Ajattelevat paljon muiden tunteita. Taipuvaisia päihdeongelmiin. Eivät ole pahantahtoisia mutta saattavat elää omissa ajatuksissaan ja maailmoissaan enemmän kuin todellisuudessa.
(Exä kalat ja pari ystävää kalat)
Leijona haluaa olla huomionkeskipiste ja jos ei sitä ole pelaa ittensä siihen vaikka muiden kustannuksella. Suuttuu helposti. Leijona ystävä saattaa kääntää selkänsä jos vaikka huomioit enemmän puolisoa kuin häntä. Vihamiehenä/naisena erittäin ilkeä ja satuttava käyttää heikkouksiasi sinua vastaan. Jos joudut vastoinkäymiseen tai riitaan jonkun kanssa ja sinulla on leijona ystävä niin hän puolustaa sinua viimeiseen asti. Leijonat hyviä viettelemään ja flirttailemaan.
(Leijona ystäviä)
Neitsyt on pikkutarkka näsäviisastelia joka tykkää siivota ja sisustaa sekä tehdä töitä käsillään. Vähän piikittelevä.
Ystävä neitsyt.
Oinas on erittäin itsepäinen kenen kanssa on melkein mahdotonta seurustella sillä oinas kyllästyy kumppaniin todella nopeasti. Oinas ei ajattele ennenkuin sanoo tai tekee. Saattaa olla todella itsekäs. Oinaan ystävät ovat yleensä oinaan "alaisia". Oinas on porukan pomo ja häntä eniten kuunnellaan. Saattaa valehdella paljon saadakseen omat tekonsa näyttämään hyvältä.
(Oinas ystäviä)
Rapu on sisäänpäin kääntynyt ja ujo. Uusissa tilanteissa rapu yleensä tarkkailee ja etsii paikkansa. Erittäin impulsiivinen. Itsekriittinen. Herkkä. Rapu ei yleensä valehtele mutta joskus pehmentää totuutta jos pelkää että se satuttaisi jotain. Rapu saattaa joskus puhua muista paljon pahaa mutta vastapainona näkee myös ihmisten positiiviset puolet ja puhuu myös hyvää. Juoruilee paljon.
(Rapu ystäviä)
Kaksoset ovat sosiaalisia pidettyjä ja meneviä henkilöitä. He ovat yleensä todella hauskoja ja puheliaita ja heidän kanssa on helppo olla.
Joskus huonoja kuuntelemaan eivätkä anna muille puheenvuoroa.
Valehtelevat erittäin paljon varsinkin humaltuneena.
(Kaksos ystäviä)
Vesimies on todella hauska ja omaa todella hyvän huumorintajun. Erittäin kömpelö ja saa helposti tuhoa aikaan. Humalassa koko ajan äänessä, loukkaantuu ja itkee helposti. Menee muiden mukana melkein minne vaan tarkistamatta suuntaa.
Härkä ajattelee aina olevansa oikeassa. Jos härkää loukkaa kääntää selkänsä. Kuuntelee eniten itseään. Suojelee ihmisiä joita rakastaa. Erittäin mukavuuden haluinen. Tykkää saunoa rauhassa ja olla vain perheen kesken.
Kauris on rauhallinen ja hyvä sopimaan riitoja.
Ei ole pitkävihainen. Kauris on kypsä ja välillä liiankin vaatimaton.
(Pikkuveli kauris)
Tässä mun kokemus horoskooppimerkeistä mitä nyt eniten lähiympäristössä pyörii. Enkä nyt sano näitä faktana lukekaa leikkimielisesti mutta itse olen huomannut paikkaan pitäväksi. :D
Härät, ainakin miehet, ovat kuolettavan tylsiä. En kestä heidän hitauttaan ja jurouttaan.
T. Neitsytnainen
Tuntemani härkänainen (kouluttautunut, fiksu) käyttäytyy miesten läsnäollessa kuin typerä avuton kana, siis vaikuttaaä ihan bimbolta vaikka ei tosiaan ole tyhmä. Onko tämä härkänaisille tyypillistä, yrittää saada huomiotaä
Vierailija kirjoitti:
Skorppioonit on epäluotettavia esimerkiks raha asioissa. Ne kieroilee ajattelee aina omaa etua ja parisuhteessa erittäin mustasukkasia ja kontrolloivia. Ja saattavat yllättäen pistää ja kääntää takkia ja syyttää ongelmiaan muista.
(Exä skorppiooni)
Kalat ovat erittäin tunteellisia, loukkaantuvat ehkä vähän herkästi. Ajattelevat paljon muiden tunteita. Taipuvaisia päihdeongelmiin. Eivät ole pahantahtoisia mutta saattavat elää omissa ajatuksissaan ja maailmoissaan enemmän kuin todellisuudessa.
Leijona haluaa olla huomionkeskipiste ja jos ei sitä ole pelaa ittensä siihen vaikka muiden kustannuksella. Suuttuu helposti. Leijona ystävä saattaa kääntää selkänsä jos vaikka huomioit enemmän puolisoa kuin häntä. Vihamiehenä/naisena erittäin ilkeä ja satuttava käyttää heikkouksiasi sinua vastaan. Jos joudut vastoinkäymiseen tai riitaan jonkun kanssa ja sinulla on leijona ystävä niin hän puolustaa sinua viimeiseen asti. Leijonat hyviä viettelemään ja flirttailemaan.
(Leijona ystäviä)
Neitsyt on pikkutarkka näsäviisastelia joka tykkää siivota ja sisustaa sekä tehdä töitä käsillään. Vähän piikittelevä.
Ystävä neitsyt.
Oinas on erittäin itsepäinen kenen kanssa on melkein mahdotonta seurustella sillä oinas kyllästyy kumppaniin todella nopeasti. Oinas ei ajattele ennenkuin sanoo tai tekee. Saattaa olla todella itsekäs. Oinaan ystävät ovat yleensä oinaan "alaisia". Oinas on porukan pomo ja häntä eniten kuunnellaan. Saattaa valehdella paljon saadakseen omat tekonsa näyttämään hyvältä.
(Oinas ystäviä)
Rapu on sisäänpäin kääntynyt ja ujo. Uusissa tilanteissa rapu yleensä tarkkailee ja etsii paikkansa. Erittäin impulsiivinen. Itsekriittinen. Herkkä. Rapu ei yleensä valehtele mutta joskus pehmentää totuutta jos pelkää että se satuttaisi jotain. Rapu saattaa joskus puhua muista paljon pahaa mutta vastapainona näkee myös ihmisten positiiviset puolet ja puhuu myös hyvää. Juoruilee paljon.
(Rapu ystäviä)
Kaksoset ovat sosiaalisia pidettyjä ja meneviä henkilöitä. He ovat yleensä todella hauskoja ja puheliaita ja heidän kanssa on helppo olla.
(Kaksos ystäviä)
Vesimies on todella hauska ja omaa todella hyvän huumorintajun. Erittäin kömpelö ja saa helposti tuhoa aikaan. Humalassa koko ajan äänessä, loukkaantuu ja itkee helposti. Menee muiden mukana melkein minne vaan tarkistamatta suuntaa.
Härkä ajattelee aina olevansa oikeassa. Jos härkää loukkaa kääntää selkänsä. Kuuntelee eniten itseään. Suojelee ihmisiä joita rakastaa. Erittäin mukavuuden haluinen. Tykkää saunoa rauhassa ja olla vain perheen kesken.
(Pikkuveli kauris)
Tässä mun kokemus horoskooppimerkeistä mitä nyt eniten lähiympäristössä pyörii. Enkä nyt sano näitä faktana lukekaa leikkimielisesti mutta itse olen huomannut paikkaan pitäväksi. :D
Onko rapukuvaus miehistä vai naisista?
Itse olen nousukalat ja oon kyllä huomannu että nää horoskoopit pitää kyl aina paikkansa. Hirvein ja kylmin ihminen kenet oon elämässäni tavannu sattu vaan olemaan skorpioni, mua ei kukaan oo ikinä loukannu niin pahasti kun tää kyseinen henkilö.
Mutta kalana mulle kauneus ja esteettisyys on aina ollu tosi tärkeitä. Kiinnitän paljon huomiota ulkonäköön, vaatteisiin, sisustukseen jne. Ahdistun tosi herkästi ja oon aina miellyttämässä muita samalla unohtaen oman etuni. Oon myös tosi tarkka lukemaan, sekä analysoimaan ihmisiä ja usein vaistoan jos joku asia ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nousukalat ja oon kyllä huomannu että nää horoskoopit pitää kyl aina paikkansa. Hirvein ja kylmin ihminen kenet oon elämässäni tavannu sattu vaan olemaan skorpioni, mua ei kukaan oo ikinä loukannu niin pahasti kun tää kyseinen henkilö.
Mutta kalana mulle kauneus ja esteettisyys on aina ollu tosi tärkeitä. Kiinnitän paljon huomiota ulkonäköön, vaatteisiin, sisustukseen jne. Ahdistun tosi herkästi ja oon aina miellyttämässä muita samalla unohtaen oman etuni. Oon myös tosi tarkka lukemaan, sekä analysoimaan ihmisiä ja usein vaistoan jos joku asia ei ole kunnossa.
Mikä sun aurinko tai kuu merkki?
Rapu on oman kokemukseni mukaan aika haasteellinen merkki miehellä. Pahimmillaan eivät osaa käsitellä hurjina vellovia tunteitaan. Päihdeongelmia. Tuon impulsiivisuuden ja juoruilun allekirjoitan myös. Saattavat puhua muista pahaa saadakseen itsensä näyttämään paremmilta. Loukkaantuvat äärimmäisen helposti ja vuosiakin voivat hautoa jotain vanhaa (mahdollisesti täysin kuviteltua) kaunaa. Toisaalta käyttävät valtavasti energiaa murehtiessaan mitä muut heistä ajattelevat, joskus vainoharhaisuuteen asti.
Paras ystäväni taas on naispuolinen rapu ja hän on ihana! Harkitsevainen, ei mikään draamailija vaan rauhallinen jalat maassa-tyyppi. Koti ja parisuhde tärkeitä. Rento, pohdiskeleva ja avarakatseinen ihminen, joka on hauskaa seuraa. Toki hänellä voi olla muut sijainnit sellaisissa merkeissä, jotka ovat sosiaalisesti miellyttäviä.
Vaakamiehet ovat mielestäni myös hyvää kaverimatskua! Täällä on moitittu päättämättömiksi häilääjiksi, mutta nämä mun tuttuni ovat kyllä kaikkea muuta. Loistavia keskusteluja heidän kanssaan. Fiksuja ja lämpimiä ihmisiä, joilla arvot ja oikeudentaju kohdallaan. Luotettavia myös.
Vesimiehet ovat outoudessaan piristäviä tapauksia. Aluksi vaikuttavat etäisiltä, mutta kun siitä pääsee yli niin heillä on ihanan epätavallisia ajatuksia ja näkökulmia. Hyvää huumoria myös.
Vaaka kirjoitti:
Rapu on oman kokemukseni mukaan aika haasteellinen merkki miehellä. Pahimmillaan eivät osaa käsitellä hurjina vellovia tunteitaan. Päihdeongelmia. Tuon impulsiivisuuden ja juoruilun allekirjoitan myös. Saattavat puhua muista pahaa saadakseen itsensä näyttämään paremmilta. Loukkaantuvat äärimmäisen helposti ja vuosiakin voivat hautoa jotain vanhaa (mahdollisesti täysin kuviteltua) kaunaa. Toisaalta käyttävät valtavasti energiaa murehtiessaan mitä muut heistä ajattelevat, joskus vainoharhaisuuteen asti.
Paras ystäväni taas on naispuolinen rapu ja hän on ihana! Harkitsevainen, ei mikään draamailija vaan rauhallinen jalat maassa-tyyppi. Koti ja parisuhde tärkeitä. Rento, pohdiskeleva ja avarakatseinen ihminen, joka on hauskaa seuraa. Toki hänellä voi olla muut sijainnit sellaisissa merkeissä, jotka ovat sosiaalisesti miellyttäviä.
Vaakamiehet ovat mielestäni myös hyvää kaverimatskua! Täällä on moitittu päättämättömiksi häilääjiksi, mutta nämä mun tuttuni ovat kyllä kaikkea muuta. Loistavia keskusteluja heidän kanssaan. Fiksuja ja lämpimiä ihmisiä, joilla arvot ja oikeudentaju kohdallaan. Luotettavia myös.
Vesimiehet ovat outoudessaan piristäviä tapauksia. Aluksi vaikuttavat etäisiltä, mutta kun siitä pääsee yli niin heillä on ihanan epätavallisia ajatuksia ja näkökulmia. Hyvää huumoria myös.
Impulsiivinen rapumies? En ole ikinä tavannut impulsiivista rapumiestä, mutta allekirjoitan niiden vahvan tunne-elämän ja toisinaan pohjamudissa vellomisen mikä johtuu kuun liikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
(Exä skorppiooni)..........
Juuri tuo että syyttävät muita ongelmistaan! Tapailin muutaman viikon ajan skorpionimiestä joka ei kertonut että on naimisissa, vasta myöhemmin paljasti asian ja tämän jälkeen syytti minua "viettelemisestään" kun "joutui" pettää vaimoaan. Tuon vuodattamisensa jälkeen syytteli minulle omaa vaimoaan siitä ettei ole onnellinen tämän kanssa koska tämä vaimonsa ei tee häntä onnelliseksi! Ajattelin että mitä helvettiä tuo minäkeskeinen mies oikein sekoilee! Sai jäädä, ällöttää että moiseen sekaannuin!
-kaksosN-
KAKSONEN ON IHANIN, KOSKA SE ON MIEHENI HOROSKOOPPI!!!!!!
Yeeder012 kirjoitti:
Paras horoskooppi on khyl vesimies koska kuulostaa joltain eeppiseltä supersankarilta !!!
Parhaasta en tohdi mennä sanomaan, mutta kieltämättä tulee eeppisen supersankarin mielleyhtymä. Toinen hauska mielikuva tulee jousimiehistä, noista jokapaikanhöylämäisistä oman elämänsä robinhoodeista!
Vierailija kirjoitti:
Skorpioneista puheenollen. Olen aurinko-oinasnainen, nouseva neitsyt, kuujousimies ja minulla ei ole onnistunut skorpionimiesten kanssa siksi, koska he eivät ole tarpeeksi omistautuneita suhteeseen tietyllä tavalla. Kokemusta kolmesta miehestä.
Heidän kanssaan et tunne olevasi etusijalla, eli tuntuu siltä että kohtelevat kaikkia muita ihmisiä paremmin kuin juuri sinua ja antavat heille enemmän aikaa ja huomiota. Jäät aina toiseksi, ja kun saat heiltä vihdoin seksuaalista huomiota niin sekin jää lyhyeksi eli heidän mielenkiinto rajoittuu siihen saakka kunnes ovat itse lauenneet. Tuon jälkeen miettivät jälleen kavereiden kanssa tekemistä tai olemista, autonsa talvirenkaiden kuntoa tai että kunka paljon jokin uusi kiva leikkikalu maksaisi. Ajatuksensa mielestäni liian levällään vakavaan, syvään, omistautuneeseen ihmissuhteeseen.
Kellekään tuttua?
Vetoavin tuntemani mies oli Oinas kuuJousimiehellä ja luullakseni nousuNeitsyt. (Venus ja mars Oinas)
Millainen olet ja millaisista ihmisistä pidät?
Voi toki olla että naisissa ja miehissä on paljolti eroa vaikka samat merkit.
Pettävät Kaksosmiehet saavat poikalapsia. Työskentelevät kaupallisella alalla Pohjoismaiden suurimmassa sisämaakaupungissa ja nimetkin alkavat J:llä.
Minkämerkkisen kanssa suutelit ensimmäisen kerran?
Itsellä Oinas, vasta joku aika sitten tajusin että sen pään pyörälle laittaneen suudelman jälkeen meni 20 vuotta muissa merkeissä (heh), kunnes tajusin että Oinaiden kanssa on juuri tuollaista, päänsekoittavaa kemiaa :)
Kaksoset
Yeeder012 kirjoitti:
Paras horoskooppi on khyl vesimies koska kuulostaa joltain eeppiseltä supersankarilta !!!
Olen synnyttänyt eeppisen supersankarin! :D Muita Vesimiehiä en tunnekaan. Katsotaan mitä hänestä kehittyy :)
Vierailija kirjoitti:
(Exä skorppiooni)
(Leijona ystäviä)
Ystävä neitsyt.
(Oinas ystäviä)
(Rapu ystäviä)
(Kaksos ystäviä)
(Pikkuveli kauris)
Skorpparista, Kaloista, Neitsyestä ja Ravusta samaa mieltä. Oinaasta, Kaksosesta ja Härästä osittain. Leijonasta en. Kauriita ja Vesimiehiä en hyvin tunne.
Vaaka kirjoitti:
Vaakamiehet ovat vain hyviä puhujia, voivat saada toisen tuntemaan itsensä erittäin tärkeäksi, mutta loppujenlopuksi ajattelevat vain itseään. Usein pakenevat tosipaikan tullen, vaikka jutut muuta.
Rapumiehistä olen samaa mieltä kanssasi. Jumittavat tunteissaan, hyvissä ja pahoissa.
t. Kaksoset, jonka lähipiirissä monia miesVaakoja ja tapaillut vahingossa Rapuja
Vierailija kirjoitti:
Vaaka kirjoitti:
Impulsiivinen rapumies? En ole ikinä tavannut impulsiivista rapumiestä, mutta allekirjoitan niiden vahvan tunne-elämän ja toisinaan pohjamudissa vellomisen mikä johtuu kuun liikkeistä.
Olen tavannut ainakin neljä. Yksi olisi pettänyt avovaimoaan teini-ihastukseena törmätessään, parin kanssa yhdenillanjutut ja eräs vaihtoi naista kesken baari-illan.
Mielestäni melko impulsiivista.
Vierailija kirjoitti:
KAKSONEN ON IHANIN, KOSKA SE ON MIEHENI HOROSKOOPPI!!!!!!
Olen itse Kaksoset mutten äänestänyt sitä. Etenkin miehet tässä merkissä ovat usein reppanoita/häntäheikkejä.