Yalen tutkimus: Valk. "liberaalit" tyhmentävät itseänsä ja puhuvat alaspäin, kuin tyhmälle/lapselle, vähemmistöille.
Kommentit (21)
Olen huomannut tuon Suomessakin. Kuvottaa, kuinka toisia ihmisiä ei haluta pitää yhdenvertaisina värinsä takia. Rakastavat ja humaanit persut onneksi kohtelee kaikkia taspuolisesti ja pitää erivärisiä ihmisinä siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tuomioissa: Parempina itseään pitävät vasurit eivät haluaisi edes joukko. rapesta tuomioita noille koska eiväthän he ymmärrä mikä on oikein ja väärin. Ovat uhreja itse.
Joku nainenhan tunsi Ruotsissa sääliä ma muraiskaajaa kohtaan.
En vaan voi ymmärtää tätä touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tuomioissa: Parempina itseään pitävät vasurit eivät haluaisi edes joukko. rapesta tuomioita noille koska eiväthän he ymmärrä mikä on oikein ja väärin. Ovat uhreja itse.
Joku nainenhan tunsi Ruotsissa sääliä ma muraiskaajaa kohtaan.
En vaan voi ymmärtää tätä touhua
Ja siis taisi tuntea sääliä sen takia kun oli seksuaalisessa hätätilassa oleva karkotettava ma mu....
Nasupersu ei näe eroa tumman ja vaalean ihmisen välillä? Hyvin ajoit itsesi ansaan.
Perspektiiviä saadakseni kysyn, onko liberaalien vähemmistöille puhuma kieli vaikeudeltaan samaa tasoa kun maanviljelijä puhuu lehmälleen?
Eikös yksi vas. poliitikko Norjasta sanonut: "joukko. växinmakuu kestää vain tunteja, mutta ras. jättää elinikiäiset arvet".
Vierailija kirjoitti:
Eikös yksi vas. poliitikko Norjasta sanonut: "joukko. växinmakuu kestää vain tunteja, mutta ras. jättää elinikiäiset arvet".
Taisi olla. Die Weltissä oli juttua tästä taannoin.
Tämä on kiinnostava tutkimus, ja olen huomannut samaa lähipiirissäni. Vasemmisto ei vaadi heiltä samoja saavutuksia, ja pienikin onnistuminen saattaa olla iso juttu. Jos saman olis tehnyt valkoinen, sitä ei edes mainittaisi. Puhuvat yksinkertaisesti, varovat sanojaan. Siten eriyttävät itsensä. Sitten taas persummin ajattelevat kohtelevat loppujen lopuksi enemmän vertaisenaan ja heittävät ronskimpaakin läppää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kiinnostava tutkimus, ja olen huomannut samaa lähipiirissäni. Vasemmisto ei vaadi heiltä samoja saavutuksia, ja pienikin onnistuminen saattaa olla iso juttu. Jos saman olis tehnyt valkoinen, sitä ei edes mainittaisi. Puhuvat yksinkertaisesti, varovat sanojaan. Siten eriyttävät itsensä. Sitten taas persummin ajattelevat kohtelevat loppujen lopuksi enemmän vertaisenaan ja heittävät ronskimpaakin läppää.
Vassarit tietävät olevansa raseja joten joutuvat miettimään sanomisiaan ja pelkäävät kaiken maailman mikroagr. kuten tummien silmiin katsomista. Tolkun ihminen kuten persu puhuu ajattelematta sen kummemmin - ihan kuin puhuisi suomalaiselle - koska ei ole mitään pelättävää. Esim jos kysyy, mistä olet kotoisin, on ihan normaalikyssäri joka mietityttää jokaista - jopa vassaria. Eikä yksikään ulggis siitä suutu! Kuka nyt hitto tarkoituksella suuttuu ja olettaa kysyjästä automaattisesti pahoja tarkoitusperiä? - Vihavassari.
Uskomatonta, ettei vihervasurit ole vasikoinut väärästä ja epämiellyttävästä puheesta. Eihän nyt ikäviä totuuksia saa täällä puhua. No, pian poistunee kun mode saa vihiä.
Helsinki ei osaa enäänn palkanlaskentaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a61ff228-72cc-438e-ace6-4e4f20433023
Näitä virheitä piisaa!
Olen itse m . muuttaja ja olen huomannut tämän ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut.
Pahimipia ras.seja ovat loppujen lopuksi ne jotka syyttävät muita ras.seiksi.
Vähän sama juttu kuin piiloho.moilla. He näkevät ho.moja kaikkialla ja vihaavat heitä sydämensä pohjasta.