Ootko käynyt vankilassa?
Kommentit (43)
Kyllä ja monta kertaa. Miehiäni olen käynyt moikkaamassa ja kerran päästiin panemaankin
Olen käynyt ensimmäistä jo edesmennyttä miestäni katsomassa.
Olen käynyt vankilan kirjastossa opintojen vuoksi.
Kyllä.
Tein aikanaan kaikkea tyhmää aasta ööhön.
Sakot olivat menossa muuntoon 19 vuotiaana ja mulla oli edessä valinta: maksanko ne pois ja nään kuukauden nälkää vai meenkö opetusmatkalle vankilaan pariksi viikoksi.
Valitsin jälkimmäisen sillä ajattelin, että parempi nähdä paikka ekaa kertaa noin lyhyen pätkän verran kuin heti vuosiksi kakkua mussuttamaan.
Suurin urpoilu loppui siihen, tosin joskus vieläkin jotain pientä kolttosta virittelen, mutta harvemmin enää.
Sain sieltä vangeilta hyviä, isällisiä neuvoja elämään niin vaikeaa sitä varmaan kun on uskoakkin.
Olen. Olen päihdepsykiatrian sh ja kävimme tutustumassa. Samoja "asiakkaita " molemmilla.
Monopoliissa istuun aina sielllä ja kun silmä välttttää niin ryöstän kaikki rahat.
Olen käynyt edellisessä työpaikassani monia kertoja.
Olen, työtehtävissä joskus 1990-luvulla.
Toisinaan käyn värväämässä kokemusasiantuntijoita.
Olen käynyt Kakolassa ja Alcatrazissa turistikierroksella.
Mielenkiintoisia paikkoja molemmat.
Pelsolla olen käynyt . Ja kerran Oulussa.
Katajanokalla olen ollut työharjoittelussa. Nyt hotelli aikana siis.
Kaikki pahimmat vankilat on käyty läpi.
Mun miehet ei meinaan tee mitään pikkurikoksia. Ihan nastat mestat 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sakot olivat menossa muuntoon 19 vuotiaana ja mulla oli edessä valinta: maksanko ne pois ja nään kuukauden nälkää vai meenkö opetusmatkalle vankilaan pariksi viikoksi.
Valitsin jälkimmäisen sillä ajattelin, että parempi nähdä paikka ekaa kertaa noin lyhyen pätkän verran kuin heti vuosiksi kakkua mussuttamaan.
Suurin urpoilu loppui siihen, tosin joskus vieläkin jotain pientä kolttosta virittelen, mutta harvemmin enää.
Sain sieltä vangeilta hyviä, isällisiä neuvoja elämään niin vaikeaa sitä varmaan kun on uskoakkin.
Mitäs tänäpäiivänä duunailet?
Alcatrazissa ja Hämeenlinnan museovankilassa turistikierroksella. Ylästeaikoina kävimme jossain vankilassa vierailulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mitäs tänäpäiivänä duunailet?
Pyörin mielisairaana byrokratian rattaissa vailla hoitoa.
En ole. Ei ole ollut asiaa sinnepäin.