Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä: Asu vuokralla

Vierailija
23.04.2026 |

Penttilä sanoo suoraan, ettei hän suosittele hamstraamaan asuntoja.

– Itsellä niitä on, niin voin sanoa, että kaikki kohteet eivät välttämättä todellakaan ole tuottoisia. Kyllä minulla yksi kohde vetää ihan reippaasti takkiin, hän sanoo IL:lle.

Penttilällä on toisenlaisen neuvo ihmisille.

– Jos minulta kysytään neuvoa, niin voisin melkein sanoa, että asu vuokralla.

Sijoitusasuntojensa heikkoa tuottoa Penttilä perustelee muun muassa sillä, että niistä koituu jatkuvasti korjauskuluja.

– Aina menee pakastin tai jääkaappi rikki ja koko ajan on jotain remppaa. Sitten kuitenkin aina, kun katsoo jotain Tiktokia, niin siellä sanotaan, että säästäkää ja ostakaa sijoitusasunto, Penttilä sanoo IL:n haastattelussa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011962648.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että Onlyfans-tähdeltä saa parempia talousneuvoja kuin rahoitusalan ammattilaisilta. 😀

Vierailija
2/5 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku halpa panopuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans mummo ohjeistaa kuin Kylli-täti aikoinaan.

Vierailija
4/5 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laskin, että jos menisin vuokralle ja vuokraisin asuntoni muille, olisi tuotto liian pieni vastuisiin ja riskeihin nähden. Kaikki eivät ole kuin minä, joka kiltisti siivosin kunnolla asunnot, joissa vuokralla olin. Tein vikailmoitukset ym.

Kannattaa myydä, mennä vuokralle ja käyttää kaikki rahat itseen ja perheeseen ennen loppua.

Onnellinen se vuokraisäntä/emäntä, joka meidät saa vuokralaisikseen. Voi olla winwin.

Vierailija
5/5 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on politiikan 1. lehti nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme