Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirje ystävälle

17.12.2018 |

Ajattelin, että kirjoittaisin ystävälleni kirjeen ja täten osoittaisin olevani pahoillani mielipahasta, mitä olen aiheuttanut. Laittaisin myös mukaan Kismet-patukan, jossa lukee Anteeksi. Onko liian vanhanaikaista kirjoittaa kirje? Leppyisitkö itse jos saisit tälläisen kirjeen? Vai onko vaan säälittävä idea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lepy ikinä!

Vierailija
2/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiasta. Mutta eihän sinulla ole menetettävää. Paras tapa on osoittaa, että välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen laittanut välit poikki, niin se tarkoittaa että niin paljon on tapahtunut ja niin monta kertaa on jo annettu anteeksi ettei paluuta ole vaikka toinen rukoilisi polvillaan. Lukisin kirjeen, kohauttaisin hartioita ja laittaisin kirjeen roskikseen. Kismetin voisin syödä, turha hyvää suklaata on haaskata.

4/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olen laittanut välit poikki, niin se tarkoittaa että niin paljon on tapahtunut ja niin monta kertaa on jo annettu anteeksi ettei paluuta ole vaikka toinen rukoilisi polvillaan. Lukisin kirjeen, kohauttaisin hartioita ja laittaisin kirjeen roskikseen. Kismetin voisin syödä, turha hyvää suklaata on haaskata.

Onneksi ystäväni ei ole joutunut minulle antamaan anteeksi kuin ehkä kerran aikaisemmin ja sekin kerta johtui siitä että olimme vasta niin lapsia.:) Tavallaan uskon, että kirje voisi auttaa vaikka olenkin tehnyt virhearvioita jotka riitaan ovat johtaneet.