Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olenkin vaaka joka on nouseva skorpioni ja kuu on oinaassa.
Arvatkaapa onko elämäni ollut helppoa.
No juu, niinhän se on Putinilla, aurinkovaaka ja nouseva skorpioni...
Lisäksi kun huomioidaan se vaikea lapsuus niin huh! Mikähän hällä on kuumerkki?
Kuukaksoset
Vuosi 2022 ja täällä puhutaan vakavasti horoskoopeista. Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennakkoluuloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennakkoluuloinen
Horoskoopit ovat pelkkää höpönpöpönlöpöä ja hevonkukkua. Mikään kuukausi ja sen aikainen tähtien asento ei liity millään tavalla ihmisen luonteen muodostumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oinaat on kovatahtoisia ja kaikki pahimmat tuntemani jäärät ovat oinaita. Esimerkiksi isäni ja avokkini.. oinaan kalloon ei tunnu mahtuvan esim. niinkin hämmentävä asia, että he saattaisivat olla jossain asiassa väärässä. Tai että ohjekirjan lukemisesta voisi olla hyötyä koska "kyllähän minäminäminä osaan, tietenkin". Tai että jokin esine tai asia saattaisi olla hukassa heidän itsensä jäljiltä.
Tuntemani kaksoset ovat melkoisen kaksinaamaisia kyitä, joihin ei koskaan kannata täysin luottaa.
Parhaat.. Jostain syystä jousimiesten kanssa on yleensä helpointa tulla toimeen.
Itse olen leijona. Vaikka nyt en varsinaisesti horoskooppeihin usko, niin kyllä jotain leijonan tyyppipiirteitä tunnistan itsessäni. Ainakin niitä huonoja puolia :'D
Täysin totta tuo ominaan kuvailu!
Itse olen kauris enkä tule hyvin toimeen tulimerkkien kanssa. He ovat liian vilkkaita ja omasta mielestäni huomionhakuisia!!
Käyttäjä42811 kirjoitti:
Itse olen kauris enkä tule hyvin toimeen tulimerkkien kanssa. He ovat liian vilkkaita ja omasta mielestäni huomionhakuisia!!
Skorpioni sopii sulle. Mun kumppani on kauris, ja ihanan rauhallinen.
Onko Härät sellaisia jotka raivoavat äänekkäästi vihaisena ja osoittavat selkeästi mieltään ja satuttavat muita?
Härät eivät ikinä myönnä olevansa väärässä. He ovat lisäksi murjottamisen mestareita. Jurompaa olentoa kuin loukattu härkämies saa ihan tosissaan etsiä. Härät vääntävät ja vänkäävät ihan loppuun asti, vaikka eivät useinkaan argumenteissaan loista. Heidän käsityksensä väittelystä on mylviä mielipiteensä koko ajan kovempaan ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Härät eivät ikinä myönnä olevansa väärässä. He ovat lisäksi murjottamisen mestareita. Jurompaa olentoa kuin loukattu härkämies saa ihan tosissaan etsiä. Härät vääntävät ja vänkäävät ihan loppuun asti, vaikka eivät useinkaan argumenteissaan loista. Heidän käsityksensä väittelystä on mylviä mielipiteensä koko ajan kovempaan ääneen.
Ovatko myös väkivaltaisia mylviessään?
Skorpionit on parhaita,vailla vertaa sillä ne ovat minun luomuksiani.
T: Saatana
Ajalta, noin 2200 vuotta sitten, jolta horoskooppimerkit periytyvät on jo niin kauan, että Maa ei ole enää nykyisin samana vuodenaikana samassa kohdassa kiertorataansa, minkä vuoksi nämä merkit ja tähdistöt eivät enää satu yhteen. Ja vaikka sattuisivatkin, niin humpuuki on humpuukia.
Kerrotaan nyt vielä kerran, että että ajalta, noin 2200 vuotta sitten, jolta horoskooppimerkit periytyvät on jo niin kauan, että Maa ei ole enää nykyisin samana vuodenaikana samassa kohdassa kiertorataansa, minkä vuoksi nämä merkit ja tähdistöt eivät enää satu yhteen. Ja vaikka sattuisivatkin, niin humpuuki on humpuukia.
Minkä horoskooppimerkin edustaja vastaa horoskooppimerkkiä kysyttäessä "liian yksityistä informaatiota" ?
Vierailija kirjoitti:
Minkä horoskooppimerkin edustaja vastaa horoskooppimerkkiä kysyttäessä "liian yksityistä informaatiota" ?
Skorpioni ja Rapu.
Kokemuksia oinasmiehistä? Minkälaisia ovat?
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia oinasmiehistä? Minkälaisia ovat?
Energisiä, päällekäyviä niin puheiden kuin tekojenkin tasolla, äkkipikaisia, usein urheilullisia, itsevarmoja, mustasukkaisia, eivät kovin luotettavia. Monet pomottavat mielellään eivätkä ole kovin hyviä keskustelijoita. Sivistyksellä ei moni loista, koska lukeneisuus vaatii pysymistä paikallaan. Oinasmiehet ovat aina menossa ja rakastavat fyysistä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on parhaita,vailla vertaa sillä ne ovat minun luomuksiani.
T: Saatana
Tämä on totta.
Skorppionit on karmeita. Niin negamerkkisiä ettei todeksi usko.
Tulin vain sanomaan, että olen Härkämies ja tämä hieman kimmastuttaa, koska härkähän on kuohittu sonni. Ei muuta.