Missä ja miten tavata miehiä, mikä ei olisi tinder tai netissä? Nainen 25
Hei kaikki!
Minulla on jo jonkin aikaa ollut pieni "ongelma" - tai ei tämä nyt mikään todella paha ongelma ole, mutta vähitellen alkaa tuntua siltä. Tuntuu, ettei ikäisiäni miehiä tapaa enää ollenkaan missään livenä, vaan kaikki pyörivät vaan jossain tinderissä yms. minkä olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi löytää ketään tosissaan. Baarit ja klubit ovat myös täynnä porukkaa joka etsii vain panoseuraa yms. tai jotka pläräävät kuitenkin sitä tinderiä ja joilla on jo lukuisia naisia kiikarissa. Itse en halua mitään yhdenillanjuttuja tai kummallisia säätöjä ja katoamisia, mitä tinder tuntuu olevan pullollaan.
Olen toki "kehittänyt" oman elämän jo sen verran mieleiseksi ettei ole mikään maailmanloppu, jos miestä ei nyt ihan heti tai koskaan edes löydy. Mutta olisi toki kiva ja ainahan sitä kaipaa jotain toista rinnalle elämää jakamaan. :) Omista harrastuksistani ei oikein löydy potentiaalisia miesehdokkaita. Harrastan joogaa (käyn tietyillä tunneilla ja suurin osa kävijöistä on naisia. Siellä on pari miestä mutta toinen voisi ikänsä puolesta olla isäni ja toisen epäilen olevan kiinnostuneempi miehistä. Joten se siitä. :D) Harrastan myös avantouintia muttei sielläkään kovin paljoa käy ikäisiäni miehiä, lähinnä vaan vanhempia ja perheellisiä. Joskus käy jotain miesporukoita mutta kun ei tiedä yhtään onko joku varattu eikä näe enää uudestaan, niin ei sekään ole oikein ottanut tuulta purjeisiin. Yhtä tyyppiä kyllä tapailin jonka löysin sitä kautta, mutta hän muutti toiselle paikkakunnalle eikä sitten enää halunnut jatkaa tapailua, kun oli niin tuore juttu vasta meillä. Kesäisin tykkään käydä vaeltamassa ja kansallispuistoissa mutta sielläkin liikkuu lähinnä pariskuntia.
Kaveripiirini ei ole kovin iso, suurin osa kavereistani on varattuja ja heidän kauttaa ei oikein ole tutustunut kehenkään. Joskus olen ollut mukana illanvietoissa, joissa on ollut näiden poikaystävien kavereita tms. mutta tuntuu, että he aina jotenkin säikähtävät viimeistään siinä vaiheessa kun kerron harrastuksistani tai töistäni tms. Tai tulee sellainen vaikutelma, että he etsivät jotain superrauhallista naista tai mielellään ihan kotihiirtä, erityisesti se avantouinti pelottaa.. Joskus olen jopa jättänyt kertomatta harrastuksistani vaikka ihan suoraan olisi kysytty kun vastaus on aina "aijaa sä taidat olla aika hurjapää" tms. vaikka muuten en siis mistään kovin hurjasta nautikaan. Olen todella rauhallinen ja kiltti luonteeltani, tosin minulla on myös se ns reippaampi ja menevämpi puoli mihin kuuluu vaikka juuri nuo harrastukset vaikken niitä erikseen yleensä uusille tyypeille ilmi tuokaan. Minulle ei siis olisi ongelma jos mies ei harrasta samoja asioita kuin minä, se on vain hyvä jos on kummallakin omia juttuja. :)
Työni on vuorotyötä ja aika hektistä joten töissä ei ole mahdollista tavata ketään siinä mielessä. Työkaverit ovat lähes poikkeuksetta myös naisia ja asiakkaiden kanssa tuskin syntyy mitään. Asetelma olisi hoitsu flirttailee potilaalle -tyylinen töissäni joten ei onnistu. (En tosin ole hoitsu.)
Vähitellen alkaa iskeä epätoivo. Erityisesti näin talvella ihmiset eivät liiku ulkona ja tuntuu todella vaikealta tutustua kehenkään! Mistä löytää kunnon mies, joka haluaisi jotain vakavaa? Tinderin käyttö ei kyllä nappaisi yhtään. Sieltä on vain huonoja kokemuksia.
N25, pk-seutu
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima liian korkealla.
Perusmies ei pyörittele mitään lukuisia naisia samaan aikaan :D
Netissä tai sen ulkopuolellakaan.
En nyt ihan ymmärtänyt tarkoititko että minulla olisi rima liian korkealla? Itselleni ei ole esim. koulutuksella tai miehen ammatilla tai edes sillä paljon parjatulla pituudella mitään väliä, vaikka aina sanotaankin, että naiset katsovat vain niitä parin haussa. Olen tapaillut kaikenlaisia miehiä; 160cm pitkää miestä, miestä joka oli käynyt vain peruskoulun, entistä aineiden käyttäjää (joka oli tosin ollut pari vuotta kuivilla).. joten en sanoisi että olisin rajannut sen puolesta jonkun liian tiukan kriteerin itselleni. :) Ap
Repesin :DD "160cm mies" sopii hyvin vain peruskoulun käyneen ja ex-narkkarin seuraan
ohis
Mä oon täällä, mutta ap on vähän turhan nuori. Oisko 35sta isosiskoa tai 45-50v hyvin säilynyttä äiskää?
M
Harmi kun Suomessa kaverit ei vielä osaa oikein järkätä toisilleen sokkotreffejä vaan pariutuminen jätetään omaksi tehtäväksi. Kuitenkin kaverien kavereiden joukossa voisi olla joku kiva - ehkä sun pitäis sitten plärätä kavereiden facebook-kamuja?
Vaikka et nettin haluakaan niin ei ole oikein muita paikkkoja. Mutta mitäs jos kokeilisit jotain FB-ryhmää harrastuksesi mukaan? Esim. kaupunkisuunnittelu, urheilu tms. Sieltä voisi löytyä.
Mistä lähtien avantouinti on ollut jotain hurjapäiden hommaa..?😂
Mene vain sinne Tinderiin. Kyllä sieltä voi löytää kumppanin:)
T. 30-vuotias nainen, joka löysi Tinderistä oikein hyvän miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima liian korkealla.
Perusmies ei pyörittele mitään lukuisia naisia samaan aikaan :D
Netissä tai sen ulkopuolellakaan.
En nyt ihan ymmärtänyt tarkoititko että minulla olisi rima liian korkealla? Itselleni ei ole esim. koulutuksella tai miehen ammatilla tai edes sillä paljon parjatulla pituudella mitään väliä, vaikka aina sanotaankin, että naiset katsovat vain niitä parin haussa. Olen tapaillut kaikenlaisia miehiä; 160cm pitkää miestä, miestä joka oli käynyt vain peruskoulun, entistä aineiden käyttäjää (joka oli tosin ollut pari vuotta kuivilla).. joten en sanoisi että olisin rajannut sen puolesta jonkun liian tiukan kriteerin itselleni. :) Ap
Repesin :DD "160cm mies" sopii hyvin vain peruskoulun käyneen ja ex-narkkarin seuraan
ohis
Se ex-narkkari olikin sitten ehkä hyväsydämisin ja kiltein mies, ketä olen koskaan tavannut. Ei olisi päälle päin arvannut ikinä, jos ei itse olisi kertonut että jotain kamaa oli vetänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet AP? Voisin lähteä uimaan mukaan :)
Muutin juuri Vantaalle. Sen tarkemmin en kehtaa täällä kertoa. :) Minkä ikäinen olet ja asutko itse pk-seudulla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun voi ainakin törmätä yliopistolla, yliopiston kuntosalilla tai yliopiston kirjastossa
M31
Mitäs jos menisit vaikka jumalauta jo töihin?
Ohis. Mä olin töissä yli 10v, mutta päätin vaihtaa alaa ja hankkia ensimmäisen korkeakoulututkintoni. Niinpä minuunkin voi törmätä yliopistolla, yliopiston kuntosalilla ja yliopiston kirjastossa. Mikä ongelma? T. N32
Olen samaa ikäluokkaa (27 v) ja pk-seudulta. Meidän ystäväporukassa (10 naista, joista 8 on varattuja ja 2 sinkkuja) yksi löysi miehen festareilta, yksi netistä (ei Tinderistä vaan ns.harrastussivulta ilmeisesti facebookista), yksi harrastuksen kautta face-to-face, yksi töistä, pari yliopistosta ja pari muiden kavereiden kautta. Voin itsestäni myös kertoa sen, että olen seurustellut kahdesti aiemmin ja toinen eksä löytyi facebookin kautta, toinen ulkomaanmatkalla. Kumppanin voi siis löytää aika monella eri tavalla :) Pitää vain olla mieli avoinna ja tutustua rohkeasti uusiin ihmisiin!
Onko jotain muita harrastuksia, jotka voisi kiinnostaa sua kuin avantouinti ja jooga? Uskon, että ne eivät tosiaan ole ne potentiaalisimmat paikat tavata meidän ikäisiä miehiä, mutta harrastusvaihtoehtojahan riittää. Ehkä joku uusi harrastus olisi kiva piristys ja kenties sieltä löytyisi uusia tuttujakin. Joko potentiaalisia miehiä tai sitten ihan vaan naisia/miehiä kavereiksi, joiden kautta taas saattaa törmätä uusiin ihmisiin. Itsekin olen siis nykyiseni tavannut kaverin kautta ja kyseessä oli silloin aika uusi työkaveri, jonka tupareihin satuin menemään ja siellä hänen poikaystävänsä kaverin kanssa iskettiin silmämme toisiimme - ja tässä sitä ollaan 2,5 vuoden jälkeen. Ja viimeisenä vielä kehotan miettimään, että oletko varma, ettei netille kannata antaa mahdollisuutta? Tinder ei ole ainoa vaihtoehto ja toisaalta, onko Tinderkään välttämättä kokonaan poissuljettu? Ymmärrän, että on huonoja kokemuksia ja myönnän, että itselläkin on vähän ennakkoluuloja sitä meininkiä kohtaan, vaikka omakohtaista kokemusta Tinderistä ei ole. Mutta tiedän silti muutaman parin, jotka ovat löytäneet toisensa sitä kautta ja tuntuvat olevan onnellisia yhdessä, eli ei sieltä mahdoton ole löytää oikeasti hyvää, sopivaa tyyppiä :) Pitää varmaan vaan olla kärsivällinen ja aika tarkkana siinä, että minkä oloiseen tyyppiin aikaansa käyttää eli vaikuttaako aidosti siltä, että olisi samalla mielellä liikenteessä vai kaipaako vaan jotain yhden kerran panoa tai muuta hetkellistä huvia.
Tuttuni, 6-kymppinen pulska nainen, hengaili hyvätasoisten hotellien auloissa etsien miestä, joka iskisi hänet. Ja löysi miehen. Ja tämä ei ole provo, jos joku sitä epäilee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien avantouinti on ollut jotain hurjapäiden hommaa..?😂
Niin, ei se minustakaan ole, mutta kommentit ovat olleet luokkaa "sä oot liian erilainen --- etit/haluut eri asioita mitä minä --- kun sulla on se avantouintikin..."
Ja siis nimenomaan olen tehnyt aina selväksi etten tykkää edes mistään kunnon extremelajeista, esim en voisi kuvitellakaan jotain benjihyppyä tai vastaavaa. :D Mutta ilmeisesti jollekin se avannossa käynti on jo liikaa. Ap
Täällä toinen 25v nainen. Kokeillut Tinderiä ja sieltä löytynyt vain todella huonoja kokemuksia. Miehet ensin antavat kuvan, että ovat etsimässä vakavaa parisuhdetta, mutta sitten taustalta löytyykin tuoreita eroja, vapaudenhalua ja "itsensä etsimistä". Toisin sanoen etsivät vain pillukokemuksia. Tässä esimerkkejä miehistä joita olen tavannut:
1. Mies joka sanoi etsivänsä parisuhdetta - paljastui, että tapailikin vakavasti jotain toista ja halusi salaa vain seksiä
2. Mies joka alkoi erittäin ahdistavaksi - pommitti viesteillä koko ajan.
3. Mies joka ensin vaikutti todella mukavalta ja empaattiselta, kävikin päälle suudellen ja purren ja alkoi läimimään tissejäni. Otti ranteista kiinni kun yritin lähteä. Paljasti, että nauttii naisen satuttamisesta ihan niin pitkälle, että naiseen jää jälkiä piiskaamisesta.
4. Miehen suu haisi kamalalle. Sen asunnossakin haisi se sama paha haju.
Joo, olen siis ollut aiemmin tinderissä, mutta ei mitään hyvää kokemusta ole sieltä. Ne kiltteinä pitämäni miehetkin tekevät katoamistemppuja ja tuntuu, että kaikilla on vaan monta rautaa tulessa siellä.. Erityisesti täällä pk-seudulla tuntuu ettei kukaan ole siellä tosissaan.. Itselläni ei siis ole rima mikään älyttömän korkea, ne sellaiset "paidattomat saliselfie jätkät" / ns. mallipojat pistän itsekin vasemmalle ja kaikki ne jotka ilmoittavat profiilissa jo etsivänsä vain panoja. Haluan ihan tavallisen miehen, joka olisi ennen kaikkea kiltti ja ymmärtäväinen, ja toki miellyttäisi omaa silmää, mutta en koe että minulla olisi siinä liian hurjat kriteerit.
Liian monta kertaa on jo käynyt niin, että itse on ollut jo ihastunut ja sitten se kilttinä ja ei-naistenmiehenä pitämäni tyyppi vaihtaakin ihan lennosta exäänsä tai seuraavaan.. noiden kokemuksien jälkeen tuntuu ettei uskalla enää mennä sinne takaisin, vaikka aina alussa luvataan kaikkea ja että etsitään ihan tosissaan ja ollaan muka niin kiinnostuneita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni, 6-kymppinen pulska nainen, hengaili hyvätasoisten hotellien auloissa etsien miestä, joka iskisi hänet. Ja löysi miehen. Ja tämä ei ole provo, jos joku sitä epäilee.
Itse olen sinkku ja olen joskus miettinyt, että pitäisikö ottaa joku tällainen hotellin aulabaari "vakipaikaksi" kun käy drinkillä joskus töiden jälkeen:D Tämä tarina kyllä rohkaisee! N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin juuri Vantaalle. Sen tarkemmin en kehtaa täällä kertoa. :) Minkä ikäinen olet ja asutko itse pk-seudulla? Ap
Kiva, olen itse M32 ja Helsingissä asun.
Olisko kiinnostusta jutella vaikka kik:ssä tai spostin välityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen 25v nainen. Kokeillut Tinderiä ja sieltä löytynyt vain todella huonoja kokemuksia. Miehet ensin antavat kuvan, että ovat etsimässä vakavaa parisuhdetta, mutta sitten taustalta löytyykin tuoreita eroja, vapaudenhalua ja "itsensä etsimistä". Toisin sanoen etsivät vain pillukokemuksia. Tässä esimerkkejä miehistä joita olen tavannut:
1. Mies joka sanoi etsivänsä parisuhdetta - paljastui, että tapailikin vakavasti jotain toista ja halusi salaa vain seksiä
2. Mies joka alkoi erittäin ahdistavaksi - pommitti viesteillä koko ajan.
3. Mies joka ensin vaikutti todella mukavalta ja empaattiselta, kävikin päälle suudellen ja purren ja alkoi läimimään tissejäni. Otti ranteista kiinni kun yritin lähteä. Paljasti, että nauttii naisen satuttamisesta ihan niin pitkälle, että naiseen jää jälkiä piiskaamisesta.
4. Miehen suu haisi kamalalle. Sen asunnossakin haisi se sama paha haju.
Apua..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, olen itse M32 ja Helsingissä asun.
Olisko kiinnostusta jutella vaikka kik:ssä tai spostin välityksellä?
Haluaisitko kertoa itsestäsi jotain ensin? Millainen ihminen olet? Harrastatko avantouintia jo entuudestaan? (Ei sillä että sillä olisi jotain väliä, kunhan kysyn. En itsekään sitä kovin pitkään ole harrastanut. )
En ole itse kik:ssä. Pitäisi ensin tehdä joku sposti sillä ihan sitä oikeaa/virallista en kehtaa antaa. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sinkku ja olen joskus miettinyt, että pitäisikö ottaa joku tällainen hotellin aulabaari "vakipaikaksi" kun käy drinkillä joskus töiden jälkeen:D Tämä tarina kyllä rohkaisee! N30
Voitais mennä joskus porukalla jonnekin Kämpin baariin kaikki sinkkunaiset. Tsekkaamaan tarjonta:D
Elämässä on otettava riskejä. Varmasti moni mies uskoo, jos nainen on aito ja osaa vakuuttaa olevansa oikeasti kiinnostunut.