Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin juuri The Belgianin herkullisia konvehteja ja pohdin, miksi suomalaiset tyytyvät niin kurjiin tuotteisiin

Vierailija
16.12.2018 |

Hintaan 3,95 sain Citymarketista 200 grammaa nautinnollisia tiramisu-konvehteja, joiden maussa tuntuu ruokakulttuuri ja arvostus nautintoja kohtaan. Mikähän joukkoankeus ja häpeäntunto saa suomalaiset mässyttämään ankeita rasvamaitokonvehtejaan, kun varsin kohtuulliseen hintaan on saatavana kunnollisiakin.

Onko se tämä meidän koko ruoka"kulttuurin" läpäisevä ajatus ruuasta vain polttoaineena, kaikkine omituisine vähättelytuotteineen kuten Arki, ohuen ohut, rasvaton jne. Kurjat maitomaiset juustot ja mauttomat leikkeleet, joita on kymmeniä sortteja samanlaisia kaupassa. Ja jälkiruuaksi sitten suklaat, joissa maistuu vain maito, sokeri ja rasva.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Belgiassa. Olen siis niitä harvoja sivistyneitä jotka tietävät jotain muistakin maista.

Tulin tänne kertomaan että pahoja ne on. Kamalan imeliä ja liian. Siis liian.

Liian liikaa.

Samaa mieltä. Saan niitä usein tuliaisiksi.

Vierailija
42/45 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En ollenkaan enää syö suomalaisia suklaita. Tilaan netistä sellaisia joissa on kaakaovoita eikä palmuöljyä kuten fazerin koiranpaska "herkuissa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. En ollenkaan enää syö suomalaisia suklaita. Tilaan netistä sellaisia joissa on kaakaovoita eikä palmuöljyä kuten fazerin koiranpaska "herkuissa".

Mitä merkkejä suosittelet?

Vierailija
44/45 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettei ap tiedä mitään suklaasta taikka konvehdeista. Olen entiseltä ammatiltani kondiittori. Suklaa on siten hyvin tuttu. Esimerkiksi tämä suklaafirma näyttää suoltavan tusinatavaraa (kuten nyt sitten vaikka Fazer). Mutta pakkohan sen olla hyvää ja laadukasta kun ihan ULKOMAALAISTA on! 

Vierailija
45/45 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiä on haukkua ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi