Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit jos poikasi tai tyttäresi alkaisi seurustella

Vierailija
12.05.2006 |

20 kg ylipainoisen ihmisen kanssa? Tarjoaisitko mitään hyvää kahvilla tai huomauttelisitko ja jakelisit painonvartijan ohjeita vaivihkaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin lapsellemme kumppaniksi ihmisen jolla olisi terveelliset elämäntavat.

Vierailija
2/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä kyllä jaksa uskoa, että lapseni olisivat niin tyhmiä, että ottaisivat puolisokseen tuollaisen läskin luuserin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on ihana anoppi, mutta appiukko on hieman nyrpeä.. Ehkä sille pitää näyttää että läskikin voi olla terästä. :D

Vierailija
4/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitään sipsejä nuorille kotona tarjoaisi.

Vierailija
5/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin entisenä läskinä ymmärrän olla olematta niin ilkeä ja huonokäytöksinen. Lapseni saa valita ulkoisesti ihan sellaisen kumppanin kuin itse haluaa. En itse ole täydellinen, eikä lapsenikaan, joten ei miniänkään tarvitse olla ;)

Vierailija
6/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VArmaan oliski välit lapseen kunnossa sen jälkeen kun alkaa sen seurustelukumppania kiusaamaan..

Ahdasmielinen ap?

Vierailija
7/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöytään laittaisin samoja tarjottavia kuin muulloinkin, pieni määrä jotain hyvää kun ei todellakaan lihota ketään. Kyllä lihava ihminen tietää olevansa lihava ja tekee asialle jotain jos tahtoo. Ja jos ei halua, niin asia ei muille kuulu

Vierailija
8/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissään

Vierailija
9/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se ihan hirveetä jos sitten menisivät kihloihin ja naimisiin. Meidän sukuun ei lihavia voi ajatellakaan. Itse laihdutan koko ajan ja teen perheellekin terveellistä ruokaa. Tyttäret olen opettanut seuraamaan painoindeksiä tarkasti, ettei pääse jenkkakahvoja kasaantumaan. Kamala ajatus, että tyttö toisi jonkun hirveän nassun meille.

Vierailija
10/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi itsepä kilonsa kantaa ja toisekseen en mä sitä miestä itselleni " ottaisi" vaan hän olisi tyttäreni aviomies. Eikä mua yhtään haittaa, vaikka mun mieheni ON ainakin tuon verran ylipainoinen :)

Vierailija
11/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun pojilla se on jotenkin luonnollisempaa

Vierailija
12/12 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä ylipainoinen. :)

Ikinä ei ole anoppi painooni puuttunut. Roudaa mulle kyllä pv-materiaaleja jos pyydän ja antaa näytepatukoita yms. Vaikka hän pv-ryhmiä vetääkin ja on itse tietenkin hoikassa kunnossa, ei se kyläillessä kahvi/ruokapöydässä näy. Toisaalta yleensä, kun näemme on kyseessä juhlapyhä, synttärit tms, jolloin tulee herkuteltua.