En halua yhtään joulukorttia postitse
Toivottavasti kukaan ei lähetä minulle joulukorttia postitse. Tunnen huonoa omaatuntoa, jos joku on onkinut uuden osoitteeni ja laittanut kortin postiin. Itse en ole lähettänyt muutamaan vuoteen joulukortteja. Olen niin kiireinen joulun alla, että ehdin laittaa vaan sähköisiä tervehdyksiä ja facebook-tervehdyksen.
Kommentit (7)
Miksi tunnet huonoa omaatuntoa? Itse en ole lähettänyt joulukortteja noin 20 vuoteen enkä tunne minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä, että joku haluaa niitä edelleen minulle lähettää. Hän mitä ilmeisimmin saa mielihyvää niiden näpräämisestä ja minulle se on täysin ok.
(En laita myöskään sähköisiä tervehdyksiä enkä mitään some-päivityksiä asiasta.)
On jokaisen oma asia, lähettääkö kortteja vai ei. Ei sinun tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa. Nykymaailmassa sähköinen tervehdys on ihan yhtä oikea tervehdys; ekologisempikin, jos niin haluaa ajatella.
Mä olen sanonut sukulaisille, että ei tarvitse lähettää. Itse en lähetä yhtään
Kyllä minä mieleni niin pahoitin... Vain Suomessa voi olla tällaista.
No äkkiä postiluukun liimat umpeen ja postilaatikon kannat autotalliin niin loppuu moisten tulo.
Onhan se tavallaan kivaa saada jokunen joulukortti, mutta tosiaan itsellänikin tulee huono omatunto kun en laita kortteja kellekään.
Laita postiluukkuun tarra: "Ei joulukortteja, kiitos".