Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekös mulla on takana 12 pv ilman tupakkaa!

Vierailija
16.12.2018 |

Nikotiinipurkkaa kyllä syön 2 x 2 mg päivässä mutta sekin on musta vähän. Ehkä voisi jossain vaiheessa alkaa sitäkin tiputtamaan kun tapariippuvuus alkaa olla ohi.

Tupakkaa ei niinkään tee edes mieli mutta tupakalle meneminen käy joskus mielessä. Ja sekin, että lopettaminen tuntui niin helpolta, miksen siis ostaisi askia ja polttaisi muutamaa ja lopettaisi taas. Mutta en ole tehnyt sitä. Ei mulla ole enää mitään tulentekovälineitäkään.

Muutama laastari on myös mutta ovatkohan mistään kotoisin, jos vaikka niillä koittaisi purkkaa vähentää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Jatka vain sinnikkäästi 👍

Vierailija
2/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Muista, että ajatus siitä, että lopettaminen on niin helppoa, että ihan hyvin vois yhden tai pari polttaa on just sitä tupakanhimoa ja vaarallista onnistumiselle. Kaikkein pahin hetki itselle on ollut aina pari kuukautta lopettamisen jälkeen. Jostain iskee ajatus, että nyt on onnistuneesti lopetettu, voin ihan hyvin polttaa yhden. Ja siitä se aina lähtee taas.

Tsemppiä, muista että ekat savut on helpoimmat vastustaa.

Vierailija
4/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydät motivaatiota sietää vieroitusoireet?

Vierailija
5/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sinä.!

Olet jo ohittanut kaksi pahinta paikkaa. Eka pahin paikka on toisena päivänä. Toka paha paikka on minun mielestä noin 8 päivän kohdalla. Nyt älä sorru, pahin on jo ohi.

Itse olen nyt ollut polttamatta noin 14 vuotta.  Monta kertaa sorruin tuohon 8 paivän kohtaan, kun luulin että pysty polttamaan vain yhden. Ei voi.

Itselläni tuo tupakka mummitteli vähän noin puoli vuotta. Sitten yhtäkkiä koko asia oli unohtunut. Tällä hetkellä ei tee mieli yhtään. M59.

Vierailija
6/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö purkkaa ja käytä laastaria niin paljon kun tarvii, Vaikea homma mutta pääset perille. M59.

Vierailija
7/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydät motivaatiota sietää vieroitusoireet?

Ei mulle oo tullut sellaisia kun tota purkkaa syön. Mulla on se siis poskessa koko ajan ja pureksin silloin tällöin. ap

Vierailija
8/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos tsempeistä vastanneille :) ap

Vierailija
9/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin 8.5.2014,sen jälkeen en ole kokeillutkaan enkä käyttänyt mitään korvikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän