Joulufiilis kateissa..
Olen siis jouluihmisiä. Rakastan askartelua, korttien lähettämistä, joulutorilla kiertelyä ja lahjojen ostamista läheisille. Sairastuin lokakuussa. Sairaus on kyllä piinannut minua jo vuodesta 2012 mutta tänä vuonna se otti uudet mittasuhteet! Kivut ovat järkyttävät, en pysty istumaan, kävelemään kunnolla tai edes nukkumaan. Kipulääkitys pisti kropan niin sekaisin että mikään ruoka/neste ei pysynyt alhaalla ja jouduin sairaalaan. Kaikki lahjat tilasin netistä koska en jaksa kävelyn aiheuttamaa kipua tai ihmisten kyyläystä. Jalka on osittain täysin tunnoton ja jalka laahautuu näyttävästi kun kävelen. En ole jaksanut tehdä joulusiivousta tai koristella asuntoa. Kuusikin jäi hankkimatta. Millä löytäisin kadonneen joulufiiliksen? Joulu on mun mielestä parasta aikaa just sen takia kun perhe kokoontuu yhteen ja pidetään hauskaa. Mutta nämä perkeleen kivut kyllä tappavat kaiken hauskuuden. Yksi vaihtoehto on jäädä kotiin ja yrittää nukkua joulun ohitse..
Jos sinulla on ylimääräistä joulumieltä, otathan minuun yhteyttä! Tulisi hyvään tarkoitukseen! Maksan mielelläni myös postituskulut. Edes pienikin ripaus on tarpeeksi! 😊