Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin siivotessa miehen hankkimat joululahjat

Vierailija
17.12.2018 |

Ja voi luoja mitä se on taas mennyt keksimään :( keittiöveitsiä, joku markettihajuvesi ja pieni kirjekuori, siellä voi toki olla mieluisakin lahjakortti. Mutta ei mitään henkilökohtaista tai romanttista. Onko kohtaloni saada tällaisia lahjoja lopun ikääni?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme First World Problems.

Vierailija
22/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs romanttista ja henkilökohtaista ap on itse ostanut miehelleen? 

Uuden hopeisen riipuksen, kaiverruksella, ja satiinipyjaman. Myös konjakkipullon. -ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoikäinen tässä kommentoi, että voi veikkoset, kunpa oppisi nykyihminen arvostamaan ihmistä vierellään ja sen sijaan, että olisi itselleen vaatimassa, ylittäisi itsekkyytensä vaalimalla toista ihmistä. Siitä löytyy itsellekin onni. Mieti siis: miten osoittaisin sekä arkena että jouluna puolisolleni, että hän on tärkeä ja rakastettu. Vaatimalla ja valittamallako?

Vierailija
24/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasta ei ole pulaa, niin kyllähän rakkaansa lahjoihin voi satsata. Kukaan ei käytä (paitsi ehkä pikkutytöt) markettiparfyymia - ja normaali mies sen tietää. Haiskahtaa v-ittuilulta.

Vierailija
25/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, on edes yrittänyt! Siis miehesi, meillä antaa rahaa ja sanoo, että käy ostamassa, mitä haluat/tarvitset/on akuuttia ostoslistalla. Ei vaan, on kiireinen yrittäjä ja joulunalusaika on kaikesta kiireisin aika firmassa, eikä lähde mielellään adventtisohjoa kyntämään marketteihin, sikäli ymmärrän kolikon toisen puolen.

Lahjan VOI toki hoitaa aiemmin kuin adventtisohjossa. Se on osa toisen ihmisen arvostamista ja huomioimista.

Ja nettikaupatkin on keksitty.

Vierailija
26/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden hopeisen riipuksen, kaiverruksella, ja satiinipyjaman. Myös konjakkipullon. -ap.

😂😂😂

Vierailija
27/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja hopeinen riipus kaiverruksella jää kaapin perälle. Satiinipyjama on ihan kauhea😂 Konjakkipullo juodaan jo heti aattona.

Vierailija
28/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-riipus = täysin turha ja ehkä jopa mauton kaiverruksineen

-satiinipyjama = todellinen turhake, epämiellyttävä, hiostava ja jää kaapin perälle

-alkoholi lahjana on mielestäsi romanttista ja henkilökohtaista? 

Vierailija
29/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hei, vastaatte provoon

Vierailija
30/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seis tuommoinen kapitalistinen tunteitten pakko-osoitus tavaroilla - kulttuuri.

Aikuistu. Ilmastonmuutos. Ole kekseliäämpi kuin mainostaja ja kauppias.

Älkää ostako mitään.

Vierailija
31/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisi ap olla kokonaan saamatta lahjoja, kun noin kiittämätön on.

Vierailija
32/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viimeistään paljasti provon. Jos ukko on tyyppiä, joka käyttää jotain satiinipyjamaa ja siemailee konjakkia, niin kyllä hänellä varmaan olisi varaa ja näkemystä hankkia ap:lle mieluisampia lahjoja.

Vierailija
33/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus marssit kauppaan ja ostat itse nuo itselle. Voit vaikka paketoida ne ja laittaa jouluna kuusen alle.

Vierailija
34/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että järjestät miehellesi päihdejoulun.

Vierailija
35/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappe kirjoitti:

Seis tuommoinen kapitalistinen tunteitten pakko-osoitus tavaroilla - kulttuuri.

Aikuistu. Ilmastonmuutos. Ole kekseliäämpi kuin mainostaja ja kauppias.

Älkää ostako mitään.

Tee sinä noin. Minua kiinnostaa ilmastomuutos kuin kilo paskaa - me kuollaan kaikki. Ja aikuinenkin olen yli nelikymppinen. Haluan todellakin kunppaniltani romanttisen ja henkilökohtaisen joululahjan. Sinä voit haista yksin lahjattomana paskalle luomupesuainenesi. Sekin on valinta.

Vierailija
36/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja hopeinen riipus kaiverruksella jää kaapin perälle. Satiinipyjama on ihan kauhea😂 Konjakkipullo juodaan jo heti aattona.

Halusin jotain hienompaa ja henkilökohtaisempaa kun tuota iänikuista vaakunaleijonaa on jo kantanut aikansa. Käyttää pyjamaa mutta vanha on jo ihan resu, ja tarkoitus on yövastteissa viettää laatuaikaa tulevina pyhinä. Tykkää konjakista ja osaa juoda sitä järkevästi -ap

Vierailija
37/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus marssit kauppaan ja ostat itse nuo itselle. Voit vaikka paketoida ne ja laittaa jouluna kuusen alle.

Niin, se ap väittää ostaneensa nuo sille miehelle.

Vierailija
38/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania lahjoja! Itse ostin miehelle jouluksi normaalia viikonloppua isomman pussukkan sitä parempaa Piri-Pekan Juhla-amfetamiinia ja mukavasti puristavat chapsit.

Vierailija
39/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin jotain hienompaa ja henkilökohtaisempaa kun tuota iänikuista vaakunaleijonaa on jo kantanut aikansa. Käyttää pyjamaa mutta vanha on jo ihan resu, ja tarkoitus on yövastteissa viettää laatuaikaa tulevina pyhinä. Tykkää konjakista ja osaa juoda sitä järkevästi -ap

Miksi hevetissä roikutte pyhät yötamineissa? Yötä-päivää pyjamassa? Laatuaikaa?

Vierailija
40/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hevetissä roikutte pyhät yötamineissa? Yötä-päivää pyjamassa? Laatuaikaa?

En ole ap mutta nyt pitää sanoa että kun  on mies ja nainen kyseessä niin ei tarvita erityisen hyvää mielikuvitusta että tekemistä keksii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän