Ootko käynyt vankilassa?
Kommentit (43)
Oon ollu tavallaaan oman pääni vaankilassa. Huenoa kyllä huomata miten aivotoiminta muutttuu kun aivojaa stimulooidaaan ja tapaa ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu tavallaaan oman pääni vaankilassa. Huenoa kyllä huomata miten aivotoiminta muutttuu kun aivojaa stimulooidaaan ja tapaa ihmisiä
Jollain on vttu perversiö vääntää nämä kirrjaimet näiin. En mä nytt ainakaan tietentahtoiseesti.
Katajanokalla työhaastattelussa. Hauska sattuma että ystäväni kutsuttiin myös haastatteluun. Mutta hän ei löytänyt sisäänkäyntiä😐
Siellä myytiin tauluja. Kävin katsomassa.
Olen myös käynyt vankilamuseossa.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaalan vankina.
Kuulemma ainoa ero psykiatrisella sairaalalla ja vankilalla on se, ettei vankilassa tuputeta lääkkeitä.
Olen ollut vankilan keittiössä kesätöissä.
Olen käynyt. Poikaani tapaamassa. Ei ole tappanut ketään tms:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaalan vankina.
Kuulemma ainoa ero psykiatrisella sairaalalla ja vankilalla on se, ettei vankilassa tuputeta lääkkeitä.
Vankiloitakin on aika erilaisia! Esim avovankiloita, oikeita vankiloita ja sitten vielä jotain korkean suojauksen vankiloita. Avovankiloissa olevat voivat käydä töissä jne.
Olen käynyt noin puolessakymmenessä Suomen vankiloista, työasioissa.
Olen käynyt vierailulla Suomenlinnan avovankilassa.
Suomenlinnan avovankilassa tuli aikanaan käytyä naimassa silloista poikkista monta kertaa. Ei ollut valvontaa siellä ;)
Ostin itselleni kerran vankilan myyjäisistä lapaset.
En tiedä, vaikka ne olisi neulonut joku murhaaja.
Mä jouduin vankilaan kun mua kiristettiin tekemään rikos. Olenko siis hirveän paha ihminen? Kuolema olisi ollut se toinen vaihtoehto kun jouduin rikollisjengin kiristettäväksi.
Olen, mutta siellä ei laitettu ovia jälkeen kiinni, niin kävelin pois. Uskoisin että jos kaikki koululaiset pääsis joskus käymään, niin ei sinne sitten niin ryysis olis. Mutta eihän nyt hullujen vanhempien aikana sellaista saa lapsille näyttää, ne haluaa mieluummin sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin vankilaan kun mua kiristettiin tekemään rikos. Olenko siis hirveän paha ihminen? Kuolema olisi ollut se toinen vaihtoehto kun jouduin rikollisjengin kiristettäväksi.
Et varmaan pysty kertomaan enempää?
Tunsin aikoinani Hkin alamaailmaa. Ihan vaan tietyissä baareissa hengailin. Niistä tarinoista olisi saanut elokuvan jos toisenkin.
Tsemppiä sulle joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa suomessa moista tapahtuvaksi
Putka/vanikla "olen".