Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni kännissä, enkä kehtaa poistua kotoa enää.

Vierailija
16.12.2018 |

Vietettiin kaverin 30v synttäreitä boolin merkeissä, jonka jälkeen lähdettiin baariin. Tiedän, ettei minulle sovi alkoholi, mutta päätin kuitenkin ottaa pari lasia. Pariin se ei kuitenkaan jäänyt, koska en vaan pysynyt lopettaa.

Join ihan liikaa ja tein jotain älyttömän noloa. En edes kehtaa kertoa kaikkea, enkä kaikkea edes muista, mutta sen voin sanoa että jostain syystä päätin keskellä tanssilattiaa riisua kaikki vaatteet. Ja ei tosiaan ollut mikään seksikäs näky kun ylipainoinen pienitissinen nainen yrittää tanssia alasti. Kaverit yritti pukea minua, mutta kuten arvaatte minut heitettiin ulos baarista. Olin myös yrittänyt iskeä jokaista vanhaa tuttua, jonka siellä näin. Muisti meni ja heräsin miespuolisen työkaverin luota. Lähdin heti herättyäni kotiin ja olen koko viikonlopun maannut ahdistuneena sängyssä. En ole koskaan tehnyt mitään näin noloa, enkä todellakaan kehtaa mennä töihin huomenna. Tämän jälkeen en enää koske alkoholiin.

Toivottavasti joku pystyy antaa vertaistukea kertomalla mitä itse olette tehneet kännissä. Jos täällä edes on muita, joille on käynyt edes jotain noloa humalassa. En tiedä miten selviän tästä häpeästä. Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ja samalla myös ilonpilaaja. Vaikka kaikki täällä vakuuttelee, ettei kukaan välitä ja pian unohtuu, niin ei se kyllä ihan aina näinkään ole, meitä on paljon, jotka muistaa... Fiksut muistajat vaan eivät tuo niitä esiin jonkin ajan päästä, kun savu hälvenee.

Vierailija
22/28 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heräsin ökyhumalaisen baari-illan jälkeisen yksinäisen suru-runkkaussession jäljiltä muna ja runkkupaperit liimaantuneena läskin vatsani päälle, enkeliasennosta, kun huoltomies tepastelee ohi kämpässäni (ilmastointihormeja nuohoamaan) sanomatta mitään. Tajusin paniikissa, hirveässä krapulassa kesken tilanteen miltä näytän, mutta siinä vaiheessa oli liian myöhäistä. Teeskentelin siis nukkuvaa. Spermainen muna liimaantuneena karvaiseen läskiin vatsaani, runkkupapereiden kera. 

Nolottihan tuo. Oli vielä snägäriltä haettu puoliksi syöty vetyatomi sängyllä vieressä, lakanat tahrautuneina ketsuppisinappi lihismössöön. Ja silti seuraavana viikonloppuna taas hirveät perseet olalle. Takaan sulle AP, että tulet vetämään perskännit viimeistän kuukauden sisällä. Se ihmismuisti on nimittäin näissä keisseissä erittäin lyhyt.

Miten se huoltoukko muka sai tulla asuntoosi eli kotiisi kuin omaansa?

Ei sulla ole mitään hävettävää kun olet mies ja se huoltoukkokin on samanlainen.

Silloin voisi hävettää jos sinulla olisi karvainen ja limainen pimpsaloora levällään ja läskinvatsasi päällä joku klitorissurluutin pörisemässä, ja joku vastakkaisen sukupuolen edustaja näkisi sen.

Yleisavaimella oli tullut. Enhän minä mihinkään ovikellon soittoon tai koputteluihin ollut herännyt silloisessa tilassa. Oikeassahan olet jälkeenpäin ajateltuna, mutta ei helvetti kyllä siinä krapulatilassa naurattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pikkujouluista jouduttiin taluttamaan taksiin. En ymmärrä mitä kävi, kun kumminkin juomisesta on kokemuksia ja otan kyllä reippaat humalat, mutten juuri koskaan änkyröitä. Yhdessä vaiheessa olin vielä aika hyvissä ja sitten iski joku jalat alta. Jos en tietäisi että kenelläkään ei ole absoluuttisesti mitään syytä syöttää mulle tyrmäystippoja tms pikkujouluissa, epäilisin niitä. Mutta ei, viina oli syypää varmasti. 

Umpikännissäkin osaan kyllä käyttäytyä, eli en kopeloinut ketään tai haastanut riitaa. Eipä tuota kukaan ole pahalla muistellut, pari tyyppiä hiukan veisteli tapahtuneesta huumoria. 

Vierailija
24/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä meni ihan hyvin, vaikka noloissani yritin vältellä tätä työkaveria. Hän ei puhunut onneksi mitään viikonlopun tapahtumista. Edelleen häpeän itseäni ja olisi kiva kuulla lisää teidän muidenkin känniseikkailuista.

Ap

Vierailija
25/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut juonut tapeeksi kun muistat tapahtuneen.

Vierailija
26/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaikenlaista tyhmää kännissä, ennen muuta hölissyt typeryyksiä kaikille ja harrastanyt seksiä miesten kanssa, joihin en muuten koskisi tikullakaan.

Riisuuntumiseen en ole kuitenkaan koskaan kokenut tarvetta, mistä se tarve kumpuaa ja ajatus lähtee?

Vierailija
27/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehet joita ahdistelit haastaa sinut oikeuteen. #metoo

Vierailija
28/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule! On tullut tehtyä tyhmyyksiä humalassa. Olen mm. sammunut yökerhon vessaan ja joutunut kerran poliisiautokyydillä kotiin (en aggressiivisen käytöksen takia, vaan ihan vain liian voimakkaan humalatilan takia. Pyytelin kovasti anteeksi itse poliiseilta itkevänä ja sekavana ja väitin olevani ihan normaali järkevä ihminen). Mutta toisaalta olen ottanut oppia enkä ole vuosiin tehnyt mitään niin idioottimaista :-D

Hyvä puoli on se, etteivät muut ihmiset oikeasti keskity kun omiin asioihinsa. En muista ikinä ajatelleeni että "olipas se Pekka nolo silloin vuosi sitten bileissä", vaikka omia nolouksiaan sitä muistelee vuosienkin päästä. Kuten edellä mainittu, et ole ketään satuttanut tai aiheuttanut vahinkoa. Kyllä se siitä, usko pois :)