Joulunajan junteimmat!
Laitetaas listaa kehiin!
Minä aloitan: Raskasta joulua-konsertti.
Kommentit (103)
Joulusiideri on junttia. Ihan kuin siideriä ei voisi muulloin juoda vaan sekin on pakko tunkea jouluperinteisiin.
Ap. lahjoittaa itse nyt sitten niitä ei juntteja lahjoja. MILLÄ rahalla muuten?????
Vierailija kirjoitti:
Se kun joku vegaani tekee somessa numeron tofupaististaan tavallisen kinkun sijaan.
Se kun joku vyölaukkupersu tekee tavallisesta kinkustaan somessa numeron.
Maksalaatikon ja (lihattoman) makaronilaatikon hämmästely jouluruokana, kun itse ollaan niin pihalla oman maan jouluperinteistä.
Toisten joulunvietosta melskaaminen av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Riipusten, satiinipyjamien ja konjakkipullojen ostaminen lahjaksi.
Minä ja mieheni pidämme katkolta varastamiamme sairaalahousuja. Kyllä nämä ovat varmasti juntimmat, kuin satiini!
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikon ja (lihattoman) makaronilaatikon hämmästely jouluruokana, kun itse ollaan niin pihalla oman maan jouluperinteistä.
Tämä. Ja vuodesta toiseen pitkinä ketjuina AV:lla.
Lasten valokuvan lähettäminen joulukortteina myös muille kuin mummoille tai kummeille. Oikeastaan kenellekään.
Se kun pitää toitottaa sitä hengähtämistä esim. somessa. Kun kaikkina muina päivinä mennä touhottaa niin kyllä ahkera luterilainen saa yhtenä päivänä hengähtää ja olla vaan. Miksi joulunakin pitää alleviivata omaa paremmuuttaan ja etevyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipusten, satiinipyjamien ja konjakkipullojen ostaminen lahjaksi.
Minä ja mieheni pidämme katkolta varastamiamme sairaalahousuja. Kyllä nämä ovat varmasti juntimmat, kuin satiini!
Ja toivoin satiinipyjamaa. T. katkolainen
Vierailija kirjoitti:
Ahmiminen ja liikakiloista voivottelu jouluruokien ja herkkujen jälkeen.
TÄmä on just junttia. Jouluherkut eivät lihota, jos niitä syö sivistyneesti.
Mä olen niin juntti, että ei yhtään haittaa vaikka teen näistä monia yhtä aikaa. Joulu tulee meillekin silti.
Anna lapselle raitis joulu ja meillä ei ole viinejä jouluna, kun on lapsijoulu pulinat. Niin annan. Ei juo mun viinejä.
Sivistynyt alkoholinkäyttö aterialle ei pilaa lasta. Se pari lasillista aterialla on ok.
Turha tehdä mörköä sellaisesta mitä ei ole tarpeen.
Ranskassa normaalia , mutta Suomessa tehdään ongelma.
Ranska onkin sivistyksen edelläkävijä tässäkin asiassa.
Juu ymmärrän jos on ollut jollain lasinen lapsuus, mutta alkoholistit on oma lukunsa.
Vähävaraisuudesta valittaminen. Kun ei ole rahaa siihen tai tuohon lahjaan tai edes yhteen lanttulaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ahmiminen ja liikakiloista voivottelu jouluruokien ja herkkujen jälkeen.
Tämä on niin junttia. Junttia on myös pelkästään asiasta voivottelu, vaikka ei ahmisikaan tai tulisi pahemmin liikakiloja. Sivistyneeseen joulupöytään ei kuulu akkamainen kitinä "Kyllä nyt saa taas käydä salilla!!!! Kyllä nyt maistuu taas salaatit ainakin uuteenvuoteen asti, kauhean ähky olo!!!!" Kukin syö mitä syö, ja rypee sitten itsekseen itsesäälissä, mikäki tarvetta on. Juhlavaan tunnelmaan ei kuulu liikasyömisestä ja lihomisesta uliseminen, vaan kukin nauttii juhlaherkuista miten nauttii. Jos ei halua lihoa, niin ei sitten syö niin paljoa, mutta tammikuun rasvanpolttohiihto-ohjelmasta meuhkaaminen pöydässä pilaa lämpöisen joulutunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin muiden ihmisten jouluperinteiden hämmästely. Joulu on juhla, ja silloin kuuluu syödä sellaista, mikä on hyvää. Eri ihmiset mieltävät eri ruoat hyväksi, joten siitä johtuu erot eri ihmisten joulupöydissä.
Irstaat jouluvitsit, pukin syliin istumisista jne.