Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
3381/12756 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on neitsyt. Kitisevä mököttäjä.

Itse olen kaksonen.

Vierailija
3382/12756 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaksonen.

Rasittava on myös Härkä, kuu-Neitsyessä, ja tähän kun lisätään vielä merkurius-Oinas...

Vaikka Oinaista ja joistain nousuNeitsyistä pidänkin.

t: toinen Kaksoset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/12756 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia Kauriit ovat?

Minulla tuttavapiirissä muutamia kauriita ja ovat kaikista tuntemistani ihmisistä eniten ns. ”kuninkaallisia”, jotenkin se elämäntyyli ja panostus tietynlaiseen klassisen kalliiseen ulkonäköön, kalliit harrastukset yms ja etiketin mukainen käyttäytyminen aina . :D sellaisia, joita katsoo ylöspäin ja heiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita, auttavat mielellään aina, tavallaan ikuisia mysteereitä joihin jää ”koukkuun” ja heihin ihastuu helposti, kauriista myös kokemusta lakanoiden välissä ja hyvin kiehtova kombo kun ovat niin hienoa ja fiiniä ulkoisesti mutta suljettujen ovien takana paljastuu kyllä sellaiseksi villipedoksi että oksat pois .....

Olen ihastunut kaurismieheen ja aika hitaalta vaikuttaa, olemme pari kuukautta tapailtu ja vielä en ole päässyt lakanoiden väliin... oon kyllä myös kuullut että hyviä on sängyssä. Haluan kyllä itsekin edetä rauhassa, mutta on saanut mut koukkuun nyt. On myös kokemusta neitsytmiehestä ja ehkä parasta seksiä ikinä tähän asti! Nyt tämä kauris vielä selvittämättä :D

Oma ex-mieheni oli samanlainan. Alussa tooodella hitaasti edettiin kun kauris varmisteli...Kauriit on laatutietoisia kaikessa; myös siinä, ketä sänkyynsä päästää. Eivät hyppää kenen tahansa kanssa sänkyyn ja ovat juurikin ihastuessaan melko vanhoillisia ajattelultaan ja ajattelevat, että sänkyyn ei mennä heti, vaan sille otetaan oma aikansa. Mutta sit kun sinne vihdoin päästään, niin se on menoa se..eikä paluuta ole. Kauris tekee kyllä kaikkensa sinun nautinnon eteen. ;) ja varmasti jäät koukkuun. Minäkin jäin :D

On kuitenkin ex miehesi nykyään?

Joo saa nyt nähdä miten kärsivällisyyteni riittää tämän herran kanssa :D

Muuten ei oltais erottu, mutta hän sai töitä ulkomailta ja muutti sinne, oli ”pakko” erota, kun en itse päässyt perässä muuttamaan. Kärsivällisyyttä vaan, se palkitaan vielä. :)

Mistä sitten tietää onko kauris kiinnostunut? Lähennyimme pikku hiljaa ja nyt se tuntuu taas etäiseltä, ihan kuin olisi säikähtänyt, on kertonut että yllättyi itsekin miten tää meidän juttu eteni, pitää kuitenkin yhteyttä, muttei yhtä paljon kuin ennen ja ehdottaa näkemistä, en halua painostaa ja säikäyttää enempää.

Ei se ole kiinnostunut susta. 

Kauris on "kiipijä", jos se haluaa jotain, niin se ei ole epäselvää.

Ja se cheek on asc skorppari, tunnen erään, joka on tehnyt sen kartan, voitte kysyä siltä itse, sillä kiinnostaa astrologia ja vastaa varmasti syntymäaikansa. Aika hyvin tuo joku osasi arvata sen nousumerkin.

Eli Cheek on siis kauris jonka nousumerkki on skorpioni, mielenkiintoista. Olisi kiva tietää, mitä muita merkkejä hänen kartaltaan löytyy.

22.12.1981. Klo:03.35-06.48 välillä. Vantaa. www.astro.fi/astrologinen_kartta

Siis onko tämä nyt tieto vai jonkun valistunut arvaus? Mistä astrologisen kartan tekijä tietää Cheekin syntymäajan? Mielestäni Cheekillä ei ole noususkorpionimaisia piirteitä juuri ollenkaan. Silmien läpitunkevuudesta skorpionit on helppo tunnistaa, ja Cheekin katse on enemmänkin härkämäisen raukea. 

Vierailija
3384/12756 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taivas, täältä on poistettu linkit julkaisuihin, jotka käsittelee horoskooppeja tieteen näkökulmasta. 😂 Hirveän vaarallista ja epäsopivaa tarkastella jotain ilmiötä tieteen näkökulmasta! Heti kannattaa ilmoittaa tällaisesta asiattomasta viestistinnästä ylläpidolle. Mahtavaa työtä ylläpito 😆

Hei, olet nyt oikeasti noin viidessadas martta alavudelta, joka tuo keskusteluun "tieteellisen näkökulman".

Kenelläkään ei kiinnosta, eikä sun jutut kuulu tähän keskusteluun, voit avata oman keskustelun "astrologia on pseudotiede" ja keskustella siellä niin paljon kuin haluat.

Teitä tieteilijöitä ja prekession esiin tuojia on vuorotellen jatkuvasti tässä, et tuo mitään uutta tai jotain hurjan vaarallista, et vain kuulu keskustelun aiheeseen.

Vierailija
3385/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia Kauriit ovat?

Tässä pitäisi nyt tietää myös muita merkkejä ja aspekteja jotta tähän voisi vastata (kuumerkki, nouseva merkki, laskeva merkki jne..), ei ole vain yhdenlaisia aurinkomerkin edustajia.

Lyhykäisyydessään saa aika kelpokuvan kauriista kun miettii rap-artisti Cheekkiä, joka on hyvin tyypillinen kauris. Ylpeä, ehkä jopa ylimielinenkin, johtajaluonne, voitontahtoinen, kunnianhimoinen, päämäärätietoinen.. mutta sisimmässään todella herkkä, kiltti ja romanttinen ihminen joka kaipaa ihmistä joka ymmärtää häntä ja joka osaa laskea hänen suojamuurinsa.

Kauris-naiset on hyvin samanlaisia kuin miehetkin. Ylpeitä ja itsevarmoja ulkoisesti, minäminä-keskeisiä, mutta näitä luonteenpiirteitä tasoittaa ehdoton rakkaus, auttamisenhalu ja välittäminen muihin ihmisiin ja erityisesti läheisiin. Kauriita verrataan usein leijoniin; tavataan sanoa, että kauriit ja leijonat ovat käytännössä sama asia - mutta kauris tässäkin usein askeleen edellä mitä tulee menestymiseen ja muuhun. Kauris menee ja tekee eikä kysele muilta eikä piittaa muiden mielipiteistä. Hyvin kunnianhimoisia ja tietävät omat vahvuutensa. Erittäin terävä-älyisiä ja fiksuja, näkee kyllä jos yrität pelata pelejä. Hyvännäköisiä, kauniita, erittäin tyylikkäitä ja laatutietoisia, aina tiptop vaikka vaan lähikauppaan lähtisi. Rakastavat rahaa ja luksusta. Vaikka ulkokuori on aina kunnossa ja ovat ylpeitä ja itsevarmoja, niin sisältä ovat todella herkkiä, ystävällisiä, romanttisia ja AINA heikompien puolella. Oma ex-mieheni on kauris sekä ystäväpiirissä muutama kauris-nainen. Jos haluat kysyä vielä jotain niin voin yrittää vastata.

Sulla on kyllä jännä kuva Kauriista. Monin paikoin ihan ristiriidassa sen kanssa, miten heitä yleensä kuvaillaan. Vai "käytännössä sama kuin Leijona", oho.

Noh, kuten sanottua, kukaan ei ole vain pelkän aurinkomerkkinsä mukainen, vaan siihen vaikuttaa myös muut aspektit. Omassa tuttavapiirissäni n. 20 kauris-ihmistä ja oman primitiivisen kokemukseni mukaan kirjoitin. Astro.fi sivuilla lukee astrologin vertaus kauriin ja leijonan samankaltaisuudesta.

Kauris voi olla hyvin jalat maassa, mutta useimmat ei ole...jos miettii esimerkiksi Cheekkiä. Hyvin pröystäilevää ja kaikessa minä olen paras -asenne.

Sinä ja Seppo Tanhua olette sitten melko yksin näkemystenne kanssa astrologien joukossa. Ja myös oma kokemukseni Kauriista on erilainen.

NousuKauris exmieheni on kyllä aikalailla kuvatun kaltainen. Kunnianhimoa, ylimielisyyttä, minä-minä-asennetta, ura ja raha tärkeitä, tarkka tyylistään. Noista tunteellisuuksista en tiedä, ei ainakaan osannut niitä kovin hyvin esiin tuoda.

Jos kauris ei sinulle tunteitaan näyttänyt avoimesti, et ollut silloin hänelle sen kunnian arvoinen hänen elämässään jolle hän tohtisi tuon herkän puolen itsestään näyttämään. Itse olen onnistunut muutaman kauriin suojamuurit laskemaan (olen itse rapu-kalat-oinas) ja kauriit ovat oikeasti to-del-la herkkiä ja aivan äärimmäisen romanttisia, se vain näytetään todella harvoille ja valituille.

Hän on siis Vaaka-nousuKauris-kuuRapu-merkuriusSkorpioni-VenusLeijona-MarsSkorpioni

Tunteellisuutta oli kyllä alussa, kunnes kääntyi vain synkkyydeksi ja itsekeskeisyydeksi. Romantikko tai seksipeto ei koskaan, uskollinen sentään, ei mitään pelisilmää, todennäköisesti olisin voinut vaikka pettää eikä olisi huomannut mitään. VenusLeijonankin sanotaan olevan oikein romantiikan mestari, ei kyllä tässä miehessä näkynyt. Nuorena hölmönä aloitin ja vietin 13 vuotta hänen kanssaan.

t: Kaksoset-Vaaka-Vaaka-Kaksoset-Härkä-Vaaka

Ehkä teitä ei vain oltu tarkoitettu toisillenne. Olen itse kauris ja mulla ei ole koskaan oikein sujunut kaksosten kanssa, ovat niin ailahtelevaisia ja tuuliviirejä. Oma isänikin on kaksonen ja aina ollut surkeat välit hänen kanssa. Kauris ja kaksonen on todella harvoin toimiva yhdistelmä, joten todennäköisesti suhteenne ongelmat olivat johtuivat siitä, että kemiat ei yksinkertaisesti kohdanneet, mahdollisesti olette liian erilaisia ihmisiä toisillenne.

Suhteen alussa hän halusi saada minut itselleen mutta himmaili fyysisyyden kanssa. Itse taas olisin halunnut seksiä piankin, mutta vakiintumista jouduin mietiskelemään jonkin aikaa.

Suhteemme oli alkuhuuman jälkeen kyllä todella tylsä ja tasapaksu vuosikausia, onneksi siitä syntyi kuitenkin kaksi ihanaa lasta, joista nyt huolehdimme sinkkuvanhempina, mutta samassa pihapiirissä asuen.

Oinaasta löysin kaipaamani kaltaisen seksikumppanin, josta myös huolehtivaisuutta löytyy.

Mielenkiintoista, oma kauris-mieheni taas on kunnon peto - välillä ei meinaa riittää kolmekaan kertaa päivässä ja kauris tekee kaikkensa että nautin ja kunnolla! :D ex-mieheni joka oli oinas oli kunnon hätähousu ja oma nautinto meni toisen edelle

Vierailija
3386/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia Kauriit ovat?

Tässä pitäisi nyt tietää myös muita merkkejä ja aspekteja jotta tähän voisi vastata (kuumerkki, nouseva merkki, laskeva merkki jne..), ei ole vain yhdenlaisia aurinkomerkin edustajia.

Lyhykäisyydessään saa aika kelpokuvan kauriista kun miettii rap-artisti Cheekkiä, joka on hyvin tyypillinen kauris. Ylpeä, ehkä jopa ylimielinenkin, johtajaluonne, voitontahtoinen, kunnianhimoinen, päämäärätietoinen.. mutta sisimmässään todella herkkä, kiltti ja romanttinen ihminen joka kaipaa ihmistä joka ymmärtää häntä ja joka osaa laskea hänen suojamuurinsa.

Kauris-naiset on hyvin samanlaisia kuin miehetkin. Ylpeitä ja itsevarmoja ulkoisesti, minäminä-keskeisiä, mutta näitä luonteenpiirteitä tasoittaa ehdoton rakkaus, auttamisenhalu ja välittäminen muihin ihmisiin ja erityisesti läheisiin. Kauriita verrataan usein leijoniin; tavataan sanoa, että kauriit ja leijonat ovat käytännössä sama asia - mutta kauris tässäkin usein askeleen edellä mitä tulee menestymiseen ja muuhun. Kauris menee ja tekee eikä kysele muilta eikä piittaa muiden mielipiteistä. Hyvin kunnianhimoisia ja tietävät omat vahvuutensa. Erittäin terävä-älyisiä ja fiksuja, näkee kyllä jos yrität pelata pelejä. Hyvännäköisiä, kauniita, erittäin tyylikkäitä ja laatutietoisia, aina tiptop vaikka vaan lähikauppaan lähtisi. Rakastavat rahaa ja luksusta. Vaikka ulkokuori on aina kunnossa ja ovat ylpeitä ja itsevarmoja, niin sisältä ovat todella herkkiä, ystävällisiä, romanttisia ja AINA heikompien puolella. Oma ex-mieheni on kauris sekä ystäväpiirissä muutama kauris-nainen. Jos haluat kysyä vielä jotain niin voin yrittää vastata.

Sulla on kyllä jännä kuva Kauriista. Monin paikoin ihan ristiriidassa sen kanssa, miten heitä yleensä kuvaillaan. Vai "käytännössä sama kuin Leijona", oho.

Noh, kuten sanottua, kukaan ei ole vain pelkän aurinkomerkkinsä mukainen, vaan siihen vaikuttaa myös muut aspektit. Omassa tuttavapiirissäni n. 20 kauris-ihmistä ja oman primitiivisen kokemukseni mukaan kirjoitin. Astro.fi sivuilla lukee astrologin vertaus kauriin ja leijonan samankaltaisuudesta.

Kauris voi olla hyvin jalat maassa, mutta useimmat ei ole...jos miettii esimerkiksi Cheekkiä. Hyvin pröystäilevää ja kaikessa minä olen paras -asenne.

Sinä ja Seppo Tanhua olette sitten melko yksin näkemystenne kanssa astrologien joukossa. Ja myös oma kokemukseni Kauriista on erilainen.

NousuKauris exmieheni on kyllä aikalailla kuvatun kaltainen. Kunnianhimoa, ylimielisyyttä, minä-minä-asennetta, ura ja raha tärkeitä, tarkka tyylistään. Noista tunteellisuuksista en tiedä, ei ainakaan osannut niitä kovin hyvin esiin tuoda.

Jos kauris ei sinulle tunteitaan näyttänyt avoimesti, et ollut silloin hänelle sen kunnian arvoinen hänen elämässään jolle hän tohtisi tuon herkän puolen itsestään näyttämään. Itse olen onnistunut muutaman kauriin suojamuurit laskemaan (olen itse rapu-kalat-oinas) ja kauriit ovat oikeasti to-del-la herkkiä ja aivan äärimmäisen romanttisia, se vain näytetään todella harvoille ja valituille.

Hän on siis Vaaka-nousuKauris-kuuRapu-merkuriusSkorpioni-VenusLeijona-MarsSkorpioni

Tunteellisuutta oli kyllä alussa, kunnes kääntyi vain synkkyydeksi ja itsekeskeisyydeksi. Romantikko tai seksipeto ei koskaan, uskollinen sentään, ei mitään pelisilmää, todennäköisesti olisin voinut vaikka pettää eikä olisi huomannut mitään. VenusLeijonankin sanotaan olevan oikein romantiikan mestari, ei kyllä tässä miehessä näkynyt. Nuorena hölmönä aloitin ja vietin 13 vuotta hänen kanssaan.

t: Kaksoset-Vaaka-Vaaka-Kaksoset-Härkä-Vaaka

Ehkä teitä ei vain oltu tarkoitettu toisillenne. Olen itse kauris ja mulla ei ole koskaan oikein sujunut kaksosten kanssa, ovat niin ailahtelevaisia ja tuuliviirejä. Oma isänikin on kaksonen ja aina ollut surkeat välit hänen kanssa. Kauris ja kaksonen on todella harvoin toimiva yhdistelmä, joten todennäköisesti suhteenne ongelmat olivat johtuivat siitä, että kemiat ei yksinkertaisesti kohdanneet, mahdollisesti olette liian erilaisia ihmisiä toisillenne.

Suhteen alussa hän halusi saada minut itselleen mutta himmaili fyysisyyden kanssa. Itse taas olisin halunnut seksiä piankin, mutta vakiintumista jouduin mietiskelemään jonkin aikaa.

Suhteemme oli alkuhuuman jälkeen kyllä todella tylsä ja tasapaksu vuosikausia, onneksi siitä syntyi kuitenkin kaksi ihanaa lasta, joista nyt huolehdimme sinkkuvanhempina, mutta samassa pihapiirissä asuen.

Oinaasta löysin kaipaamani kaltaisen seksikumppanin, josta myös huolehtivaisuutta löytyy.

Mielenkiintoista, oma kauris-mieheni taas on kunnon peto - välillä ei meinaa riittää kolmekaan kertaa päivässä ja kauris tekee kaikkensa että nautin ja kunnolla! :D ex-mieheni joka oli oinas oli kunnon hätähousu ja oma nautinto meni toisen edelle

Tässä kyseessä siis Nousumerkki-Kauris (aurinko-Vaaka) tosin hänellä myös venus Leijona ja mars Skorpioni joiden käsittääkseni pitäisi olla plussaa seksissä ja romantiikassa, no ei ollut.

Oinaissa on tiettyä itsekeskeisyyttä, toisissa enemmän toisissa vähemmän, mutta omalle kohdalle on kyllä kolahtanut kaikki 3 koettua melko kovasti, eniten kuitenkin aOinas-kJousimies-mKalat-vOinas-mOinas -mies. Jos asuisimme yhdessä, emme varmaan muuta ehtisi tekemäänkään kuin olemaan toistemme kimpussa :D Hänen käytöksessään on kuitenkin myös aitoa huolenpitoa seksin ulkopuolellakin.

Hänen aurinkonsa, venus ja mars osuu kartassani 7.huoneeseen joka suhteisiin liitetään.

Vierailija
3387/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitä sitte? Tämä ketju on horoskooppiaiheinen. Ei sun pseudotiede hätäily täällä johda mihinkään.

Turvallista pölinää tämä on älä huoli. Ei sentään ole voodoosta, shamanismista, noituudesta, zombeista ja maanaamisesta kyse.

Vierailija
3388/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä sitte? Tämä ketju on horoskooppiaiheinen. Ei sun pseudotiede hätäily täällä johda mihinkään.

Turvallista pölinää tämä on älä huoli. Ei sentään ole voodoosta, shamanismista, noituudesta, zombeista ja maanaamisesta kyse.

No horoskooppihörhöily ei kyllä kauas putoa mainitsemistasi voodoosta, shamanismista, noituudesta, zombeista taikka manaamisesta...samaan listaukseen menee horoskoopit

Vierailija
3389/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No horoskooppihörhöily ei kyllä kauas putoa mainitsemistasi voodoosta, shamanismista, noituudesta, zombeista taikka manaamisesta...samaan listaukseen menee horoskoopit

Hehee, odotin tismalleen tällaista vastausta, tulihan se sieltä 😂

Vierailija
3390/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä on ylivoimaisesti pahin! Leijona tietysti paras, koska itse olen leijona ;)

Vierailija
3391/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa miltä nousevat jousimiehet tyypillisesti näyttävät? Naisesta kyse tässä.

Vierailija
3392/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan järkyttynyt. Ootteko te aivan tosissanne ihmiset? Horoskoopit (ja astrologia) on puhdasta, kiistämätöntä, 100% pseudotiedettä. Se mikä on ollut jonkun planeetan sijainti (tms) syntymäsi hetkellä vaikuttaa persoonaamme tasan yhtä paljon kuin se, missä kohtaa pöytää oli mummosi kukkavaasi sillä hetkellä kun synnyit. 

Älkää nyt avatko suutanne missään julkisesti näistä asioita. Se aiheuttaa kanssakuulioissa aika suurta hämmennystä.

Tietenkin on huuhaata. Se on viihdettä jota voi käyttää oman ja muiden persoonan tarkasteluun kepeältä pohjalta, leikkimielisesti. 

Ziis, aina muutaman kymmenen sivun välein joku tulee hädissään julistamaan, että tiedättehän tämän olevan pseudotiedettä. No älä, ei kai?

Hyvin usein ne "kepeästi ja leikkimielisesti" suhtautuvat ottavat asian enemmän tosissaan kuin haluavat myöntää. Kyllä tässäkin ketjussa on suuri osa niitä, jotka oikeasti uskovat olevansa tai tuntemiensa ihmisten olevan sellaisia ja tällaisia pelkän aurinkomerkin perusteella. Kun ei edes viitsitä tutustua kys. pseudotieteen (lue: huuhaan) perusteisiin kuin pintapuolisesti.

Anna nyt vaan ihmisten uskoa ja keskustella. Sä et menetä siinä mitään.

Vierailija
3393/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaksonen.

Neitsyt on järkevä, hyvä ja sydämellinen ystävä jolla jalat maassa.

Kaksoset levoton, pinnallinen ja hätäilevä juorukello.

Vierailija
3394/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä on ylivoimaisesti pahin! Leijona tietysti paras, koska itse olen leijona ;)

Mua taas ärsyttää äänekkäät, omahyväiset ja pröystäilevät tyypit->usein leijonat ja oinaat.

Vierailija
3395/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia Kauriit ovat?

Minulla tuttavapiirissä muutamia kauriita ja ovat kaikista tuntemistani ihmisistä eniten ns. ”kuninkaallisia”, jotenkin se elämäntyyli ja panostus tietynlaiseen klassisen kalliiseen ulkonäköön, kalliit harrastukset yms ja etiketin mukainen käyttäytyminen aina . :D sellaisia, joita katsoo ylöspäin ja heiltä voi kysellä neuvoja ja ohjeita, auttavat mielellään aina, tavallaan ikuisia mysteereitä joihin jää ”koukkuun” ja heihin ihastuu helposti, kauriista myös kokemusta lakanoiden välissä ja hyvin kiehtova kombo kun ovat niin hienoa ja fiiniä ulkoisesti mutta suljettujen ovien takana paljastuu kyllä sellaiseksi villipedoksi että oksat pois .....

Olen ihastunut kaurismieheen ja aika hitaalta vaikuttaa, olemme pari kuukautta tapailtu ja vielä en ole päässyt lakanoiden väliin... oon kyllä myös kuullut että hyviä on sängyssä. Haluan kyllä itsekin edetä rauhassa, mutta on saanut mut koukkuun nyt. On myös kokemusta neitsytmiehestä ja ehkä parasta seksiä ikinä tähän asti! Nyt tämä kauris vielä selvittämättä :D

Oma ex-mieheni oli samanlainan. Alussa tooodella hitaasti edettiin kun kauris varmisteli...Kauriit on laatutietoisia kaikessa; myös siinä, ketä sänkyynsä päästää. Eivät hyppää kenen tahansa kanssa sänkyyn ja ovat juurikin ihastuessaan melko vanhoillisia ajattelultaan ja ajattelevat, että sänkyyn ei mennä heti, vaan sille otetaan oma aikansa. Mutta sit kun sinne vihdoin päästään, niin se on menoa se..eikä paluuta ole. Kauris tekee kyllä kaikkensa sinun nautinnon eteen. ;) ja varmasti jäät koukkuun. Minäkin jäin :D

On kuitenkin ex miehesi nykyään?

Joo saa nyt nähdä miten kärsivällisyyteni riittää tämän herran kanssa :D

Muuten ei oltais erottu, mutta hän sai töitä ulkomailta ja muutti sinne, oli ”pakko” erota, kun en itse päässyt perässä muuttamaan. Kärsivällisyyttä vaan, se palkitaan vielä. :)

Mistä sitten tietää onko kauris kiinnostunut? Lähennyimme pikku hiljaa ja nyt se tuntuu taas etäiseltä, ihan kuin olisi säikähtänyt, on kertonut että yllättyi itsekin miten tää meidän juttu eteni, pitää kuitenkin yhteyttä, muttei yhtä paljon kuin ennen ja ehdottaa näkemistä, en halua painostaa ja säikäyttää enempää.

Ei se ole kiinnostunut susta. 

Kauris on "kiipijä", jos se haluaa jotain, niin se ei ole epäselvää.

Ja se cheek on asc skorppari, tunnen erään, joka on tehnyt sen kartan, voitte kysyä siltä itse, sillä kiinnostaa astrologia ja vastaa varmasti syntymäaikansa. Aika hyvin tuo joku osasi arvata sen nousumerkin.

Eli Cheek on siis kauris jonka nousumerkki on skorpioni, mielenkiintoista. Olisi kiva tietää, mitä muita merkkejä hänen kartaltaan löytyy.

22.12.1981. Klo:03.35-06.48 välillä. Vantaa. www.astro.fi/astrologinen_kartta

Siis onko tämä nyt tieto vai jonkun valistunut arvaus? Mistä astrologisen kartan tekijä tietää Cheekin syntymäajan? Mielestäni Cheekillä ei ole noususkorpionimaisia piirteitä juuri ollenkaan. Silmien läpitunkevuudesta skorpionit on helppo tunnistaa, ja Cheekin katse on enemmänkin härkämäisen raukea. 

Mä olen samaa mieltä, en usko että on asc-skorpioni. Veikkaan vaakaa tai leijonaa. Syntymä kellonajoista puhuessa kannattaa olla tarkkana että onko aika am. vai pm.

Vierailija
3396/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi härkä? Härkä on lojaali,rauhallinen ja optimisti.Sanoo asiat kuin ne ovat.

Pahikset:

Sarjapettäjä skorppari,kieli pisteliäs ja ilkeä.Tästä et saa ystävää tai kumppania

Neitsyt: Krooninen valehtelija,nalkuttaja ja itsetäydellisyys "olen aina oikeassa" ihminen.

Työpaikkojen kauhu.Aluksi jutut kuulostaa kivoilta,mutta sitten herää ajatus ettei nää ole tottakaan.

Elämässä opittu näiden merkkien haittapuolet.

Vierailija
3397/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää cheekiltä instassa tai facebookissa sen syntymäkellonaikaa. Mulla ei ole tilejä niihin.

Vierailija
3398/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan järkyttynyt. Ootteko te aivan tosissanne ihmiset? Horoskoopit (ja astrologia) on puhdasta, kiistämätöntä, 100% pseudotiedettä. Se mikä on ollut jonkun planeetan sijainti (tms) syntymäsi hetkellä vaikuttaa persoonaamme tasan yhtä paljon kuin se, missä kohtaa pöytää oli mummosi kukkavaasi sillä hetkellä kun synnyit. 

Älkää nyt avatko suutanne missään julkisesti näistä asioita. Se aiheuttaa kanssakuulioissa aika suurta hämmennystä.

Tietenkin on huuhaata. Se on viihdettä jota voi käyttää oman ja muiden persoonan tarkasteluun kepeältä pohjalta, leikkimielisesti. 

Ziis, aina muutaman kymmenen sivun välein joku tulee hädissään julistamaan, että tiedättehän tämän olevan pseudotiedettä. No älä, ei kai?

Hyvin usein ne "kepeästi ja leikkimielisesti" suhtautuvat ottavat asian enemmän tosissaan kuin haluavat myöntää. Kyllä tässäkin ketjussa on suuri osa niitä, jotka oikeasti uskovat olevansa tai tuntemiensa ihmisten olevan sellaisia ja tällaisia pelkän aurinkomerkin perusteella. Kun ei edes viitsitä tutustua kys. pseudotieteen (lue: huuhaan) perusteisiin kuin pintapuolisesti.

Carolyne Faulknerin Astrologia -kirjan esittelyteksti tiivistää ainakin oman mielipiteeni astrologiasta aika hyvin:

"Kenenkään tulevaisuutta ei ole kirjoitettu tähtiin, mutta voimme käyttää tähtiä oman tulevaisuutemme kirjoittamiseen. Ihminen on tutkinut yötaivasta tuhansien vuosien ajan etsiessään vastauksia elämän ongelmiin. Nykyisin vastausten etsiminen astrologian keinoin on kaukana sanomalehtien horoskoopeista ja povaamisesta. Sen sijaan siinä käytetään muinaista astrologista viisautta antamaan parempi ymmärrys vaihtoehdoistamme ja itsestämme. Kyseessä ei ole lukkoon lyöty kuvaus persoonallisuudesta ja kohtalosta, vaan yksilön asettaminen päätöksenteon ytimeen.

- Käytä tähtiä oman tulevaisuutesi kirjoittamiseen

- Selkeytä elämääsi"

Vierailija
3399/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelussa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi härkä? Härkä on lojaali,rauhallinen ja optimisti.Sanoo asiat kuin ne ovat.

Pahikset:

Sarjapettäjä skorppari,kieli pisteliäs ja ilkeä.Tästä et saa ystävää tai kumppania

Neitsyt: Krooninen valehtelija,nalkuttaja ja itsetäydellisyys "olen aina oikeassa" ihminen.

Työpaikkojen kauhu.Aluksi jutut kuulostaa kivoilta,mutta sitten herää ajatus ettei nää ole tottakaan.

Elämässä opittu näiden merkkien haittapuolet.

Härissä on hyvääkin, itsekin olen Venus-Härkä, mutta aurinko-Härkien rasittavia piirteitä on jähmeys, etenkin ajattelussa, heillä menee pasmat sekaisin jos asiat eivät mene kuin ne ovat aina menneet (tai kuten he haluaisivat), sekä hedonismi toisten kustannuksella.

Eräs läheinen nais-Härkä on kuu-Neitsyt ja tämä varmaan vielä korostaa sitä että kaikki pitäisi mennä tarkalleen kuten hän haluaa. Merkurius-Oinaana vielä höpöttää kyllä itsestään ja omista kiinnostuksenkohteistaan mutta ei jaksa paria lausetta pidempään kuunnella toisten asioista. Saa usein sanoillaan herkemmät merkit (esim sisarensa Kalat) loukkaantumaan, jopa itkemään kiistatilanteissa.

Raivostuttavaa näin keskustelutaitoisena, leikkisänä mutta yleensä diplomaattisena Kaksoset-Vaakana, vaikka itsessäni Venukseni kautta Härkääkin löydän, mutta ehkä Härkämäisyys Venuksen kautta välittyy mukavammin.

Exmieheni on Vaaka, jota pidetään yleensä tahdikkaana merkkinä, mutta merkurius-Skorpionissa ja tunnistan tuon tummasävyisen, pisteliään ja ilkeän kielenkäytön, jo sieltä pitkän suhteemme ajoilta.

Täällä moneen kertaan raivokkaaksi päsmäriksi kuvailtu Oinas taas merkurius-Kaloilla on hyvinkin tahdikas, monipuolinen ja leikkisä keskustelija.

Kuinka moni voisi kuvitella telepatialta tuntuvaa yhteyttä Oinaan ja Kaksosen välille, mutta kun merkuriukset on Kalat ja Kaksoset niin asia onkin eri :)

Vierailija
3400/12756 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, nousumerkiltä myös jousimies ja kuu neitsyessä. Olen kyllä hyvin tyypillinen jousimies kaikella tapaa, mutta en oikein tiedä tuota kuu-asiaa. Miten se vaikuttaa?

Olen aikamoinen huithapeli, tulistun herkästi ja töksäyttelen välillä typeriä asioita ajattelematta seurauksia. Toisaalta olen myös hyvä kuuntelija ja huuliveikkokin. Olen aika sähläri, rakastan esiintyä ja olla huomion keskipisteenä, oli se sitten paasausta politiikasta tai hoilottamista karaokessa. :D

Mieheni on kalat, nousumerkkiään en tiedä. Luonteeltaan hän on hyvin tyypillinen kalat, intuitiivinen ja taiteellinen. On todella luova, rakastaa soittaa, laulaa, maalata ja piirtää. Tekee myös omia projektejaan, esimerkiksi tekee jostain vanhasta tavarasta lampun tms. Hyvin herkkä ja myös hedonistinen.

Yllätyin suhteemme alussa siitä, miten hyvin hän "luki" minua, vaikka en ollut hänelle oikeastaan avautunut mistään. Hän myös osaa lukea tunteitani hyvin ja tuntuu että hän välillä tuntee minut jopa paremmin kuin minä itse. Sängyssä on upea ja huomioonottava eikä keskity vaan itseensä.

Inhokkimerkki on ehkä vaaka tai neitsyt. Entinen työparini oli neitsyt ja suhteemme oli viha-rakkaussuhde :D Hän ei pitänyt minun suurpiirteisyydestäni ja rennosta asenteesta, kun taas itseäni ärsytti hänen pilkunnussintansa ja jatkuva nipotus. Toisaalta se oli myös piirre, jota arvostan työelämässä ja toivoisin sitä tarkkuutta myös hiukan itsellenikin. Mutta tämä neitsyt oli kyllä sellainen paskanjauhaja, että myrkytti työilmapiirin pahasti. Jauhoi kaikista selän takana. Sanoin hänelle, että musta ei tarvitse sitten juoruilla yhtään mitään vaan voit kysyä tai sanoa suoraan, jos joku mättää.

Isäni on vaaka ja hänessä ja muissakin vaaoissa ärsyttää sellainen ihme jahkailu. Menee 10 vuotta päättää minkä lajikkeen kirsikkapuu ostetaan pihalle. Vaakojen pinnallisuus on myös hyvin rasittavaa. Useimmilla tuntemillani vaaoilla eniten merkitsee se, miltä asiat näyttävät muille ulkoapäin.

Äitini ja paras ystäväni ovat skorpioneja, ja ovat luonteiltaan kuin kaksi marjaa. Molemmilla on ollut miehiä vaikka muille jakaa. Pidemmät suhteet hirveän dramaattisia, mutta heissä ei itsessään ollut koskaan vikaa. Hakeutuvat kummatkin ns. jännämiesten seuraan ja sitten itketään kun suhde onkin perseestä. Kumpikaan ei ole valmis koskaan nöyrtymään ja pyytämään anteeksi tai katsomaan peiliin. Vaikka negatiivisia piirteitä juuri luettelin, he ovat silti kaksi maailman ihaninta ihmistä.

Yksi pitkäaikainen ystäväni on vesimies. Hän on aivan oman tiensä kulkija, eikä häntä kiinnosta pätkääkään mitä muut hänestä ajattelevat. Jos hän haluaa lähteä yksin Lappiin vaeltamaan kahdeksi kuukaudeksi, hän lähtee. Kesti 10 vuotta ennen kuin hän suostui sitoutumaan keheenkään ja löysi ihmisen, joka ymmärtää häntä ja oman tilan tarvettaan. En oikein itsekään tiedä tästä ystävästä, että onko hän lintu vai kala. Ukkini on myös vesimies ja hyvin kummallinen tyyppi, samanlainen vastarannankiiski kuin ystävänikin.