Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin siivotessa miehen hankkimat joululahjat

Vierailija
17.12.2018 |

Ja voi luoja mitä se on taas mennyt keksimään :( keittiöveitsiä, joku markettihajuvesi ja pieni kirjekuori, siellä voi toki olla mieluisakin lahjakortti. Mutta ei mitään henkilökohtaista tai romanttista. Onko kohtaloni saada tällaisia lahjoja lopun ikääni?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs romanttista ja henkilökohtaista ap on itse ostanut miehelleen? 

Uuden hopeisen riipuksen, kaiverruksella, ja satiinipyjaman. Myös konjakkipullon. -ap.

Niin, ja hopeinen riipus kaiverruksella jää kaapin perälle. Satiinipyjama on ihan kauhea😂 Konjakkipullo juodaan jo heti aattona.

Halusin jotain hienompaa ja henkilökohtaisempaa kun tuota iänikuista vaakunaleijonaa on jo kantanut aikansa. Käyttää pyjamaa mutta vanha on jo ihan resu, ja tarkoitus on yövastteissa viettää laatuaikaa tulevina pyhinä. Tykkää konjakista ja osaa juoda sitä järkevästi -ap

Miksi hevetissä roikutte pyhät yötamineissa? Yötä-päivää pyjamassa? Laatuaikaa?

En ole ap mutta nyt pitää sanoa että kun  on mies ja nainen kyseessä niin ei tarvita erityisen hyvää mielikuvitusta että tekemistä keksii

Hittojako siinä jollain satiinipyjamalla tekee, mutta ehkä on ap:lle joku turn on?

Vierailija
42/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden hopeisen riipuksen, kaiverruksella, ja satiinipyjaman. Myös konjakkipullon. -ap.

Niin, ja hopeinen riipus kaiverruksella jää kaapin perälle. Satiinipyjama on ihan kauhea😂 Konjakkipullo juodaan jo heti aattona.

Halusin jotain hienompaa ja henkilökohtaisempaa kun tuota iänikuista vaakunaleijonaa on jo kantanut aikansa. Käyttää pyjamaa mutta vanha on jo ihan resu, ja tarkoitus on yövastteissa viettää laatuaikaa tulevina pyhinä. Tykkää konjakista ja osaa juoda sitä järkevästi -ap

Miksi hevetissä roikutte pyhät yötamineissa? Yötä-päivää pyjamassa? Laatuaikaa?

En ole ap mutta nyt pitää sanoa että kun  on mies ja nainen kyseessä niin ei tarvita erityisen hyvää mielikuvitusta että tekemistä keksii

Yökköreissä? Alasti tajuan ja juhlavaatteissa, mutta nuhjuisissa yötamiseissa - en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettihajuvesi on oivallinen lahja - etenkin snoopy - se on juuri se mitä teinitytöt käyttää. Ja ne haisee NIIIIIIN hyvältä!!! Sopii kysyä vaikka keneltä mieheltä niin näin on

Vierailija
44/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit, niin. Mitä jos miehesi tykkää kantaa sitä (sori, mutta huutonaurua tähän väliin) vaakunaleijonaa?  

Mulla on itsellä aina sama (ihan vaan hopeinen) kaulakoru, sillä on niin suuri tunnearvo että pidän sitä lähes aina (ellei se ihan täysin sodi mun asukokonaisuuden kanssa - jos sotii niin otan pois), en tosiaankaan haluaisi korvattavan sitä jollain toisella korulla. 

Vierailija
45/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tästä nousi haloo. Haluaisitteko itse muka markettihajuvesiä tai keittiövälineitä lahjaksi?

Vierailija
46/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvesi, sekä hemmottelulahjakortti on henkilökohtaista sekä romanttista. 

Veitset toki aika junttia sekä riskialtista.

Eikö kunnon veitsi ole suurin luottamuksenosoitus?

Vierailija
47/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
48/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tästä nousi haloo. Haluaisitteko itse muka markettihajuvesiä tai keittiövälineitä lahjaksi?

Kunnon keittiöveitset olisi kutakuinkin ykkösenä mun lahjatoivelistalla. Jos käy tuuri niin sellaiset saankin. Marketti- tai muustakaan hajuvedestä en niin välittäisi, sellaisia kun käytän todella harvoin. Muutenkin arvostan enemmän tavaraa jolle on oikeasti käyttöä, turhaketta on kämppä ihan liian täynnä jo muutenkin.

Vierailija
49/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit, niin. Mitä jos miehesi tykkää kantaa sitä (sori, mutta huutonaurua tähän väliin) vaakunaleijonaa?  

Mulla on itsellä aina sama (ihan vaan hopeinen) kaulakoru, sillä on niin suuri tunnearvo että pidän sitä lähes aina (ellei se ihan täysin sodi mun asukokonaisuuden kanssa - jos sotii niin otan pois), en tosiaankaan haluaisi korvattavan sitä jollain toisella korulla. 

mikä siinä vaakunaleijonassa niin ärsyttää? miesten ei muutenkaan kuulu koreilla koruilla

Vierailija
50/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi luoja mitä se on taas mennyt keksimään :( keittiöveitsiä, joku markettihajuvesi ja pieni kirjekuori, siellä voi toki olla mieluisakin lahjakortti. Mutta ei mitään henkilökohtaista tai romanttista. Onko kohtaloni saada tällaisia lahjoja lopun ikääni?

Voi vttu, tää on varmasti provo.

Vierailija
51/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain jo ennakkoon toivomani lahjan. Moottorisahan. Mies osti kevyen ammattisahan minulle. Olen tosi tyytyväinen.

Onneksi meidän parisuhteessa ei tarvi arvailla mitä toinen haluasi. Voimme yhdessä käydä ostamassa lahjat toisillemme ja lasten takia paketoimme jotain toisillemme. Mutta joulu merkitsee enemminkin lasten iloa lahjoista ja yleistä rauhoittumista ja rentoutumista.

Minä en mittaa miehen rakkautta lahjoista vaan arjen teoista. Kun mies ottaa iltapalaa hän kysyy haluanko minäkin ja tekee leivät minulle valmiiksi jne. Minä huolehdin miehelle eväät töihin ja leivon miehelle mieleistä leipää viikoittain. Minulle ratkaisevaa on se rakkaus arjessa.

Vierailija
52/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, on edes yrittänyt! Siis miehesi, meillä antaa rahaa ja sanoo, että käy ostamassa, mitä haluat/tarvitset/on akuuttia ostoslistalla. Ei vaan, on kiireinen yrittäjä ja joulunalusaika on kaikesta kiireisin aika firmassa, eikä lähde mielellään adventtisohjoa kyntämään marketteihin, sikäli ymmärrän kolikon toisen puolen.

Meillä just sama. Tai sitten meillä mies ostaa mulle lahjan silleen, et mä kaupassa sanon että oispa ihana tms. niin hän siinä samassa ostaa sen. Toki se on kaikista järkevintä! Mutta mä olen sen verran lapsellinen, että haluaisin edes jonkun pienen yllärin aukaista aattona paketista, mutta ukko ei muka osaa ostaa. Maailman paras mies hän kuitenkin on, minun lapsellisuushan tässä ongelma on. :)

Vierailija
53/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu, tää on varmasti provo.

mistä niin päättelet? mammoista ei voi koskaan  tietää

Vierailija
54/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä siinä vaakunaleijonassa niin ärsyttää? miesten ei muutenkaan kuulu koreilla koruilla

No onhan tuo vaakunaleijona nykyään - kiitos erinäisten puolueiden - hieman persuusta. 

Mun miehellä ei ole mitään koruja, vain kello. Että tuosta kanssasi samaa mieltä. 

Vierailija
55/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukevatkohan miehet näitä keskusteluja? Varsinkin joulun jälkeen? Ottavatko koskaan oppia?

Vierailija
56/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä kommentteja ja valitusta. Itse olisin kiitollinen jo siitä, että mies ostaa minulle lahjan. Ei ihme ettei suomalaiset naiset kelpaa miehille.

Vierailija
57/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukevatkohan miehet näitä keskusteluja? Varsinkin joulun jälkeen? Ottavatko koskaan oppia?

Mitä pitäisi oppia? Että naiset ovat prinsessaharhailevia haihattelevia materialisteja joille ei kelpaa mikään?

Vierailija
58/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu muuttuisi maanpäällisestä helvetistä ihan mukavaan juhlapyhään jos lahjat vain jätettäisiin pois kokonaan.

Ihan sama mitä sille emännälle ostaa ja kuinka paljon siihen menee rahaa, kun ei ikinä kelpaa. Itse taas saa lahjaksi sukat, kalsarit tai jonkun paidan, mille ei olisi mitään tarvetta.

Vierailija
59/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies antaisi tuollaiset lahjat, niin olisin onnellinen. Selvästi haluaa pelata varman päälle: jotain käytännöllistä, jotain romanttista.

Hajuvesi ja lahjakortti ovat romanttisia lahjoja. On varmasti vain haistellut, mikä tuoksuu hyvältä, älä suotta ylenkatso "markettihajuvettä".

Keittiövälineet ovat aina riski, mutta luultavasti vain yrittänyt hankkia jotain laadukasta ja käytännöllistä.

Vierailija
60/82 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päinvastoin, lukeeko naiset näitä ja ymmärtää ostaa miehelle jotain muutakin kuin ne iänikuiset halpiskalsarit joita ei päällen vedä vanha erkkikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi