Miten niin moni pystyy vaan vaihtamaan rakkaussuhteen toiseen?
Jos tulee ero pitkästä suhteesta ja lapset saatu ja kasvatettu yhdessä. Mä en pääse koskaan eroon ikävästä ex-puolisoani kohtaan. Ikävöin häntä aina vaan ja kukaan muu ei voi mua saada koskaan syttymään. Mikä tähän auttaisi?
Kommentit (9)
Koska rakkautta ei enää ollut tai oliko ollut edes koskaan. Toiset vaihtavat aina kun kiima päättyy, eli eivät osaa tuntea rakkautta.
Kyllä minä ainakin olen joka kerta melkein suoriltaan vaihtanut uuteen. Semmosta se on - rakkaus säilyy, kohde vain vaihtuu. En tykkää olla sinkku, viihdyn naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen joka kerta melkein suoriltaan vaihtanut uuteen. Semmosta se on - rakkaus säilyy, kohde vain vaihtuu. En tykkää olla sinkku, viihdyn naimisissa.
Jumalauta! 😁
Olet ehkä syvällisin ihminen johon olen koskaan törmännyt!
Ei siitä ikinä täysin pääse yli, mutta elämä jatkuu ja "muualla tuuli soi" runon sanoin.
Ja jotkut ihmiset on sellaisia, etteivät edes kiinny toiseen oikeasti.
Olis se kiva tietää vähän aikaisemmin jotenkin, että rakkautta ei ole enää. Mun tapauksessa ei tullut mitään merkkejä vaan mies lähti vaan yhtäkkiä 15 vuoden ja kahden tyttären jälkeen. Toisen naisen luo meni suoraan. Olin luottanut häneen aina. Oli hyvä näyttelemään sitten.
Olen niin itserakas ihminen, että ansaitsen mielestäni olla jonkun rakkauden kohde. Jos joku ei enää minua rakasta, vastavuoroisuuden puute tappaa tunteeni tehokkaasti. Ei se hetkessä ole käynyt, mutta ajan kanssa. Ja se on antanut mahdollisuuden uudelle ihastukselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ikinä täysin pääse yli, mutta elämä jatkuu ja "muualla tuuli soi" runon sanoin.
Ja jotkut ihmiset on sellaisia, etteivät edes kiinny toiseen oikeasti.
Miksi ihmeessä sellaiset ihmiset perustavat sitten perheen ja hakkivat lapsia, jos siitä voi lähteä jonkun kiiman takia tuosta noin vaan? Viedään toiselta ja lapselta matto jalkojen alta ilman mitään ennakkovaroitusta, vaikka kaikki on ollut hyvin toisen mielestä. Seksiä ja hellyyttä jne.
Aika auttaa. Ja sitten pitää vaan kohdata seuraava ”oikea”.