Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Olen jo juonut saunakaljani ennakkoon enkä jaksa enää lähteä saunaankaan.
Härät on pahimpia. Pirullisempia ihmisiä saa hakea.
Livauttaavalheenpelastaanahkansa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härät ja kaksoset kauheimpia. Härät eivät koskaan kuuntele muita vaikka syytä todella olisi ja kaksoset puukottaa selkään minkä ehtivät. Kaksoset kyllä ovat välillä myös älykkäitä, toisin kuin nämä mylvivät, joustamattomat karjaeläimet. Mikään merkki ei muuten ole niin kateellinen kuin härkä. Materianhimo näkyy rivien väleistä kaikessa mitä tekevät ja sanovat.
Härkä kuuntelee kyllä, mutta häntä ei kiinnosta vouhutukset, juorut tai taikausko. Rehellisempää ihmistä saa hakea. Materia minkä härkä ostaa on laadukasta, ei kämppä täynnä glitteriä tai Marilyn tauluja.
Sanotaan, että härkä tasoittaa skorpparia, mutta ei härkä kauaa jaksa skorpparin salaliittoteorioita ja valehtelua.
Skorppari on taitavin valehtelija, neitsyt jää kakkoseksi.
Härkä mies oli kiinnostunut minusta, mutta osoittautui jäätävän kateelliseksi siitä, kun minulla sattui olemaan muutama asia paremmin kuin tällä härällä. Räjähteleekö härät (miehet) yleensä? Tämä härkä mies suuttui räjähtäen, alkoi haukkumaan minua ja toivotti syvimpään helvettiin. Tuollaisiako härät ovat? Pahantahtoisia ja ilkeitä. Loukkaannuin ja järkytyin. T. Kalat nainen
Vierailija kirjoitti:
Kuuhärkä onko minkälainen?
Äitini ja ystäväni ovat kuuhärkiä, ovat hieman passiivisia ja mukavuudenhaluisia. Nautiskelevat myös hyvästä ruuasta, turvallisuus tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta. Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika.
Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona.
Itse olen myös leijona ja vesimies on tosiaan meidän polaarimerkki, eli vastamerkki.
Itsekin inhoan sydämeni pohjasta vesimies miehiä, vesimies naiset on ihan mukavia, mutta vesimies miehet on ihan järkyttäviä, mustasukkaisia, esittävät muka jotain vapaita sieluja, ovat oikeasti todella vanhanaikaisen omistushaluisia, ällöttävä merkki.
Itse tulen hyvin toimeen kaikkien skorpionien kanssa, myös kuu- ja noususkorpionien, olen rapu/neitsyt painotteinen, joten sen takia varmaan.
Vesimiehet on luotu kulkemaan yksin. Tämä horoskooppi tiedetään siitä että on niin sanottu the loner. Btw on harvinaisin, koska vähiten syntyy ihmisiä tällöin.
En usko horoskooppeihin mutta silti olen huomannut,että jousimiehet on mukavia ja kaksoset hauskoja ja härät mustasukkaisia. Voisko horoskoopeissa silti olla jotain perää mutta kun me tiedetään jonkun merkki niin me ajatellaan siitä jo silleen et skorpioni on intohimoinen ym.
Vierailija kirjoitti:
En usko horoskooppeihin mutta silti olen huomannut,että jousimiehet on mukavia ja kaksoset hauskoja ja härät mustasukkaisia. Voisko horoskoopeissa silti olla jotain perää mutta kun me tiedetään jonkun merkki niin me ajatellaan siitä jo silleen et skorpioni on intohimoinen ym.
Miten härän mustasukkaisuus käy ilmi?
Paras ja pahin?
Moni sanoo Leijona tohon pahimpaan mutta mun mielestä niillä on lievittävä puoli. Kaiken sen egon keskellä asuu jonkinlainen anteliaisuus. Eli ei leijona IHAN se pahin ole vaikka aika raskas onkin.
Pahin on Jousimies. Täysin oman tahtonsa mukainen mutta ei siinä hyvässä mielessä. Pakko olla aina muita vähän edellä, ja pakko aina vähän kipristää muitten varpaille. Koska muuten ei koe olevansa vapaa. Jousimies on se jonka kanssa menee pyöröovesta sisään samaan aikaan mut silti se jotenkin meni yhden pyöräytyksen edellä. Hurmaaviahan he ovat, sitä ei voi sanoa. Mutta huijaa rahat taskusta ja väittää että oma oli vikas.
Paras? Se menee aika tasan. Kalat on sellainen karismaattinen mutta muita ymmärtävä. Parhaan ystävän saat iäksesi kalakaverista. Ja toinen on kai Vaaka. Saat vähän etäisemmän suhteen mutta aina saat sen minkä itse panostat. Tosin vaaka osaa antaa takaisin myös sen pahan minkä sinne laitat. Itse osaan ymmärtää tällaista suhdetta.
T: Kamala Rapu
Kuvaile minua,katsotaan meneekö miten oikeaan :)
aurinko neitsyt
kuu skorpioni
nouseva leijona ja leijonaa paljon kartalla esim. 1,2 ja 3 huoneessa leijona
Vierailija kirjoitti:
Paras ja pahin?
Moni sanoo Leijona tohon pahimpaan mutta mun mielestä niillä on lievittävä puoli. Kaiken sen egon keskellä asuu jonkinlainen anteliaisuus. Eli ei leijona IHAN se pahin ole vaikka aika raskas onkin.
Pahin on Jousimies. Täysin oman tahtonsa mukainen mutta ei siinä hyvässä mielessä. Pakko olla aina muita vähän edellä, ja pakko aina vähän kipristää muitten varpaille. Koska muuten ei koe olevansa vapaa. Jousimies on se jonka kanssa menee pyöröovesta sisään samaan aikaan mut silti se jotenkin meni yhden pyöräytyksen edellä. Hurmaaviahan he ovat, sitä ei voi sanoa. Mutta huijaa rahat taskusta ja väittää että oma oli vikas.
Paras? Se menee aika tasan. Kalat on sellainen karismaattinen mutta muita ymmärtävä. Parhaan ystävän saat iäksesi kalakaverista. Ja toinen on kai Vaaka. Saat vähän etäisemmän suhteen mutta aina saat sen minkä itse panostat. Tosin vaaka osaa antaa takaisin myös sen pahan minkä sinne laitat. Itse osaan ymmärtää tällaista suhdetta.
T: Kamala Rapu
Kiitos ihana Rapu. <3 Olen empaattinen ja ymmärtäväinen Kalat. Tänäänkin olen itkenyt ja unelmoinut useaan otteeseen. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Härät ja kaksoset kauheimpia. Härät eivät koskaan kuuntele muita vaikka syytä todella olisi ja kaksoset puukottaa selkään minkä ehtivät. Kaksoset kyllä ovat välillä myös älykkäitä, toisin kuin nämä mylvivät, joustamattomat karjaeläimet. Mikään merkki ei muuten ole niin kateellinen kuin härkä. Materianhimo näkyy rivien väleistä kaikessa mitä tekevät ja sanovat.
Härkä kuuntelee kyllä, mutta häntä ei kiinnosta vouhutukset, juorut tai taikausko. Rehellisempää ihmistä saa hakea. Materia minkä härkä ostaa on laadukasta, ei kämppä täynnä glitteriä tai Marilyn tauluja.
Sanotaan, että härkä tasoittaa skorpparia, mutta ei härkä kauaa jaksa skorpparin salaliittoteorioita ja valehtelua.
Skorppari on taitavin valehtelija, neitsyt jää kakkoseksi.
Pahimmat hamstraajat ja muiden kuolinpesien kaivelijat jotka tunnen ovat härkiä. Asuntonsa ovat myös muun krääsän ja glitterin peitossa.
Härkä odottaa tasan sitä että keskustelukumppanin suu menee kiinni jotta voi palata kuuntelemaan lempiääntään eli itseään.
Näkee äänestysprossasta ketä palstan ilkeilijät ovat: skorppareita.
Vierailija kirjoitti:
Perustelut jäi kirjoittamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorppari on taitavin valehtelija, neitsyt jää kakkoseksi.Pahimmat hamstraajat ja muiden kuolinpesien kaivelijat jotka tunnen ovat härkiä. Asuntonsa ovat myös muun krääsän ja glitterin peitossa.
Härkä odottaa tasan sitä että keskustelukumppanin suu menee kiinni jotta voi palata kuuntelemaan lempiääntään eli itseään.
Krääsää ja glitteriä hamstraavia härkiä en tunne, mutta jokaisella tuntemallani härällä (niin mies kuin nais) on siisti ja tilava luksuskoti. Härät ymmärtävät laadun ja kauneuden päälle.
Kalat kirjoitti:
Olen jo juonut saunakaljani ennakkoon enkä jaksa enää lähteä saunaankaan.
Join suihkuviinat jo ennen saunaan menoa, joten poistuin kylpyhuoneesta. Terv. toinen Kalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorppari on taitavin valehtelija, neitsyt jää kakkoseksi.Pahimmat hamstraajat ja muiden kuolinpesien kaivelijat jotka tunnen ovat härkiä. Asuntonsa ovat myös muun krääsän ja glitterin peitossa.
Krääsää ja glitteriä hamstraavia härkiä en tunne, mutta jokaisella tuntemallani härällä (niin mies kuin nais) on siisti ja tilava luksuskoti. Härät ymmärtävät laadun ja kauneuden päälle.
En minäkään tiedä ketään joka kerää krääsää. Härkä arvostaa arvoja, juuria ja perhettä. Koti on siisti ja krääsätön. Kunnostavat paljon vanhoja huonekaluja eivätkä tavaraa jota ei tarvitse.
Pahin on skorpioni. Tiedän ja tunnen paljon skorpioneita. Tuntuvat olevan syntymäilkeitä ihmisiä. Syyllistyvät henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan, kiusaamiseen, ilkeilyyn, muiden vähättelyyn ym. On hämmentävää huomata, miten moni tällä hetkellä politiikan johtoasemissa oleva henkilö on skorpioni.
Liekköhehärkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiedä ketään joka kerää krääsää. Härkä arvostaa arvoja, juuria ja perhettä. Koti on siisti ja krääsätön. Kunnostavat paljon vanhoja huonekaluja eivätkä tavaraa jota ei tarvitse.
Samat tuntemani härät ovat perinteisiä ja pitävät vaaleista väreistä, joten vaatetyyli ja kodin sisustustyylit ovat vaaleita.
Vanha roosa on vähän pliisu väri, jos pöllyytettäis tota sun elämää kunnolla, mulla ois aikaa auttaa, oota katon kalenterista, juu 2kk päästä ois aikaa, käykö.
Tv. Leijona