Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän kutsuminen häihin

Vierailija
17.12.2018 |

Hyväksyisitkö jos kumppanisi haluaisi kutsua exänsä (nykyään kaveri) teidän häihin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hullua olla kutsumatta mieheni lasten äiti ja tämän uusi kumppani. Hyviä tyyppejä.

Sama meillä. Exät ovat syystä exiä, eli jos kaikki on mennyt oikein, ei vanha suola janota. Lisäksi exyys ei tee ihmisestä automaattisesti huonoa/pahaa.

Aivan ja useinhan ihminen päätyy yhteen hiukan samantyyppisten kumppanien kanssa eli exä ja nyxä saattavat tulla hyvinkin juttuun.

Vierailija
22/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Itse kutsuisin hänet häihini tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kävis kirjoitti:

Minulle kaverit on eri juttu kuin panokaverit.

Puolin ja toisin.

Eli etkö voisi kuvitella olevasi kaveri exäsi kanssa tai että kumppanisi olisi kaveri jonkun omansa kanssa? Miksi sen, että jonkun ihmisen kanssa on joskus harrastanut seksiä, pitäisi määritellä välit lopun ikää tai tehdä yhteydenpidosta häneen jotenkin arveluttavaa?

No en vaan yksinkertaisesti edes kaveeraisi puolison exän kanssa, pakolliset asiat ja kyläilyt hoituu kyllä aikuisen ihmisen tavoin, sekä oman että puolison kahden exän kanssa.

Tarpeettomasti en halua viettää aikaa ihmisen kanssa joka on sekstaillut puolisoni kanssa, haluan neutraalin ilmapiirin ja hajuraon oman parisuhteen ympärille. Jos siinä kahvitellaan porukassa jossa kuka kuksinut ketäkin niin ei minun parisuhteeni yksityisyys kärsisi, exät on liian tietoisia kaikesta.

Vierailija
24/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä missä vanhempi sisko meni naimisiin, bestmäninä oli tämän ex,joka oli myös seurustellut perheen nuoremman tytön kanssa. Oli perhetuttu siis jo monen vuoden ajalta.

Vierailija
25/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Rikki,

perhetuttumme, häissä ollut ja vaimoni kanssa tanssinut ja lapsemme kummi onkin vaimoni exä....onko vastaavaa kokemusta

Vierailija
26/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kutsuttiin mun ex:n häihin, tänäkään päivänä en ymmärrä miksi. Onneksi myös mun silloin seurustelukumppani kutusuttiin.  

Vierailija
27/27 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ex pitäisi kutsua? Miehelläni oli ex, mutta eivät missään tekemisissä, taakse jäänyttä elämää. Minulla ei exää ollutkaan. Kutsuttiin ystävät, jotka olivat elämässämme mukana, eivätkä tuottaneet surua ja murhetta. Miksi kutsua ihminen, joka on "vetänyt maton" koko elämältä joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi