Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5161/12684 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sanottu että ilmenee hyvinä puolina ihmisessä jos merkit ovat omissa hallitsijoissaan, esim venus Härässä tai Vaa´assa, merkurius Kaksosissa tai Neitsyessä jne. ja on huono jos merkki on planeettansa vastamerkissä, esim mars-Vaaka.

Mutta jos, etenkin miehellä, on venus marsin hallitsemassa Oinaassa, kuinka se vaikuttaa?

Vierailija
5162/12684 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sanottu että ilmenee hyvinä puolina ihmisessä jos merkit ovat omissa hallitsijoissaan, esim venus Härässä tai Vaa´assa, merkurius Kaksosissa tai Neitsyessä jne. ja on huono jos merkki on planeettansa vastamerkissä, esim mars-Vaaka.

Mutta jos, etenkin miehellä, on venus marsin hallitsemassa Oinaassa, kuinka se vaikuttaa?

Venus oinaassa mies yleensä tykkää naisista, jotka ovat aktiivisia ja tietyllä tavalla maskuliinisia. Hän voi olla hyvin aktiivinen, ja toivoa että sinä olisit tulinen ja aktiivinen myös. Tai hän voi olla hyvin passiivinen, ja toivoa että sinä olisit se tulinen amatsoni, joka iskisi hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/12684 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupiter oinas huone 8

Vierailija
5164/12684 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä/mitkä aspektit voisivat olla hyvillä rakastajilla/rakastajattarilla?

Eihän kukaan ole kaikkien mielestä hyvä rakastaja eikä seksi huikeaa kenen tahansa kanssa. Ihan sama, mitä aspekteja sieltä syntymäkartalta löytyy, jos partnerin kanssa ei ole kemiaa ja synastria kohdallaan.

Samaa mieltä lainatun kanssa, mutta varmaan Venuksen ja Marsin suotuisat aspektit toisiinsa ja muihin taivaankappaleisiin ovat hyvä juttu tämän kannalta. Riippuu tietysti, millainen kenenkin mielestä on se hyvä rakastaja ja monesta muustakin asiasta siellä kartalla.

Vierailija
5165/12684 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aurinkomerkki kertoo ihmisestä jos se ei ole tärkein merkki?

Minkälainen on mies, jolla on mars ja venus rapu merkkisinä?

Vierailija
5166/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleinen mies Chris on Wikipedian mukaan horoskoopiltaan rapu. Onkohan hänessä mitään rapumaisia piirteitä ollenkaan?

Vierailija
5167/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aurinko ja kuu leijonassa ja venus leijonassa myös ja minusta on sanottu ettei minussa ole mitään huonoja puolia ;D

Vierailija
5168/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä/mitkä aspektit voisivat olla hyvillä rakastajilla/rakastajattarilla?

Kuulemma samat kuumerkit tekevät ihmisten kemiat vastustamattomaksi.

Vierailija
5169/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että minulla synkkaa parhaiten ihmissuhteissa niiden kanssa joiden kanssa minulla on samaa elementtiä olevat kuumerkki ja signature signit.

Esimerkiksi signaturet kaksonen + vaaka. Molemmilla kuumerkit tulimerkkejä.

Vierailija
5170/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette löytäneet oman twin flamenne eli kaksoisliekkinne tai sielunkumppaneitanne.

Onko teillä syntymäpäivissä jotain erikoista minkä olette pistäneet merkille? Entä tähtimerkeissä?

Minulla twin flameni kanssa parilliset päivät, parilliset kk ja pariton vuosi.

Minulla soul mateni kanssa parilliset päivät, parilliset kk ja pariton vuosi.

Twin flamen kanssa sama Signature.

Soul maten kanssa sama Kuu ja Venus.

Vierailija
5171/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Onneksi tuo on ihan totaalista Bull Shittiä. Olen neitsyt naimisissa skorpionin kanssa ja ihan hyvin on kohta 30v mennyt

Vierailija
5172/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Onneksi tuo on ihan totaalista Bull Shittiä. Olen neitsyt naimisissa skorpionin kanssa ja ihan hyvin on kohta 30v mennyt

Olet maa ja hän vesi, joten tietysti olette ihan hyvässä tasapainossa.

Katsokaa myös nousevat merkkinne, kuumerkkinne, venus, mars ja merkurius, jos niissä yhteistä.

Vierailija
5173/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte siitä jos naisen kuumerkki on sama kuin miehen aurinko, mars ja merkurius. Onko sellaisella suhteella toivoa? Kuuni on kaloissa ja tunnen vetoa rapumieheen. Onko tämä hyvä asia?

Vierailija
5174/12684 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette löytäneet oman twin flamenne eli kaksoisliekkinne tai sielunkumppaneitanne.

Onko teillä syntymäpäivissä jotain erikoista minkä olette pistäneet merkille? Entä tähtimerkeissä?

Minulla twin flameni kanssa parilliset päivät, parilliset kk ja pariton vuosi.

Minulla soul mateni kanssa parilliset päivät, parilliset kk ja pariton vuosi.

Twin flamen kanssa sama Signature.

Soul maten kanssa sama Kuu ja Venus.

Jotain tuon tapaista selittämätöntä oli miehen kanssa jolla signature sign oman signatureni vastamerkki, Oinas-Vaaka. Tulen hallitsema kartta, minulla ilma. Hänen syntymäpäivänsä muodostuu oman syntymäpäiväni luvuista + onnennumerostani :D

Aurinkoni hänen kuunsa vastamerkissä, hänen aurinkonsa minun kuuni vastamerkissä. Hänellä venus-Oinas, itselläni mars-Vaaka, jotka täällä tulkittu huonoiksi planeetta+merkkiyhdistelmiksi kumpikin, meillä ainakin oli sellaista vetovoimaa etten vieläkään tajua...

Hänellä mars myös Oinas, itsellä Härkä venus, ehkä sitten lopulta olin kuitenkin liian pehmeä/naisellinen hänelle :(

Vierailija
5175/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venus oinaassa mies yleensä tykkää naisista, jotka ovat aktiivisia ja tietyllä tavalla maskuliinisia. Hän voi olla hyvin aktiivinen, ja toivoa että sinä olisit tulinen ja aktiivinen myös. Tai hän voi olla hyvin passiivinen, ja toivoa että sinä olisit se tulinen amatsoni, joka iskisi hänet.

Haluatteko perustella alapeukkujanne?

Vierailija
5176/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona haluaa huomiota, huomiota, huomiota. Huomionkipeitä ja itsekeskeisiä. En jaksaisi katella yhtään.

Vierailija
5177/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko perustella alapeukkujanne?

Olen se joka kysyi venus-Oinasmiehestä. Ja kyllä tunnistan tuttuani tuosta, hyvin aktiivinen elämässä yleensä, kuin myös seksissä, hänen exänsä oli miestä korkeammin koulutettu ja esimiesasemassa, minä en, mutta seksuaalisesti olen hyvin aktiivinen ja seksisuhde meillä olikin, erittäin kuuma, yli vuoden mittainen sellainen. Ei ole sellaista vetovoimaa ollut kenenkään muun kanssa.

Oma arvioni suhteen päättymissyystä se että hän tajusi minun alkavan ihastua enemmän tunnepuolellakin, mutta elämäntilanteeni rajoittaa menemisiä ja aktiviteetteja. Taisi sitten löytää helpomman tapauksen, vaikka meillä olikin kohtalonomaisiksi kuvatut yhteiskartat...

Vierailija
5178/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttää epämääräiset säädöt, seksisuhteet ja muut nopeat jutut, niin mikä merkki on sellainen joka on pehmeä, herkkä, kiltti, suojeleva ja rakastava? Luotettavaan ja pitkään suhteeseen sopiva.

Vierailija
5179/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa välttää epämääräiset säädöt, seksisuhteet ja muut nopeat jutut, niin mikä merkki on sellainen joka on pehmeä, herkkä, kiltti, suojeleva ja rakastava? Luotettavaan ja pitkään suhteeseen sopiva.

Kala tai kauris.

Välttele kaksosia ja skorpioneja.

Vierailija
5180/12684 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kala tai kauris.

Välttele kaksosia ja skorpioneja.

Onko muita kuin kalat ja kauris?