Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Skorpioni on sekä paras että pahin. Skorpionista saa ikuisen ja lojaalin ystävän, mutta en suosittele hänen luottamustaan horjuttamaan nimittäin loukattuna Skorpioni pistää kaikki matalaksi ja on kaikessa ehdoton. Myös kumppanina samat ominaisuudet: tekee kaikkensa kanssaihmisen hyväksi mutta luottamukseen jos tulee särö, aavikkokin muuttuu napajääksi sekunneissa. Vaikea ja monitahoinen mutta todella viehättävä ja lojaali parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaa'at ovat aina niin pinnallisia ja esittävät muuta kuin ovat?
Ilmentävät soljuvaa diplomatiaa, hankauksen väistämistä. Eivät sementoi itseään kuten vaikka maamerkit.
Onhan se jännittävää, kun ei voi koskaan olla varma siitä, mihin suuntaan vaakakuppi lopulta keikahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmentävät soljuvaa diplomatiaa, hankauksen väistämistä. Eivät sementoi itseään kuten vaikka maamerkit.
Onhan se jännittävää, kun ei voi koskaan olla varma siitä, mihin suuntaan vaakakuppi lopulta keikahtaa!
Tätä jännittää vaaka itsekin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan vanhemmiten nouseva merkki vaikuttaa enemmän. Olen vaaka, nouseva skorpioni.
Joo. Vanhemmiten vaikuttaa enemmän, nouseva kun edustaa sitä mitä piirteitä olis tavoitteena omaksua tämän inkarnaation aikana. Sekin vaikuttaa nousumerkin energioihin, että onko kuinka kulkenut sitä tarkoitettua polkua ja kehittänyt niitä juttuja mitä tarkoituksena on ollut.
Entäs silloin, jos on samaa merkkiä kuu ja nousu?
Tuleeko vaikutus esiin vieläkin näkyvämmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävystyvätkö leijonat helposti muiden merkkien kanssa? Kyselen kun en tunne jellonia ja niiden sanotaan olevan anteliaita ja valoisia lähipiirilleen.
Kyllä ystävystyvät. Olen todella positiivinen ja auttavainen.
Missä kohtaa otat valovoimaisuutesi pois muilta ja alat ahneeksi? Leijona kaipaa AINA huomiota enkä ymmärrä sen jatkuvan ihailun tarvetta. Miksi ei vain voisi olla?
Aina ja kaikkialla ja en voi vain olla koska olen niin täydellinen ja muita aina parempi. Lällälläää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vaaka on tunnetusti omahyväinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävystyvätkö leijonat helposti muiden merkkien kanssa? Kyselen kun en tunne jellonia ja niiden sanotaan olevan anteliaita ja valoisia lähipiirilleen.
Missä kohtaa otat valovoimaisuutesi pois muilta ja alat ahneeksi? Leijona kaipaa AINA huomiota enkä ymmärrä sen jatkuvan ihailun tarvetta. Miksi ei vain voisi olla?
En tunnista itsessäni ahneutta. Olen syntynyt elokuussa lähellä neitsyttä. Tasapainottaa leijonaa. Minulla on ystäviä laidasta laitaan, todella köyhistä, menestyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ja kaikkialla ja en voi vain olla koska olen niin täydellinen ja muita aina parempi. Lällälläää :D
Älä esiinny leijonana, kun et sitä ole. Aito leijona ei kehu itseään, vaan antaa muiden kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä esiinny leijonana, kun et sitä ole. Aito leijona ei kehu itseään, vaan antaa muiden kehua.
Et vaan kestä loistettani, olenhan nousuleijona, kuuleijona, marsleijona ja venusleijona. ;D
Parhain merkki on Rapu ja kauheimmat Vaaka, Jousimies, Leijona ja Kaksoset.
Olen vaaka ja hyvinkin oikukas ja tasapainoton, en helppo ihminen.
Yks parhaista ja pahimmista on kaksoset. Ovat aina oikeassa ja hyviä saamaan tahtonsa läpi. Mut myös tosi nokkelia ja aitoja. Naamasta näkee nanosekunnissa onko joku juttu hyvä tai huono eivätkä pelkää ilmaista mielipiteitään juuri missään seurassa. Hieno piirre sinänsä, mutta voi johtaa noloihin sosiaalisiin tilanteisiin. Hyvä huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Yks parhaista ja pahimmista on kaksoset. Ovat aina oikeassa ja hyviä saamaan tahtonsa läpi. Mut myös tosi nokkelia ja aitoja. Naamasta näkee nanosekunnissa onko joku juttu hyvä tai huono eivätkä pelkää ilmaista mielipiteitään juuri missään seurassa. Hieno piirre sinänsä, mutta voi johtaa noloihin sosiaalisiin tilanteisiin. Hyvä huumorintaju.
Hyvä kuvaus kaksosesta. tv. skorpioni
Ainakin miesVaa´at vaikuttavat läheisriippuvaisilta. Ovat niitä jotka menevät vaikka epäsopivaankin parisuhteeseen kunhan eivät joudu olemaan vain itsensä kanssa. Usein on uusi jo valmiiksi katsottuna ennen eroa. Tai jos kukaan ei huoli niin elämänhallinta menee huonoon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka, nousevamerkkiNeitsyt, kuuHärkä, merkuriusSkorpioni, venusSkorpioni, marsSkorpioni. Mies.
Kaksoset, nousevamerkkiVaaka, kuuVaaka, merkuriusKaksoset, venusHärkä, marsVaaka. Nainen.
Yhteensopivuus?
teoriassa oikein hyvä
Jos joku osaa ja haluaa vähän avata/tulkita?
Itse en Vaakamiehistä yleensä jaksa kiinnostua, mutta tuossa yhdistelmässä mietityttää Skorpioni- ja Härkä-aspektit, vastamerkkejä kun ovat.
Olen pitänyt Plutoa Skorpionin planeettana, mutta sen sanotaankin olevan Mars? Siinä tapauksessa tuossa olis melkoinen venus-mars yhdistelmä. Hyvä vai huono, en tiedä.
Täällä 34 vuoden avioliitto meillä, kahdella kaksosella. Minä ja mieheni olemme olleet uskollisia ja onnellisia yhdessä. Juu iloisia olemme, mistä kaksosia syytetään :)
Murjotus on max 5 minuuttia.
Sovimme toisillemme. Joskus ihmettelemme, miten kurjassa kylmän sodan hengessä parit elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan vanhemmiten nouseva merkki vaikuttaa enemmän. Olen vaaka, nouseva skorpioni.
Joo. Vanhemmiten vaikuttaa enemmän, nouseva kun edustaa sitä mitä piirteitä olis tavoitteena omaksua tämän inkarnaation aikana. Sekin vaikuttaa nousumerkin energioihin, että onko kuinka kulkenut sitä tarkoitettua polkua ja kehittänyt niitä juttuja mitä tarkoituksena on ollut.
Tuleeko vaikutus esiin vieläkin näkyvämmin?
En tiedä näkyvämmin, mutta ainakin enemmän, silleen useammalla osa-alueella. Merkitsee sitä, että nousumerkin mukaisesti tässä inkarnaatiossa omaksuttavat aspektit on saman suuntaisia, kuin kuun hallitsema sisäinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vaikutus esiin vieläkin näkyvämmin?En tiedä näkyvämmin, mutta ainakin enemmän, silleen useammalla osa-alueella. Merkitsee sitä, että nousumerkin mukaisesti tässä inkarnaatiossa omaksuttavat aspektit on saman suuntaisia, kuin kuun hallitsema sisäinen maailma.
Eikös laskeva merkki ole sitä mikä on kauimpana itsestä ja niitä piirteitä pyrkii etsimään toisista ihmissuhteissa, jotta löytäisi ne itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen on kaverina yksi parhaista. Avulias, joskus ihan uupumiseen asti. Olen oinas. Kaksosen kaveruus on parantavaa, kun olen välillä synkissä syövereissä. Skorpparimies on myös kaverina huippu.
Kaksoset ovat iloisia mutta siihen se jääkin. Ravut ja kalat ovat parhaita ystäviäni ja olen oinas. Nuo auttavat aina ja jaksavat kuunnella oli tilanne mikä tahansa.
Tapaamani kaksoset ovat olleet kaksinaamaisia,kieroja,alhainen moraali ja kovia valehtelemaan :)
Pinnallisuus tulee varmaan venuksen vaikutuksesta, eli kauneuden rakastamisesta