Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Iphonea suosittelisit?

Vierailija
16.12.2018 |

Eikä tarvitse tulla ehdottamaan anroidia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään iPhonea, joka kestäisi pakkasta? Nykyinen luuri kylmettyy ja menee pois päältä jo nollakeleillä.

Vierailija
2/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se, mihin on varaa. Kaikki myynnissä olevat mallit ovat hyviä. Esim. iPhone 6 on nyt edullinen ja ihan hyvä, eikä tartu viruksetkaan. Säästää turvapaketin ostossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään iPhonea, joka kestäisi pakkasta? Nykyinen luuri kylmettyy ja menee pois päältä jo nollakeleillä.

Ei taida olla.Minulla on aina iphonet hidastellut pakkaskeleillä mutta ei ole kyllä sammunut kertaakaan.

Vierailija
4/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nykyinen SE:ni kestää hyvin pakkasta. Tosin oli edellisen 4S:n kanssa, joka hyytyi pakkasella taskussakin.

Noin muuten valitsisin iPhonen hinnan ja koon perusteella. Minä haluan, että puhelin mahtuu taskuun, joten ostaisin pienimmän. Sattumoisin se on tähän saakka ollut myös halvin. Valitettavasti SE:n tekeminen lopetettiin.

Vierailija
5/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 3 vuotta iPhone 6s plus. Edelleen toimii kuin uusi.

Vierailija
6/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä lenkillä povitaskussa ja siitä kuulokkeet, on pysynyt päällä.

Vierailija
7/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pois päältä, missä oikein pidät sitä puhelinta pakkasella? Lumihangessako?

Minulla on nyt vuoden ollut iPhone 7, eikä ole kertaakaan sammunut itsekseen. Ajan tunnin pyöräilymatkoja pakkasessa ja puhelin on joko repussa tai takin etutaskussa viimalle alttiina mutta aina toimii.

Vierailija
8/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone SE on mämmikouralle sopivan kokoinen, ei luiskahda kädestä :D Mulla on tässä muistia 64 Gt ja sitä on siis enemmän kuin tarpeeksi. Maksoi ostohetkellä 2 vuotta sitten 499 €. Ainoana miinuksena tässä on yökameran puuttuminen, sitä ei ole muissakaan omppuluureissa.

Vaikka olen ollut iPhone SE:hen suht tyytyväinen, seukki puhelimeksi taidan laittaa jonkun kompaktin Sony Xperian.

Vierailija
9/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pois päältä, missä oikein pidät sitä puhelinta pakkasella? Lumihangessako?

Minulla on nyt vuoden ollut iPhone 7, eikä ole kertaakaan sammunut itsekseen. Ajan tunnin pyöräilymatkoja pakkasessa ja puhelin on joko repussa tai takin etutaskussa viimalle alttiina mutta aina toimii.

Ihan takin taskussa tai laukussakin kylmettyy, kun pidemmän aikaa eli 2-5h on ulkona.

Nollakeleillä ei ole lumihankia.

Vierailija
10/10 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphonen hinnat tulevat tosi hitaasti alas.Seiskakin maksaa reilu 500€ vaikka on ollut markkinoilla useamman vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi