Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 40+ naiset leikkaavat sen poikatukan? Eikö vaikka lyhyt polkka olisi parempi?

Vierailija
16.12.2018 |

Olen siis itse nainen ja vanhempikin vielä. Tosi monista tulee jotenkin sukupuolettomia möhkäleitä, kun näyttävät kaikki samalta. Eikö suomalainen nainen saa olla nainen? Pitääkö ne hiukset leikata kuin miehellä ja jos niin miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ne, joilla on ohuet hiukset leikkaavat pakosta sen miestukan? t. mies

Pitää valita kahdesta pahasta pienempi. Toki joillekin se lyhyt tukka sopii parhaiten, jos on siro pää.

Vierailija
22/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka nyt on varsin seksitön vanhemmalla naisella. Lyhyestä tukasta saa laittamalla menevämmän näköisen kuin kiltin tytön polkasta. Ongelma ei ole tukan pituus vaan miten sen osaa laittaa ja meikkaako ollenkaan. Meikkaamaton vanhempi nainen näyttää helposti pesuvedessä vanutetulta. Olen siis itsekin iäkäs nainen ja nämä huomiot on tullut tehtyä itsestänikin.

No minulle ei ole ongelma näyttää pesuvedessä vanutetulta. Töihin pukeudun asiallisesti, tehtävänkuva ei edellytä meikkaamista ja laittautumista, ja se saa riittää. Elämäntehtäväni ei ole pyrkiä miellyttämään ventovieraiden ihmisten silmää. Mitä siitä edes saisin?

Jos tehtävänä ei ole miellyttää muiden silmää, miksi tukkaansa ei saisi leikkauttaa juuri siihen malliin kuin itse haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus kuolee niin tukka lähtee, naurattaa tämä, että luulevat tuon piristävän tai näyttävän hyvältä. En ole nähnyt kuin korkeintaan 1-2 naista kenellä se lyhyt sopii. Muut näyttävät leveiltä ja miehekkäiltä taikinanaamoilta. Mutta ei kaikkia haittaa olla ruma.

Vierailija
24/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka nyt on varsin seksitön vanhemmalla naisella. Lyhyestä tukasta saa laittamalla menevämmän näköisen kuin kiltin tytön polkasta. Ongelma ei ole tukan pituus vaan miten sen osaa laittaa ja meikkaako ollenkaan. Meikkaamaton vanhempi nainen näyttää helposti pesuvedessä vanutetulta. Olen siis itsekin iäkäs nainen ja nämä huomiot on tullut tehtyä itsestänikin.

No minulle ei ole ongelma näyttää pesuvedessä vanutetulta. Töihin pukeudun asiallisesti, tehtävänkuva ei edellytä meikkaamista ja laittautumista, ja se saa riittää. Elämäntehtäväni ei ole pyrkiä miellyttämään ventovieraiden ihmisten silmää. Mitä siitä edes saisin?

Jos tehtävänä ei ole miellyttää muiden silmää, miksi tukkaansa ei saisi leikkauttaa juuri siihen malliin kuin itse haluaa?

??? Niinhän minä juuri teen. Totesin vain, että mitä sitten vaikka ei meikkaisi vaan näyttäisi pesuvedessä vanutetulta.

Vierailija
25/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus kuolee niin tukka lähtee, naurattaa tämä, että luulevat tuon piristävän tai näyttävän hyvältä. En ole nähnyt kuin korkeintaan 1-2 naista kenellä se lyhyt sopii. Muut näyttävät leveiltä ja miehekkäiltä taikinanaamoilta. Mutta ei kaikkia haittaa olla ruma.

Juuri niin. Mielipiteelläsi ei ole minun elämääni minkäänlaista vaikutusta. Se on tärkeää, millaista arkeni on ja mitä itse ajattelen itsestäni. Seksistä ei ole puutetta.

Vierailija
26/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa esim. tämä lyhyt hiusmalli on "kuin miehellä"? 

http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2014/07/Kristin-Chenoweth-Sh…

Sopii mallille, mutta tuskin sinulle tai suurimmalle osalle suomalaisista pallinaamoista! t. mies joka haluaa naisellisen naisen

Vierailija
27/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatukka on ällistyttävän typerä ikään katsomatta. Sellaisen saa kun oma tyylitaju on hukassa. En ikinä haluaisi oman tyttöystävän leikkaavan naisellista pitkää tukkaa pois. En halua rakastella puolikaljua naista, olenhan heteromies.

Vierailija
28/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Mielipiteelläsi ei ole minun elämääni minkäänlaista vaikutusta. Se on tärkeää, millaista arkeni on ja mitä itse ajattelen itsestäni. Seksistä ei ole puutetta.

Joo, seksihän se on tärkeintä, mies jos sulla sellainen on, sulkee silmänsä sekstaillessaan sun kanssa ajatellen kaiholla Oikean Naisen näköistä, kaunista naista.

Vierailija
29/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiseus on tukasta kiinni, ei se kovin vahvalla pohjalla ole. Ihan periaatteesta vastustan sitä että ihmiset sukupuolen perusteella asetetaan ulkoisesti lokeroihin joissa pitää pysyä tai altistuu tyhmien tyhmille kysymyksille. Hoh-hoijaa miten väsynyttä.

Oma on tukkani ja sellainen kuin parhaaksi näen. En kommentoi toisen tukkaa enkä naisellisuutta, enkä etenkään miehisyyttä ellei minulta kysytä erikseen. Enkä etenkään mieti itsekseni sitä miksi joku on ulkoisesti sellainen kuin on tai mikä kenenkin valintoihin on johtanut. Ja omat hiusongelmani puin kampaajani kanssa.

Vierailija
30/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä, mutta siinä vaiheessa kun naama alkaa roikkumaan, saattaa haluta jotain boostaavaa kampausta.

Jos totta puhutaan, niin lyhyt kampaus ei boostaa roikkuvaa naamaa, niinkuin ei pitkät hiuksetkaan.

Vierailija
31/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikatukka on ällistyttävän typerä ikään katsomatta. Sellaisen saa kun oma tyylitaju on hukassa. En ikinä haluaisi oman tyttöystävän leikkaavan naisellista pitkää tukkaa pois. En halua rakastella puolikaljua naista, olenhan heteromies.

Onko tässä keskustelussa joku vaatinut sinua rakastelemaan lyhyttukkaista naista vai mikä sinua vaivaa? En minäkään huolisi kaljuuntuvaa miestä mutta en koe tarpeelliseksi mennä kertomaan sitä ketjuihin, joissa keskustellaan miesten hiustyylistä, koska eihän se niitä ventovieraita miehiä millään lailla liikuta.

Vierailija
32/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, seksihän se on tärkeintä, mies jos sulla sellainen on, sulkee silmänsä sekstaillessaan sun kanssa ajatellen kaiholla Oikean Naisen näköistä, kaunista naista.

Ok, olisin kyllä kuvitellut hänen valitsevan sellaisen naisen pelkän kaiholla ajattelemisen sijaan.

Vierailija
33/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa esim. tämä lyhyt hiusmalli on "kuin miehellä"? 

http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2014/07/Kristin-Chenoweth-Sh…

.

Sopii mallille, mutta tuskin sinulle tai suurimmalle osalle suomalaisista pallinaamoista! t. mies joka haluaa naisellisen naisen

Eli onko nyt kyse siitä, että pelkäät pitkätukkaisten naisten loppuvan maailmasta? Vai mikä tässä aiheessa saa sinut noin kiihdyksiin?

Vierailija
34/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miehenä vedin uljaan lettini sängeksi, koska alkoi vaan niin ottamaan aivoon se joka-aamuinen säätäminen peilin edessä. Jossain vaiheessa sitä vaan alkaa ajattelemaan sitä omaa mukavuutta sen sijaan, että pitäisi olla miellyttämässä muita.

Vierailija
35/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei vieläkään ole ymmärtänyt sitä, että hiukset ohenevat vanhemmiten. Jotkut tykkäävät ohuesta hiirenhännästä tai sitten tuuhemmasta poikatukasta.

Miten se tukka yhtäkkiä on tuuhea kun sen leikkaa?

Vierailija
36/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei vieläkään ole ymmärtänyt sitä, että hiukset ohenevat vanhemmiten. Jotkut tykkäävät ohuesta hiirenhännästä tai sitten tuuhemmasta poikatukasta.

Miten se tukka yhtäkkiä on tuuhea kun sen leikkaa?

Kun se ei roiku raskaana alaspäin niin päälaki ei näy. Siinä ei oikeasti ole mitään kaunista, kun päälaki näkyy ohenevien hiusten alta. Kaikilla hiukset eivät sillä tavalla ohene mutta itselläni ohenivat ja oli aivan ihanaa, kun lyhyeksi leikkautettuani huomasin, että enää ei päänahka pilkota.

Vierailija
37/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaan annettaisiin rauhassa kaikkien pitää sellaista tukkaa kuin itse parhaaksi katsovat, eikä turhaan nillitettäisi toisten valinnoista? Sopiiko semmoinen?

Olen niin väsynyt ihmisiin välillä.

Kyllä. Raskasta on kun joka asiaan pitää ottaa kantaa. Ketä ahdistaa noin paljon jonkun hiukset. Ap pitää itse vain sitä samaa pitkää luihulettiä keskijakauksella.

Vierailija
38/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa kampaajat markkinoivat tehokkaasti lyhyen tukan etuja. Se on heille itselleen eduksi, kun malli täytyy leikata skarpiksi 3 kk välein, eli rahantuloa ei voi estää.

Vierailija
39/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset on ilmavat ja mukavat. Minulla oli nuorena. Suomalaisilla naisilla on ohuet hiukset jo syntymästään ja iän myötä ohentuvat. Huomaan hiusten ohenemisen kaikilla tutuillani noin 40 vuoden paikkeilla.

Vierailija
40/40 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vaiheessa kampaajat markkinoivat tehokkaasti lyhyen tukan etuja. Se on heille itselleen eduksi, kun malli täytyy leikata skarpiksi 3 kk välein, eli rahantuloa ei voi estää.

Aika järkyttävältä näyttäisi oma kampaukseni, jos se leikattaisiin 3 kk välein. Kyllä 6 vk on ehdoton maksimiväli.