Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kumppaniehdokas" pommittaa viesteillä jatkuvasti

Vierailija
16.12.2018 |

Olenko ainut jolle jatkuva viestittely on turn off?
Mies on joka päivä laittamassa viestiä, utelee missä menen ja miten voin, selittää harrastuksistaan kaikenlaista... Kaikin tavoin koittaa ylläpitää keskustelua, joskus ihan pitkin päivää. En vastaa jos olen varattu tai ei huvita. Toivottaa huomenet ja hyvät yöt.
En pidä tästä vaikka positiivista huomiota onkin...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuollainen ahdisti niin paljon, että lopetin tapailun. 

Vierailija
22/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupeaisi ahdistamaan ja nopeasti. Ei tuollainen ole oikeasti mitenkään normaalia. Mitä tuollaiseen voisi edes vastata: "olen duunissa", "olen vieläkin duunissa", "olen edelleenkin duunissa kuten puoli tuntia sitten"?

Mitähän nämä stalkkeria lähentelevät yksilöt tekivät lankapuhelinaikoina - soittelivat jatkuvasti kohteensa työpaikalle? seurasivat autolla?

No en kyllä ihan tuollaista lukenut. Mies lähettee löhes päivittäin viestejä ja ”joskus ihan pitkin päivää”. Eli ei tuo minulle ainakaan jatkuvalta pommitukselta kuulosta. Samaten kertoilee omasta arjestaan ja aiankin minun mielestä on kohteliasta kysellä toisenkin kuulumisia välillä. Ei kai se nyt vielä stalkeria tee? Voi mies tietenkin sellainen olla, mutta en ihan sellaista tosiaan tuosta kuvauksesta vielä ollut lukevinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua rupeaisi ahdistamaan ja nopeasti. Ei tuollainen ole oikeasti mitenkään normaalia. Mitä tuollaiseen voisi edes vastata: "olen duunissa", "olen vieläkin duunissa", "olen edelleenkin duunissa kuten puoli tuntia sitten"?

Mitähän nämä stalkkeria lähentelevät yksilöt tekivät lankapuhelinaikoina - soittelivat jatkuvasti kohteensa työpaikalle? seurasivat autolla?

No en kyllä ihan tuollaista lukenut. Mies lähettee löhes päivittäin viestejä ja ”joskus ihan pitkin päivää”. Eli ei tuo minulle ainakaan jatkuvalta pommitukselta kuulosta. Samaten kertoilee omasta arjestaan ja aiankin minun mielestä on kohteliasta kysellä toisenkin kuulumisia välillä. Ei kai se nyt vielä stalkeria tee? Voi mies tietenkin sellainen olla, mutta en ihan sellaista tosiaan tuosta kuvauksesta vielä ollut lukevinani.

Minustakaan ei ole mitään kummallista siinä, että joka päivä laittaa viestiä ja joskus päiväsaikaankin. 

Vierailija
24/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarkkuutta:

"joka päivä laittamassa viestiä"

"utelee missä menen ja miten voin"

"kaikin tavoin koittaa ylläpitää keskustelua"

Ainakaan minä en yritä väkisin vääntää keskustelua joka päivä ja ala muun puutteessa pitää monologia omista asioistani. Laitan viestiä jos on asiaa ja aikaa keskustella.

Vierailija
25/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa, että toista kiinnostaa, mutta jos niitä viestejä pukkaa jatkuvalla syötöllä (ja sisältö tyyliin "lähen kauppaan" "mitä teet" "oon kaupassa" "miten menee" "kassalla") niin ainakin itseä hieman ärsyttää. Nämä on vielä yleensä niitä, joihin ei ole vielä ehtinyt edes kunnolla tutustua - asia olisi hieman eri, jos oltaisiin jo käyty vaikka pareilla treffeillä - ja jotenkin vielä vieras ihminen laittamassa jatkuvasti ei-tutustumistyylistä viestiä "nyt essolla" käy hermoille.

Lisäksi jotkut viestittelijät ei ymmärrä, kun kertoo, että tekee pitkää päivää töissä ja jos sattuu olemaan töissä niin ei yksinkertaisesti voi vastata. Piste. Eräänkin ihmisen kanssa loppui viestittely siihen, kun ei millään ymmärtänyt että on kiireinen viikko, enkä ehdi olla puhelimella.

Onneksi nykyinen ymmärtää että vastaan kunhan ehdin ja vapaapäivinä voi rupella mielin määrin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän