Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinäisyys

#yhdessäonkivempaa
17.12.2018 |

tunteeko joku teistäkin että olette aina se "varakaveri", se jota ei ikinä pyydetä mihinkään, se jonka kanssa vietät kaikki päivät eli itsesi kanssa,
se joka on aina ylimääräinen.

yksinäisyys tappaa samanlailla kun masennuskin. ihminen tarvitsee ympärilleen ihmisiä. jonkun joka kuuntelee, jonkun joka nostaa ja vie kotiin kun oot sammunnut ojaan. niitä kutsutaan kavereiksi. onko mulla sellaisia? ei.
mulla on tuttuja sellaisia jotka tulee puhumaan jos törmätään kylällä, mutta en kutsu heitä kavereiksini.

"miten voit olla yksinäinen, jos seurustele?"
voin. poikaystävä ei korvaa kavereita. hän on se jota rakastan, mutta kaverit ovat erikseen. alotin harrastuksen eri paikkakunnalla, että saisin kavereita. en saannut. olen edelleen se, joka joutuu etsimään paria, joka jää aina parittomaksi. edes meidän whatsapp ryhmässä viesteihini ei vastata.

toivon että vielä joskus löydän kavereita.
toivon ettei kukaan jää yksin.
toivon että harrastuksissa otatte kaikki mukaan. ota paritehtävissä pariton kolmanneksi jäseneksi.
kukaan ei halua kuolla yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmaan koskaan tule käsittämään että kuinka ne yksinäiset naiset kuitenkin aina löytävät sen poikakaverin siihen vierelle. En vaikka kuinka olen asiaa pyrkinyt pohtimaan useilta eri kanteilta. Ei vain kykene, mielikuvitus ei riitä.

Vierailija
2/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en varmaan koskaan tule käsittämään että kuinka ne yksinäiset naiset kuitenkin aina löytävät sen poikakaverin siihen vierelle. En vaikka kuinka olen asiaa pyrkinyt pohtimaan useilta eri kanteilta. Ei vain kykene, mielikuvitus ei riitä.

Alapeukuttaja varmaan osaa selittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja varmaan osaa selittää?

Ilmoitus jonnekin, että etsii seuraa. Toimii miehiin.

Vierailija
4/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, ettei minuakaan kukaan veisi yhtään minnekään jos todella ”sammuisin ojaan”. Eikä kyllä tarvitsisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme