Nolasin itseni kännissä, enkä kehtaa poistua kotoa enää.
Vietettiin kaverin 30v synttäreitä boolin merkeissä, jonka jälkeen lähdettiin baariin. Tiedän, ettei minulle sovi alkoholi, mutta päätin kuitenkin ottaa pari lasia. Pariin se ei kuitenkaan jäänyt, koska en vaan pysynyt lopettaa.
Join ihan liikaa ja tein jotain älyttömän noloa. En edes kehtaa kertoa kaikkea, enkä kaikkea edes muista, mutta sen voin sanoa että jostain syystä päätin keskellä tanssilattiaa riisua kaikki vaatteet. Ja ei tosiaan ollut mikään seksikäs näky kun ylipainoinen pienitissinen nainen yrittää tanssia alasti. Kaverit yritti pukea minua, mutta kuten arvaatte minut heitettiin ulos baarista. Olin myös yrittänyt iskeä jokaista vanhaa tuttua, jonka siellä näin. Muisti meni ja heräsin miespuolisen työkaverin luota. Lähdin heti herättyäni kotiin ja olen koko viikonlopun maannut ahdistuneena sängyssä. En ole koskaan tehnyt mitään näin noloa, enkä todellakaan kehtaa mennä töihin huomenna. Tämän jälkeen en enää koske alkoholiin.
Toivottavasti joku pystyy antaa vertaistukea kertomalla mitä itse olette tehneet kännissä. Jos täällä edes on muita, joille on käynyt edes jotain noloa humalassa. En tiedä miten selviän tästä häpeästä. Auttakaa!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Monii on vttu kuollu kotiiinsa.
Onhan se surullista, mutta kaipaan nyt noloja tapahtumia, joita esimerkiksi sinulle itselle on käynyt.
Näitä sattuu paremmissakin piireissä, se on pari viikkoa niin ei kukaan edes enää muista sekoilujasi
Vierailija kirjoitti:
Näitä sattuu paremmissakin piireissä, se on pari viikkoa niin ei kukaan edes enää muista sekoilujasi
Niin, toivottavasti. Pelottaa vaan huominen työpäivä, kun joudun näkemään tämän työkaverin, jonka luokse päädyin baarista. Onneksi kuitenkin minä olen aamuvuorossa ja hän illassa, joten ei montaa tuntia jouduta näkemään. Toivottavasti hän osaa pitää suunsa kiinni.
Harrastin seksiä muiden katsoessa. Kohde oli huomattavasti vanhempi syrjäytynyt nainen baarissa.
Leuka pystyyn ja yritä ottaa tilanne huumorilla. Vaikeaa se varmasti on, mutta parempi kuitenkin kuin häpeillä ja vältellä muita. Jos joku ottaa asian esille, niin kuittaat vaan että meni vähän lujaa ja naurahdat päälle.
Kyllä sä tästä selviät!
Tuttavapiirissä myös henkilö, joka riipaisi vaatteet päältään tanssilattialla. Ensin suunnitteli muuttoa toiselle paikkakunnalle, mutta ei muuttanut eikä vaihtanut duuniakaan. Kyllä kohu aikanaan laantuu, ja sinua jopa ymmärretään. Työpaineet, stressi ym. Sattuuhan näitä.
Kohta on jo uusi vuosi ja uudet seikkailut alkoholin ihmemaassa. Nakit silmillä ja hame korvilla. Jee, jee.
Itse olen joskus festareilla heittänyt paidan ja rintsikat lavalle. Loppuillan hengasin tissit paljaana. Kyllähän se nolotti seuraavan viikon ajan, mutta jälkeenpäin naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Leuka pystyyn ja yritä ottaa tilanne huumorilla. Vaikeaa se varmasti on, mutta parempi kuitenkin kuin häpeillä ja vältellä muita. Jos joku ottaa asian esille, niin kuittaat vaan että meni vähän lujaa ja naurahdat päälle.
Kyllä sä tästä selviät!
Just näin. Ihmiset yleensä ovat enemmän innoissaan siitä että joku on nolona, jos otat tilanteen huumorilla ja tyyliin ”mitä sitte?” Asia unohtuu nopeiten kun tulee vaikutelma että omasta mielestäsi et ole tehnyt mitään sen kummempaa. Usko pois!
Kyllä ihmiset ymmärtää. Olen niin nynny, että minulla ei ole mitään noloa juttua. Mutta ei kivaakaan juttua kerrottavaksi. Työpaikallani pikkujoulujen jälkeen on todettu, että jollain meni överiksi, mutta ei sitä jauhettu sen enempää. Et tappanut etkä pahoinpidellyt ketään, nolasit hiukan itsesi, ei paha moka. Selviät siitä.
: D
Kuulostaa hauskalle!
Ei tietty sinusta itsestäsi varmaan. Voin kertoa että yleisesti ottaen ihmiset ei mieti muiden töppäilyjä vaan omiaan. Vai mietitkö itse, voi että kun se Maija käyttäytyi niin nolosti silloin blaa blaa...
Itse olen tehnyt nolompiakin asioita ja ihan selvin päin vielä! Kääk... kännissä on tullut sekoiltua ja tehtyä yhtä sun toista tyhmää, vittuiltua ja haastettua riitaakin. Se vasta typerää onkin, toisille pahan mielen aikaansaaminen.
Mutta kuule ei ne ihmiset toisten töppäilyjä jouda miettimään, kukin miettii omia mokiaan.
Sulla vaan on vielä krapula ja aivojen dopaliini ja serotoniini ym tasot heittelee ja kaikki tuntuu pahemmalta kuin mitä todellisuudessa onkaan.
Naura vaan koko jutulle!
Sanot huomenna mukana olleita tavatessa ääneen, että nyt kyllä hävettää. Sitten vastapuoli sanoo, että sattuuhan sitä. Sitten voit jatkaa elämääsi.
Jäät henkiin. Olen tehnyt jotain samantapaista tanssilattialla itsekin, oksentanut kaverin häissä, lähettänyt puolisolle tarkoitetun hehkutteluviestin työkaverille...
Itse heräsin ökyhumalaisen baari-illan jälkeisen yksinäisen suru-runkkaussession jäljiltä muna ja runkkupaperit liimaantuneena läskin vatsani päälle, enkeliasennosta, kun huoltomies tepastelee ohi kämpässäni (ilmastointihormeja nuohoamaan) sanomatta mitään. Tajusin paniikissa, hirveässä krapulassa kesken tilanteen miltä näytän, mutta siinä vaiheessa oli liian myöhäistä. Teeskentelin siis nukkuvaa. Spermainen muna liimaantuneena karvaiseen läskiin vatsaani, runkkupapereiden kera.
Nolottihan tuo. Oli vielä snägäriltä haettu puoliksi syöty vetyatomi sängyllä vieressä, lakanat tahrautuneina ketsuppisinappi lihismössöön. Ja silti seuraavana viikonloppuna taas hirveät perseet olalle. Takaan sulle AP, että tulet vetämään perskännit viimeistän kuukauden sisällä. Se ihmismuisti on nimittäin näissä keisseissä erittäin lyhyt.
mä oon mokaillut kanssa. Mut on selvitty ja vahva etukeno. Mä tiedän että sua harmittaa mutta kukaan ei oo kuollu, et pahoinpidellyt ketään (vissiin hyvinpitelit, peukku sille). Don't worry ja happy joulua.
Mulla oli yhessä välissä yks mies jonka kanssa vaihdeltiin alastonkuvia Snapchatissa. Olin kännissä ja baarin jälkeen ajattelin piristää tätä miestä kuvalla, mutta kuva meni vahingossa mun omaan tarinaan, josta kaikki mun kaverit näkee sen kuvan. Huomasin vasta aamulla ku suurin osa kavereista oli nähnyt sen ja yks jopa tallentanu omaan kännykkään. Häpeissäni poistin koko sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin ökyhumalaisen baari-illan jälkeisen yksinäisen suru-runkkaussession jäljiltä muna ja runkkupaperit liimaantuneena läskin vatsani päälle, enkeliasennosta, kun huoltomies tepastelee ohi kämpässäni (ilmastointihormeja nuohoamaan) sanomatta mitään. Tajusin paniikissa, hirveässä krapulassa kesken tilanteen miltä näytän, mutta siinä vaiheessa oli liian myöhäistä. Teeskentelin siis nukkuvaa. Spermainen muna liimaantuneena karvaiseen läskiin vatsaani, runkkupapereiden kera.
Nolottihan tuo. Oli vielä snägäriltä haettu puoliksi syöty vetyatomi sängyllä vieressä, lakanat tahrautuneina ketsuppisinappi lihismössöön. Ja silti seuraavana viikonloppuna taas hirveät perseet olalle. Takaan sulle AP, että tulet vetämään perskännit viimeistän kuukauden sisällä. Se ihmismuisti on nimittäin näissä keisseissä erittäin lyhyt.
Ei helvata. Tämä oli jotenkin hulvaton ja oudolla tavalla sympaattinen kuvaus. Kiitos tästä! :D
Aina kun näen jonkun tekevän kännissä jotain mitä varmaan katuu seuraavana päivänä ajattelen vain että vi##u ku itsekkin kehtais ja arvostus kyseiseen henkilöön nousee välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Miten se huoltoukko muka sai tulla asuntoosi eli kotiisi kuin omaansa?
Ei sulla ole mitään hävettävää kun olet mies ja se huoltoukkokin on samanlainen.
Silloin voisi hävettää jos sinulla olisi karvainen ja limainen pimpsaloora levällään ja läskinvatsasi päällä joku klitorissurluutin pörisemässä, ja joku vastakkaisen sukupuolen edustaja näkisi sen.
Monii on vttu kuollu kotiiinsa.