Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten tavata miehiä, mikä ei olisi tinder tai netissä? Nainen 25

Vierailija
16.12.2018 |

Hei kaikki!

Minulla on jo jonkin aikaa ollut pieni "ongelma" - tai ei tämä nyt mikään todella paha ongelma ole, mutta vähitellen alkaa tuntua siltä. Tuntuu, ettei ikäisiäni miehiä tapaa enää ollenkaan missään livenä, vaan kaikki pyörivät vaan jossain tinderissä yms. minkä olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi löytää ketään tosissaan. Baarit ja klubit ovat myös täynnä porukkaa joka etsii vain panoseuraa yms. tai jotka pläräävät kuitenkin sitä tinderiä ja joilla on jo lukuisia naisia kiikarissa. Itse en halua mitään yhdenillanjuttuja tai kummallisia säätöjä ja katoamisia, mitä tinder tuntuu olevan pullollaan.

Olen toki "kehittänyt" oman elämän jo sen verran mieleiseksi ettei ole mikään maailmanloppu, jos miestä ei nyt ihan heti tai koskaan edes löydy. Mutta olisi toki kiva ja ainahan sitä kaipaa jotain toista rinnalle elämää jakamaan. :) Omista harrastuksistani ei oikein löydy potentiaalisia miesehdokkaita. Harrastan joogaa (käyn tietyillä tunneilla ja suurin osa kävijöistä on naisia. Siellä on pari miestä mutta toinen voisi ikänsä puolesta olla isäni ja toisen epäilen olevan kiinnostuneempi miehistä. Joten se siitä. :D) Harrastan myös avantouintia muttei sielläkään kovin paljoa käy ikäisiäni miehiä, lähinnä vaan vanhempia ja perheellisiä. Joskus käy jotain miesporukoita mutta kun ei tiedä yhtään onko joku varattu eikä näe enää uudestaan, niin ei sekään ole oikein ottanut tuulta purjeisiin. Yhtä tyyppiä kyllä tapailin jonka löysin sitä kautta, mutta hän muutti toiselle paikkakunnalle eikä sitten enää halunnut jatkaa tapailua, kun oli niin tuore juttu vasta meillä. Kesäisin tykkään käydä vaeltamassa ja kansallispuistoissa mutta sielläkin liikkuu lähinnä pariskuntia.

Kaveripiirini ei ole kovin iso, suurin osa kavereistani on varattuja ja heidän kauttaa ei oikein ole tutustunut kehenkään. Joskus olen ollut mukana illanvietoissa, joissa on ollut näiden poikaystävien kavereita tms. mutta tuntuu, että he aina jotenkin säikähtävät viimeistään siinä vaiheessa kun kerron harrastuksistani tai töistäni tms. Tai tulee sellainen vaikutelma, että he etsivät jotain superrauhallista naista tai mielellään ihan kotihiirtä, erityisesti se avantouinti pelottaa.. Joskus olen jopa jättänyt kertomatta harrastuksistani vaikka ihan suoraan olisi kysytty kun vastaus on aina "aijaa sä taidat olla aika hurjapää" tms. vaikka muuten en siis mistään kovin hurjasta nautikaan. Olen todella rauhallinen ja kiltti luonteeltani, tosin minulla on myös se ns reippaampi ja menevämpi puoli mihin kuuluu vaikka juuri nuo harrastukset vaikken niitä erikseen yleensä uusille tyypeille ilmi tuokaan. Minulle ei siis olisi ongelma jos mies ei harrasta samoja asioita kuin minä, se on vain hyvä jos on kummallakin omia juttuja. :)

Työni on vuorotyötä ja aika hektistä joten töissä ei ole mahdollista tavata ketään siinä mielessä. Työkaverit ovat lähes poikkeuksetta myös naisia ja asiakkaiden kanssa tuskin syntyy mitään. Asetelma olisi hoitsu flirttailee potilaalle -tyylinen töissäni joten ei onnistu. (En tosin ole hoitsu.)

Vähitellen alkaa iskeä epätoivo. Erityisesti näin talvella ihmiset eivät liiku ulkona ja tuntuu todella vaikealta tutustua kehenkään! Mistä löytää kunnon mies, joka haluaisi jotain vakavaa? Tinderin käyttö ei kyllä nappaisi yhtään. Sieltä on vain huonoja kokemuksia.

N25, pk-seutu

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet AP? Voisin lähteä uimaan mukaan :)

Muutin juuri Vantaalle. Sen tarkemmin en kehtaa täällä kertoa. :) Minkä ikäinen olet ja asutko itse pk-seudulla? Ap

Kiva, olen itse M32 ja Helsingissä asun.

Olisko kiinnostusta jutella vaikka kik:ssä tai spostin välityksellä?

Haluaisitko kertoa itsestäsi jotain ensin? Millainen ihminen olet? Harrastatko avantouintia jo entuudestaan? (Ei sillä että sillä olisi jotain väliä, kunhan kysyn. En itsekään sitä kovin pitkään ole harrastanut. )

En ole itse kik:ssä. Pitäisi ensin tehdä joku sposti sillä ihan sitä oikeaa/virallista en kehtaa antaa. :) Ap

Toki, luonnetta on yleensä kuvailtu mukavaksi, huomaavaiseksi, hyväsydämiseksi. Keskipituinen, atleettinen ruumiinrakenne.

Avannossa tulee käytyä tosi harvoin, mutta uimahallin kylmäaltaassa käyn vähintään kolme kertaa viikossa. Puuttuu tällä hetkellä kaveri avannossa käymiseen.

Voit laittaa spostia pkseutu@luukku.com

M32

Vierailija
42/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella että avantouinti olis hurja harrastus?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta kuin mennä turuille ja toreille ja alkaa jututtamaan kivoja miehiä.

Niin, näinhän se on. Juuri viikonloppuna pidin silmät erityisen "auki", mutta kauppakeskuksessa liikkui vain pariskuntia, avannossa oli eläkeläisiä ja muuten tuntui ettei kukaan edes oikein liikkunut ulkona. Kesällä tuntuu että turuilla ja toreilla sentään on porukkaa ulkona, nyt on aika hiljaista. Ap

No et sinä kyllä pk-seudulta ole. Sinkkuja oli viikonloppuna harvinaisen paljon juuri kauppakeskuksissa, ja ulkona väkeä kuin pipoa. Tämä pk-seudulla.

Vierailija
44/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin juuri Vantaalle. Sen tarkemmin en kehtaa täällä kertoa. :) Minkä ikäinen olet ja asutko itse pk-seudulla? Ap

Haluaisitko kertoa itsestäsi jotain ensin? Millainen ihminen olet? Harrastatko avantouintia jo entuudestaan? (Ei sillä että sillä olisi jotain väliä, kunhan kysyn. En itsekään sitä kovin pitkään ole harrastanut. )

En ole itse kik:ssä. Pitäisi ensin tehdä joku sposti sillä ihan sitä oikeaa/virallista en kehtaa antaa. :) Ap

Ei tarvitse luoda s.postia. Kik hyväksyy feikkimailitkin.

Vierailija
45/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki!

Minulla on jo jonkin aikaa ollut pieni "ongelma" - tai ei tämä nyt mikään todella paha ongelma ole, mutta vähitellen alkaa tuntua siltä. Tuntuu, ettei ikäisiäni miehiä tapaa enää ollenkaan missään livenä, vaan kaikki pyörivät vaan jossain tinderissä yms. minkä olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi löytää ketään tosissaan. Baarit ja klubit ovat myös täynnä porukkaa joka etsii vain panoseuraa yms. tai jotka pläräävät kuitenkin sitä tinderiä ja joilla on jo lukuisia naisia kiikarissa. Itse en halua mitään yhdenillanjuttuja tai kummallisia säätöjä ja katoamisia, mitä tinder tuntuu olevan pullollaan.

Olen toki "kehittänyt" oman elämän jo sen verran mieleiseksi ettei ole mikään maailmanloppu, jos miestä ei nyt ihan heti tai koskaan edes löydy. Mutta olisi toki kiva ja ainahan sitä kaipaa jotain toista rinnalle elämää jakamaan. :) Omista harrastuksistani ei oikein löydy potentiaalisia miesehdokkaita. Harrastan joogaa (käyn tietyillä tunneilla ja suurin osa kävijöistä on naisia. Siellä on pari miestä mutta toinen voisi ikänsä puolesta olla isäni ja toisen epäilen olevan kiinnostuneempi miehistä. Joten se siitä. :D) Harrastan myös avantouintia muttei sielläkään kovin paljoa käy ikäisiäni miehiä, lähinnä vaan vanhempia ja perheellisiä. Joskus käy jotain miesporukoita mutta kun ei tiedä yhtään onko joku varattu eikä näe enää uudestaan, niin ei sekään ole oikein ottanut tuulta purjeisiin. Yhtä tyyppiä kyllä tapailin jonka löysin sitä kautta, mutta hän muutti toiselle paikkakunnalle eikä sitten enää halunnut jatkaa tapailua, kun oli niin tuore juttu vasta meillä. Kesäisin tykkään käydä vaeltamassa ja kansallispuistoissa mutta sielläkin liikkuu lähinnä pariskuntia.

Kaveripiirini ei ole kovin iso, suurin osa kavereistani on varattuja ja heidän kauttaa ei oikein ole tutustunut kehenkään. Joskus olen ollut mukana illanvietoissa, joissa on ollut näiden poikaystävien kavereita tms. mutta tuntuu, että he aina jotenkin säikähtävät viimeistään siinä vaiheessa kun kerron harrastuksistani tai töistäni tms. Tai tulee sellainen vaikutelma, että he etsivät jotain superrauhallista naista tai mielellään ihan kotihiirtä, erityisesti se avantouinti pelottaa.. Joskus olen jopa jättänyt kertomatta harrastuksistani vaikka ihan suoraan olisi kysytty kun vastaus on aina "aijaa sä taidat olla aika hurjapää" tms. vaikka muuten en siis mistään kovin hurjasta nautikaan. Olen todella rauhallinen ja kiltti luonteeltani, tosin minulla on myös se ns reippaampi ja menevämpi puoli mihin kuuluu vaikka juuri nuo harrastukset vaikken niitä erikseen yleensä uusille tyypeille ilmi tuokaan. Minulle ei siis olisi ongelma jos mies ei harrasta samoja asioita kuin minä, se on vain hyvä jos on kummallakin omia juttuja. :)

Työni on vuorotyötä ja aika hektistä joten töissä ei ole mahdollista tavata ketään siinä mielessä. Työkaverit ovat lähes poikkeuksetta myös naisia ja asiakkaiden kanssa tuskin syntyy mitään. Asetelma olisi hoitsu flirttailee potilaalle -tyylinen töissäni joten ei onnistu. (En tosin ole hoitsu.)

Vähitellen alkaa iskeä epätoivo. Erityisesti näin talvella ihmiset eivät liiku ulkona ja tuntuu todella vaikealta tutustua kehenkään! Mistä löytää kunnon mies, joka haluaisi jotain vakavaa? Tinderin käyttö ei kyllä nappaisi yhtään. Sieltä on vain huonoja kokemuksia.

N25, pk-seutu

Täällä lappeenrannassa, työtä saisit keskus-sairaalasta varmasti.

Lähin avanto-uinti paikka on n:1km päässä, saimaanrantaan ovelta n:100m

Ilman yleellisyyksiä kesämökki puumalassa saimaalla, matkaa 75km.

Vaeltamassa en ole ikinä käynyt, mutta tuskin on ongelma lähteä?

Huonotpuolet, olen duunari joka juuri pärjää ja olen liian vanha.

Vierailija
46/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex stadinkundi. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki!

N25, pk-seutu

Täällä lappeenrannassa, työtä saisit keskus-sairaalasta varmasti.

Lähin avanto-uinti paikka on n:1km päässä, saimaanrantaan ovelta n:100m

Ilman yleellisyyksiä kesämökki puumalassa saimaalla, matkaa 75km.

Vaeltamassa en ole ikinä käynyt, mutta tuskin on ongelma lähteä?

Huonotpuolet, olen duunari joka juuri pärjää ja olen liian vanha.

Ap:han sanoi ettei ole hoitoalalla, se oli vain esimerkki. 

Vierailija
47/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, luonnetta on yleensä kuvailtu mukavaksi, huomaavaiseksi, hyväsydämiseksi. Keskipituinen, atleettinen ruumiinrakenne.

Avannossa tulee käytyä tosi harvoin, mutta uimahallin kylmäaltaassa käyn vähintään kolme kertaa viikossa. Puuttuu tällä hetkellä kaveri avannossa käymiseen.

Voit laittaa spostia pkseutu@luukku.com

M32

Okei! Kirjoittelen sinulle varmaan huomenna spostia, tänään en enää ehdi. Ainakin voin lähteä kaveriksi avantouintiin kun itseltänikin kaveri sinne puuttuu. Ja eihän sitä tiedä tulisiko siitä jotain muutakin. Ap :)

Hyvä juttu!

M32

Vierailija
48/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kik ja miten se toimii? Onko se siis kuin joku messenger joskus ennen muinoin? 

sori ohis

Vierailija
49/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ja mää luulin että etelässä olis valinnanvaraa vaikka kuinka mutta ei sitten olekaan. Ei muuta kuin avoimin mielin eteenpäin ja sopiva tulee vastaan silloin kun sitä vähiten odottaa.

Vierailija
50/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho ja mää luulin että etelässä olis valinnanvaraa vaikka kuinka mutta ei sitten olekaan. Ei muuta kuin avoimin mielin eteenpäin ja sopiva tulee vastaan silloin kun sitä vähiten odottaa.

Kyllä täällä etelässä, ainakin Helsingissä, on vapaita (hyviä) miehiä ja naisia vaikka kuinka paljon, jotka haluaisivat parisuhteen. Probleemana on vaan ikuinen kohtaamisongelma, kuten ap:kin tuossa ansiokkaasti kertoili. Pariutuminen on aina yhtä hankalaa, vaikka kuinka paljon tulisi lisää sovelluksia sun muita. Mistäköhän lie sekin johtuu? Itsellä hieman sama ongelma. Harrastuksissa ja työssä vaan miehiä, baarit ja tinder ei niin kiinnosta. Kummastakin kehnoja kokemuksia. 

M41

Vierailija
51/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs ois 36v mies: xx@luukku.com

Olisi reilua kertoa jo tässä vaiheessa, että olet uskovainen ja kristilliset arvot ovat sinulle tärkeitä.

Vierailija
52/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kik ja miten se toimii? Onko se siis kuin joku messenger joskus ennen muinoin? 

sori ohis

http://lmgtfy.com/?q=kik

Vierailija
53/55 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä etelässä, ainakin Helsingissä, on vapaita (hyviä) miehiä ja naisia vaikka kuinka paljon, jotka haluaisivat parisuhteen. Probleemana on vaan ikuinen kohtaamisongelma, kuten ap:kin tuossa ansiokkaasti kertoili. Pariutuminen on aina yhtä hankalaa, vaikka kuinka paljon tulisi lisää sovelluksia sun muita. Mistäköhän lie sekin johtuu? Itsellä hieman sama ongelma. Harrastuksissa ja työssä vaan miehiä, baarit ja tinder ei niin kiinnosta. Kummastakin kehnoja kokemuksia. 

M41

Tämä. Ja jos työt vievät jo niin ison osan omasta ajasta niin ei niitä kumppaniehdokkaitakaan ihan missä tahansa vastaan tule. Vai ihanko tosissaan joku olisi joskus lähestynyt kaupan kassalla tms paikoissa? Itse en ainakaan kehtaisi kun ei tiedä toisesta yhtään mitään. 

Vierailija
54/55 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
55/55 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet ikäisiäsi miehiä? Sinulle sopivampi mies löytyy siitä sinua +20v vanhemmasta ikäluokasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi