Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lääkäri toteaa selkäkivun?

Vierailija
17.12.2018 |

Joudun työssäni istumaan paljon jonka johdosta selkä ja olkapäät on kipeytyneet sen verran että olen joutunut hampaat irvessä työskentelemään viime viikot. Jos menen lääkäriin niin miten lääkäri tutkii onko selkä kipeä vai ei? Saako sairaslomaa jos pyytää vai antaako reseptin kipulääkkeisiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitä on erilaisia. Fysiatri osaa hoitaa selkäsärkyä paremmin kuin andrologi.

Vierailija
22/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat reseptinipun Sirdaludia, Voltarenia, Buranaa yms. Lääkäri kysyy tarvitsetko sairauslomaa ja määrää sitä 3-7 päivää.

Aika paskoja nappeja määräsi. Ei auta selkäkipuun eikä noista ole muutenkaan mihinkään.

Jep, huomasin kyllä. Järjetöntä syöttää potilaalle puoli apteekkia ennen kunnollisia lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kerran tiedostaa, että selkäkipu johtuu liiasta istumisesta, niin miksi ratkaisu ei ole työasennon muutos ja (tauko)liikunta? Napeilla voivat oireet hetkeksi poistua, mutta alkuperäinen syy vain pahenee ja kroonistuu ajan kuluessa.

Vierailija
24/25 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tunnusteltiin lihakset ja selkäranka. Totesi, että joo aivan jumissa koko selkä ja määräsi sirdaludin ja 3 päivää saikkua ja käski näiden lisäksi käydä hierojalla.

Vierailija
25/25 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat reseptinipun Sirdaludia, Voltarenia, Buranaa yms. Lääkäri kysyy tarvitsetko sairauslomaa ja määrää sitä 3-7 päivää.

Aika paskoja nappeja määräsi. Ei auta selkäkipuun eikä noista ole muutenkaan mihinkään.

Mulla kyllä sirdalud toimi aivan mallikkaasti. Olin jo seuraavana päivänä töissä, kun jumi aukesi. Ennen sitä multa petti töissä jalka alta, kun alaselkä oli niin jumissa, hermot vihloi, en voinut liikuttaa sitä kunnolla, kävellä kunnolla ja yhtäkkiä se puutui.