Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Skorpionin huomionhakuisuudesta puhutaan aika vähän, mutta pääministerissämme Marinissa se tulee mielestäni todella hyvin esiin. Hän keikistelee glittermekossa festareilla ottamassa kuvia julkkisten kanssa samaan aikaan, kun kansakunta köyhtyy ja kurjistuu entisestään. Totta kai pääministerikin saa viettää vapaa-aikaa, mutta Marin ei näytä muuta tekevänkään. Olen pettynyt ja enemmän kuin vähän huolissani tulevasta.
Pidin Sannasta aluksi, hän vaikutti suorasanaiselta, selkeästi artikuloivalta ja jämäkältä ministeriltä. Sittemmin vaikuttaisi pm-pesti ja suuri huomio kihahtaneen hattuun. Se on kyllä totta, että skorpionit pitävät huomiosta. Mikähän Marinin nousumerkki on? Vaaka?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen naisen venuskaksonen mies haluaa
Sellaisen, jossa on kaksosen piirteitä. Eikö tämä käyty jo läpi?
Kaksoseen liitetään usein nokkeluus, laaja, joskin ehkä pinnallinen sivistys (ts. tietää hieman vähän joka asiasta, ja jos ei tiedä, niin sitten keksii), mielialojen vaihtelu, energisyys, kepeys ja keskustelutaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanottu että miesten naismausta kertoo miehen venusmerkki. Jos mies on venusOinas, niin pitäisikö naisen olla aurinkoOinas, vai millainen?
Miehen venusmerkki kertoo naismausta, kyllä. Naisilla taas marsmerkki.
Jos miehen Venus on oinaassa, hän kaipaa rinnalleen rohkeaa, aloitteellista ja menevää naista. Venushärkä taas haluaa naisellisen naisen, joka on kiinnostunut kulttuurista ja viihtyy hyvin myös kotona nautisekellessa.
Molemmille sukupuolille mars merkki kertoo myös seksuaalisuudesta ja siitä minkälaisesta seksistä nauttii eniten.
Minkä merkkinen mies sopii naiselle jolla on kuukaloissa, venus kaloissa ja mars härässä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanottu että miesten naismausta kertoo miehen venusmerkki. Jos mies on venusOinas, niin pitäisikö naisen olla aurinkoOinas, vai millainen?
Jos miehen Venus on oinaassa, hän kaipaa rinnalleen rohkeaa, aloitteellista ja menevää naista. Venushärkä taas haluaa naisellisen naisen, joka on kiinnostunut kulttuurista ja viihtyy hyvin myös kotona nautisekellessa.
Molemmille sukupuolille mars merkki kertoo myös seksuaalisuudesta ja siitä minkälaisesta seksistä nauttii eniten.
Mars-Oinaiden kanssa ollut parasta seksiä. t.mars-Vaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lisäksi mielestäni mars kertoo ihmisen energiasta, intohimosta, toiminnasta, vihasta ja käytöksestä konfliktitilanteissa ja seksuaalisuudesta. Myös ns. vaistonvarainen ja refkeksinomainen toiminta.
Kun taas venus siitä että mitä rakastat ja arvostat sekä haluat kumppanista, miten ilmaiset/vastaanotat rakkautta, nautinnoista (mikä tuo mielihyvää ja iloa).
Rapu on pahin. Pojan rapu-vaimo itsekäs narsisti joka jätti pojalleni suuret velat maksettavaksi. Ei voinut töihin mennä itse kun oli "polvet kipeät". Nyt sillä on uusi mies ja varmasti sama meno jatkuu. Itselläni oli rapu-miesystävä, itsekäs juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lisäksi mielestäni mars kertoo ihmisen energiasta, intohimosta, toiminnasta, vihasta ja käytöksestä konfliktitilanteissa ja seksuaalisuudesta. Myös ns. vaistonvarainen ja refkeksinomainen toiminta.
Kun taas venus siitä että mitä rakastat ja arvostat sekä haluat kumppanista, miten ilmaiset/vastaanotat rakkautta, nautinnoista (mikä tuo mielihyvää ja iloa).
Entä jos mars on kartassa ns. nousevana? Ja 12. huoneessa?
Itselläni on nouseva merkki Vaaka ja 1. huoneessa Vaa´assa kuu, saturnus ja pluto, mars Vaaka huoneiden rajalla, mutta 12. huoneessa, sanottu nousevaksi marsiksi.
Onko marsVaa´assa jotain hyvää? Vieläpä kun se on tuolla 12. huoneessa. Tunnistan itsessäni tietynlaisen laiskuuden, aloitekyvyttömyyden, joka on ristiriidassa aurinko- ja merkuriusKaksosiini, päässä pörrää kyllä vaikka mitä ja tekisi mieli osallistua ja mennä, mutta...
En myöskään tykkää olla ainakaan jatkuvasti eteenpäin vievänä voimana, vaan pidän seuralaisista jotka ottavat ohjat, ideoivat ja aktivoivat minua.
Olen itse huomannu että monet henkilöt ovat sellaisia suurimmalta osin, jollaisiksi heidät kuvaillaan länsimaisessa sekä/tai kiinalaisessa horoskoopissa (luonteenpiirteet, jne.). Mutta vain suurimmalta osin, ei kokonaisvaltaisesti, ja olen huomannu myös joissai horoskooppeissa olevan 2 puolta, joista toinen on jäänny vähemmälle puheenaiheelle, koska siitä ei ole paljoa kirjoitettu. TAI, sitten kiinalaisen horoskoopin kuvaus luo tämän toisen puolen, ja se johtuu siitä, eikä niinkään siitä että yhessä horoskoopissa olisi kaksi puolta (?).
En kuitenkaan voisi sanoa mitään horoskooppimerkkejä vihaavani, tai/ja että mitkään horoskooppimerkit olisivat pahoja, sillä jokaisessa löytyy hyvät ja huonot puolet. Mutta se on inhimillistä myös, että kaikki ihmiset eivät tulee toimeen keskenään, syystä tai toisesta.
Itse olen länsimaalaisista horoskoopeista Neitsyt, ja kiinalaisista Jänis. Ja mitä olen lukenut, niin näiden länsimaalaisten horoskooppien kanssa, toimeentuleminen voisi olla haasteellista itselleni:
-Kaksoset
-Jousimies
(Lähde: https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhtee… )
Kiinalaisista horoskoopeista, olisi taas ehkä vaikeeta tulla toimeen näiden horoskooppien kanssa:
-Lohikäärme
-Hevonen
-Kukko
-Apina
(Lähde: https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-janis )
War. War never changes.
Mr.Tuuletin kirjoitti:
Olen itse huomannu että monet henkilöt ovat sellaisia suurimmalta osin, jollaisiksi heidät kuvaillaan länsimaisessa sekä/tai kiinalaisessa horoskoopissa (luonteenpiirteet, jne.). Mutta vain suurimmalta osin, ei kokonaisvaltaisesti, ja olen huomannu myös joissai horoskooppeissa olevan 2 puolta, joista toinen on jäänny vähemmälle puheenaiheelle, koska siitä ei ole paljoa kirjoitettu. TAI, sitten kiinalaisen horoskoopin kuvaus luo tämän toisen puolen, ja se johtuu siitä, eikä niinkään siitä että yhessä horoskoopissa olisi kaksi puolta (?).
En kuitenkaan voisi sanoa mitään horoskooppimerkkejä vihaavani, tai/ja että mitkään horoskooppimerkit olisivat pahoja, sillä jokaisessa löytyy hyvät ja huonot puolet. Mutta se on inhimillistä myös, että kaikki ihmiset eivät tulee toimeen keskenään, syystä tai toisesta.
Itse olen länsimaalaisista horoskoopeista Neitsyt, ja kiinalaisista Jänis. Ja mitä olen lukenut, niin näiden länsimaalaisten horoskooppien kanssa, toimeentuleminen voisi olla haasteellista itselleni:
-Kaksoset
-Jousimies
(Lähde: https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhtee… )Kiinalaisista horoskoopeista, olisi taas ehkä vaikeeta tulla toimeen näiden horoskooppien kanssa:
-Lohikäärme
-Hevonen
-Kukko
-Apina
(EDIT: Samoilta sivuilta näkee myös horoskoopit joiden kanssa tulisin parhainten toimeen, mutta ei olisi reilua minusta nostaa joitai ylitse muiden, eikä minulla ole vielä kaikista horoskoopeista kokemustakaan edes, vielä. Ehkä sitten kun on kokemusta, voin nostaa jalustalle vain osan horoskoopeista, kriitisessä mielessä)
War. War never changes.
Mr.Tuuletin kirjoitti:
-Kaksoset
-Jousimies
(Lähde: https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhtee… )Kiinalaisista horoskoopeista, olisi taas ehkä vaikeeta tulla toimeen näiden horoskooppien kanssa:
-Lohikäärme
-Hevonen
-Kukko
-Apina
Heh, lisää Vaakaa kartalleni, olen Koira joka vastaa länsimaisessa Vaakaa.
Signaturesign on Vaaka (nousu, kuu, mars, saturnus, pluto) vaikka aurinkomerkki on Kaksoset.
Noissa Annan artikkeleissa on yhteensopiviksi laitettu samaa elementtiä olevat, sekä ilma+tuli, maa+vesi -yhdistelmät. Oman kokemuksen mukaan saman elementtiset sopivat hyvin ystäviksi, mutta suhteeseen paras on tuli+ilma ja vesi+maa -parit.
Tuli noista Annan artikkelin vastamerkkien vetovoimasta mieleen, että kannattaako siinä katsoa aurinkomerkkejä vai syntymäkarttojen signature signejä?
Esim aurinkoOinas vs. aurinkoVaaka vai kartan hallitseva merkki Oinas vs. hallitseva Vaaka.
Jousimies miehistä kysymys. Onko tämä tyypillistä jousimiestä toimia näin? Jousimies mies halusi parisuhteeseen ilman sen kummempaa tutustumista ja oli kauhea kiire edetä suhteeseen ja seuraavaan vaiheeseen. Meistä ei tullut paria, koska ei ole tapana hypätä asioihin tuosta noin vain. Neitsyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Jousimies miehistä kysymys. Onko tämä tyypillistä jousimiestä toimia näin? Jousimies mies halusi parisuhteeseen ilman sen kummempaa tutustumista ja oli kauhea kiire edetä suhteeseen ja seuraavaan vaiheeseen. Meistä ei tullut paria, koska ei ole tapana hypätä asioihin tuosta noin vain. Neitsyt nainen
Jousimies ei hätäile parisuhteidensa kanssa, koska on luonnostaan vapaudenkaipuinen ja pitääkin useimmiten suhteet kevytversioina.
Skorpioni ok aina paha. Jos katsoo Marinia niin huomaa. Kaikki tehdään äärimmäisyyksiin menemisellä ja huumeidenkäyttäjiä skorppareissakin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimies ei hätäile parisuhteidensa kanssa, koska on luonnostaan vapaudenkaipuinen ja pitääkin useimmiten suhteet kevytversioina.
Kova kiire oli äijällä panemaan. Mihin merkkiin yhdistetään kateellisuus ja nopea halu sitoutua? Rapua äijässä ei ollut yhtään eikä muita vesimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionin huomionhakuisuudesta puhutaan aika vähän, mutta pääministerissämme Marinissa se tulee mielestäni todella hyvin esiin. Hän keikistelee glittermekossa festareilla ottamassa kuvia julkkisten kanssa samaan aikaan, kun kansakunta köyhtyy ja kurjistuu entisestään. Totta kai pääministerikin saa viettää vapaa-aikaa, mutta Marin ei näytä muuta tekevänkään. Olen pettynyt ja enemmän kuin vähän huolissani tulevasta.
Pidin Sannasta aluksi, hän vaikutti suorasanaiselta, selkeästi artikuloivalta ja jämäkältä ministeriltä. Sittemmin vaikuttaisi pm-pesti ja suuri huomio kihahtaneen hattuun. Se on kyllä totta, että skorpionit pitävät huomiosta. Mikähän Marinin nousumerkki on? Vaaka?
Joo, aika skorpparimaista nylkyttämistä siinä videollakin näkyi. Skorpioni nauttii just tuollaisesta ja esiintyy mielellään seksikkäästi. Ei aina tajua olevansa lähinnä nolo.
O.ou. Neitsyt listan hännillä.
Parempikin elämä voisi olla.
T. Neitsyt-horoskoopit pariskunta
En edelleenkään tiedä miksei Leijona-mies antanut mulle. Muut olisi antanut, mutta halusin vain valitulta.
Oliko poikuus tallella vai varattu.
T. Neitsyt-nainen
Pahin horoskooppimerkki riippuu siitä milloin Pahi on syntynyt