Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus Helsingissa asuvat naiset! Siskoni tapailee siella asuvaa perheellista miesta. Kenen oma kulta mahtaa olla kyseessa?

Vierailija
12.05.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on sínun siskosi, se venäläistyyppinen horo joka käy nykimässä naapurin ukkoa ;-)

Kerrotko siskolle, että ostaisi kokoa isommat vaatteet tai laihduttais vähän... Voisi sitten saada ihan omankin miehen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päästään sille tasolle että AV-mammatkin tunnistaa ;-)

Vierailija
4/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään, onkohan tuo minun mieheni???? ;)

Vierailija
5/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kyl Espoossa ja meillä on kaks lasta, mutta muuten täsmää tuntomerkit ihan täysin. Äijä yrittää takuulla päästä pukille incognito ja valehtelee olevansa helsinkiläinen.

Vierailija
6/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asutaan kyl Espoossa ja meillä on kaks lasta, mutta muuten täsmää tuntomerkit ihan täysin. Äijä yrittää takuulla päästä pukille incognito ja valehtelee olevansa helsinkiläinen.

Vierailija
7/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kehtaa mennä painimaan toista muijaa. Mulla on 3 lasta ja asun Helsingissä, se on siis mun miäs

Vierailija
8/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin asutaan Helsingissä ja kolme lasta...

Vierailija
9/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy heti kaivaa se sikiö ulos sieltä. En hyväksy, että synnytät mun miehen lapsen.

Tai sitten annat sen vauvan heti meille kun se on syntynyt. Olen tod. vihainen sulle!

Vierailija
10/10 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... tapailee jossain päin Suomea miestä, joka on naimisissa tai avoliitossa. Tai ainaskin sillä on tyttökaveri. Lapsista en tiedä... Voi olla, että miehellä ei ole lapsia - tai sitten niitä on yksi tai useampi.

Varokaa vain, kaikki, joihin tuntomerkit sopivat. Se on ihan varmasti just sun miehesi!!!!