Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkoinen hurmaava iho?

Likeit
17.12.2018 |

Mua naurattaa katsella Lauri Markkasta tuolla NBA:n peleissä. Mies on niin valkoinen, kuin maidossa uitettu, mutta mättää koreja mahtavaan tahtiin mustien koripalloilijoiden joukossa. Näyttää jotenkin "värivammaiselta". Tuollainen liidunvalkoisuus on meillä Suomessa normaalia, mutta minkälaista vastaanottoa olette saaneet maailmalla... muut maitonaamat?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä valkoista ihoa pidetään maailmalla yläluokkaisena. Pelkästään positiivista. JFK:n lentokentällä tullaan palvelemaan Madamea. Madame olen siis minä, arkinen vaaleaihoinen suomalaisnainen :-)

P.S. Ruskettuinen on niin last season :-)

Vierailija
2/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolei kirjoitti:

Yleensä valkoista ihoa pidetään maailmalla yläluokkaisena. Pelkästään positiivista. JFK:n lentokentällä tullaan palvelemaan Madamea. Madame olen siis minä, arkinen vaaleaihoinen suomalaisnainen :-)

Ihan oikeasti, nykypäivänä? Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolei kirjoitti:

Taidat olla joku jäätävä Siiri Angerkoski, jota kaikki pelkää. Onko kaulin sallittu käsimatkatavaroissa?