Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin siivotessa miehen hankkimat joululahjat

Vierailija
17.12.2018 |

Ja voi luoja mitä se on taas mennyt keksimään :( keittiöveitsiä, joku markettihajuvesi ja pieni kirjekuori, siellä voi toki olla mieluisakin lahjakortti. Mutta ei mitään henkilökohtaista tai romanttista. Onko kohtaloni saada tällaisia lahjoja lopun ikääni?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan lahjakortin vaateliikkeeseen.

Oliko virhe?

Vierailija
62/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja on hölmö sanonta,viittaa matalaan äo:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mitä kommentteja ja valitusta. Itse olisin kiitollinen jo siitä, että mies ostaa minulle lahjan. Ei ihme ettei suomalaiset naiset kelpaa miehille.

Nämä "suomalaiset" "aasialaiset" parempia/huonompia yms kansallisuuteen tai rotuun liittyvät provot on kyllä tyhmiä, asiattomia ja idioottimaisia. Taitaa olla sulla ahdas ajattelumaailma.Toivottavasti kukaan ei usko näihin. Ansaitsisit pääsykiellon tänne.

Vierailija
64/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan lahjakortin vaateliikkeeseen.

Oliko virhe?

Tämä on hyvä.

Vierailija
65/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi luoja mitä se on taas mennyt keksimään :( keittiöveitsiä, joku markettihajuvesi ja pieni kirjekuori, siellä voi toki olla mieluisakin lahjakortti. Mutta ei mitään henkilökohtaista tai romanttista. Onko kohtaloni saada tällaisia lahjoja lopun ikääni?

Minä itse asiassa pyytäisin mieheltäni joululahjaksi veitsiä ja paistinpannun, mutta sovimme ettemme osta lahjoja lainkaan, koska heikko rahatilanne. Olisin em. lahjoista todella iloinen!

Kylläpä ihmiset ovat kiittämättömiä.

Vierailija
66/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse asiassa pyytäisin mieheltäni joululahjaksi veitsiä ja paistinpannun, mutta sovimme ettemme osta lahjoja lainkaan, koska heikko rahatilanne. Olisin em. lahjoista todella iloinen!

Sinä ehkä. Meistä jotkut haluavat että mies arvostaa ja huomioi muutenkin kuin ruuanlaittajana

Vierailija
67/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän täältä säkkikaupalla joulumieltä sinne Porvooseen

Vierailija
68/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mies sanoi pari viikkoa sitten, että sovitaan millä summalla joululahjoja ostetaan toisillemme tänä vuonna. Ehkäpä vieläkin häkeltyneenä viime joulusta...

Viime vuonna sain mieheltäni niinkin henkilökohtaisen lahjan kuin pussilakanan ja aluslakanan. Koko perhe sai samanlaiset. Meillä on molempia ennestään riittävästi ja nuo olivat avaamattomina pakkauksissaan kylppärin lattialla, kunnes kesällä mies pesi ne käyttöön.

Ehkä aavistin kohtaloni sillä viime vuosi oli ensimmäinen vuosi kun ostin itse itselleni joululahjat. Yöpaita, kasvomaito ja kasvovesi. Mies oli ihmeissään kun avasin pakettejani.

Tänä vuonna yöpaita on jo paketissa. Tyttärelleni annan rahaa ja pyydän ostamaan minulle jonkin kirjan. Annan itselleni joululahjaksi myös stressittömyyttä ts. Mies imuroi ja pesee lattiat viikonloppuna, kun minulla on ryhmäliikuntatunnit varattuna. Minä teen jouluruuat.

Muista miehen mieleenpainuvista lahjoista mainittakoon nypynpoistaja. Siitä sai sellaisen ripityksen, että sain korun muutamana vuonna.

Vierailija
69/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitset toki aika junttia sekä riskialtista.

Ainakin jos olisi maajussi ja käynyt huono valinta :D

Vierailija
70/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi provo

Vierailija
71/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä viihtyvänä arvostaisin laadukkaita veitsiä.

Just näin! Olen varmaan vähän outo, mutta mun mielestä laadukas paistinpannu, yleiskone, haudutuspata ja kokkiveitsi on olleet mitä romanttisimpia lahjoja :) Mieheni on kuunnellut mistä olen ääneen haaveillut ja hankkinut sellaista jota oikeasti toivon.

Vierailija
72/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehkä. Meistä jotkut haluavat että mies arvostaa ja huomioi muutenkin kuin ruuanlaittajana

Täällä muuten toinen, joka arvostaisi hyvää paistinpannua (menetetyn tilalle) ja laadukkaita veitsiä. Mies arvostaa ja huomioi ihan ympäri vuoden, ei vain jouluna, ja harrastamisen kannalta on kivaa, että välineistö on toimivaa.

Vierailija
73/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja naisten ongelmat

Mies ei valita vaikka saisi vain sukat ja suklaata

Vierailija
74/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Joku markettihajuvesi olisi kyllä pahin turn-off ikinä.

Mutta toisaalta, jos toinen ei panosta tuon vertaa, niin eipähän sitä tarvitse sitten vaivautua itsekään. Helpolla pääsee.

Samoja hajuvesiä myydään marketeissa, kuin ei marketeissakin.

Vierailija
75/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi ne veitset olla kaksiteräinen miekka, jos oikein tulistut noista ylettömän huonoista lahjoista.

Vierailija
76/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais markettihajuvesi. Ei ne halpoja ole nekään.

Vierailija
77/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelle oksasilppurin, pääsee puuhommiin mökille. Minä saan kuulemma uuden läppärin, saan sitten viikon sairaalassa paremmin kulumaan. Pääsen siis itse lahjaa valitsemaan. Mielummin hyödyllinen lahja kuin joku romanttinen lahja.. Mitä minäkin jollain koruilla ja hajuvesillä muka teen.. 😅

Kaveri saa kyllä kaikkia romanttisia lahjoja mieheltään. Ovat toki kivoja mutta itse en keksisi niille mitään käyttöä..

Vierailija
78/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mutta toisaalta, jos toinen ei panosta tuon vertaa, niin eipähän sitä tarvitse sitten vaivautua itsekään. Helpolla pääsee.

Eiköhän laatikollinen tuoretta apinan paskaa olisi paljon pahempi. Älkää käyttäkö näitä ''pahin turnoff ikinä'' kun ei ne pidä paikkaansa. Ei hevon vi t tu

Vierailija
79/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo että löysit miehesi kortsut.

Vierailija
80/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Edulliset hajuvedet voivat olla hyviä ja laadukkaita ihan siinä missä ne ylihintaiset, joissa maksetaan brändistä, kauniista pullosta, julkkiksen naamasta mainoksissa jne. Just saying...

Ne markettihajuvedet juuri ON niitä joissa on julkkiksien naamoja mukana. Esim Britney Spears, Rihanna, Ariana Grande ja Minaj ovat niitä halppistuoksuja mitä marketeissa myydään. Kunnon hajuvesiosastoilla juuri nuo ovat siellä halvassa, lasten päädyssä. Alempana ovat vain sarjakuvahahmojen hajuvedet, kuten snoopy ja hello kitty. Itse kauhistuisin sellaisen ostamisesta, koska ne ovat juuri niitä pahimman hajuisia, laaduttomia kemikaalihirvityksiä.

Ne mitä kannattaa edes lahjaksi ostaa ovat vähän kalliimpia koska ei joudu haisemaan alkoholin, kärpäsmyrkyn, sukkamehun ja pilaantuneen vaniljan sekoitukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan