Mitä sanoisit jos poikasi tai tyttäresi alkaisi seurustella
20 kg ylipainoisen ihmisen kanssa? Tarjoaisitko mitään hyvää kahvilla tai huomauttelisitko ja jakelisit painonvartijan ohjeita vaivihkaa?
Kommentit (12)
mutta enpä kyllä jaksa uskoa, että lapseni olisivat niin tyhmiä, että ottaisivat puolisokseen tuollaisen läskin luuserin!
Tällä hetkellä on ihana anoppi, mutta appiukko on hieman nyrpeä.. Ehkä sille pitää näyttää että läskikin voi olla terästä. :D
En kyllä mitään sipsejä nuorille kotona tarjoaisi.
Itsekin entisenä läskinä ymmärrän olla olematta niin ilkeä ja huonokäytöksinen. Lapseni saa valita ulkoisesti ihan sellaisen kumppanin kuin itse haluaa. En itse ole täydellinen, eikä lapsenikaan, joten ei miniänkään tarvitse olla ;)
VArmaan oliski välit lapseen kunnossa sen jälkeen kun alkaa sen seurustelukumppania kiusaamaan..
Ahdasmielinen ap?
Kahvipöytään laittaisin samoja tarjottavia kuin muulloinkin, pieni määrä jotain hyvää kun ei todellakaan lihota ketään. Kyllä lihava ihminen tietää olevansa lihava ja tekee asialle jotain jos tahtoo. Ja jos ei halua, niin asia ei muille kuulu
oishan se ihan hirveetä jos sitten menisivät kihloihin ja naimisiin. Meidän sukuun ei lihavia voi ajatellakaan. Itse laihdutan koko ajan ja teen perheellekin terveellistä ruokaa. Tyttäret olen opettanut seuraamaan painoindeksiä tarkasti, ettei pääse jenkkakahvoja kasaantumaan. Kamala ajatus, että tyttö toisi jonkun hirveän nassun meille.
Sitä paitsi itsepä kilonsa kantaa ja toisekseen en mä sitä miestä itselleni " ottaisi" vaan hän olisi tyttäreni aviomies. Eikä mua yhtään haittaa, vaikka mun mieheni ON ainakin tuon verran ylipainoinen :)
siis kun pojilla se on jotenkin luonnollisempaa
ja olen kyllä ylipainoinen. :)
Ikinä ei ole anoppi painooni puuttunut. Roudaa mulle kyllä pv-materiaaleja jos pyydän ja antaa näytepatukoita yms. Vaikka hän pv-ryhmiä vetääkin ja on itse tietenkin hoikassa kunnossa, ei se kyläillessä kahvi/ruokapöydässä näy. Toisaalta yleensä, kun näemme on kyseessä juhlapyhä, synttärit tms, jolloin tulee herkuteltua.
Toivoisin lapsellemme kumppaniksi ihmisen jolla olisi terveelliset elämäntavat.