Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kumppaniehdokas" pommittaa viesteillä jatkuvasti

Vierailija
16.12.2018 |

Olenko ainut jolle jatkuva viestittely on turn off?
Mies on joka päivä laittamassa viestiä, utelee missä menen ja miten voin, selittää harrastuksistaan kaikenlaista... Kaikin tavoin koittaa ylläpitää keskustelua, joskus ihan pitkin päivää. En vastaa jos olen varattu tai ei huvita. Toivottaa huomenet ja hyvät yöt.
En pidä tästä vaikka positiivista huomiota onkin...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika! Mitä täällä uliset?

Vierailija
2/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian innokas tai/ja epätoivoinen. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Omassa parisuhteessani muotoutui jo aika alussa tavaksi soitella toisillemme joka ilta vuorotellen ja se oli molemmille ilmeisen hyvä tapa osoittaa, että toisen elämä ja tapahtumat kiinnostavat ja on mukava kuulla toisen ääntä. Viestejä käytämme vain akuuttien asioiden hoitamiseen. Kummallakaan ei olisi aikaa eikä kiinnostusta näpytellä puhelinta monta kertaa päivässä ja toisaalta olisi omituista vaihtaa kuulumiset viesteillä soittamisen sijaan.

Mutta jos haluat hänen kanssaan jatkaa tutustumista niin sinun pitää ehdottomasti puhua tuosta asiasta hänelle.

Vierailija
4/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa pakkomielteiseltä.

Vierailija
5/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää stalkkeri-ainesta.

Vierailija
6/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin poikaystäväni oli tuollainen (ja on vieläkin). Aluksi se hämmensi, mutta nyt olen tottunut siihen ja se tuntuu ihan kivalta. Edellinen miesystäväni oli sellainen juro mököttäjä ja lopulta parisuhde kaatui siihen, ettemme koskaan puhuneet mistään. Nykyinen suhde on siksi mielestäni paljon avoimempi, kun mies on luonnostaan puhelias eikä tarvitse arvailla, mitä hän milloinkin ajattelee. 

Vierailija
7/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäksi haluaa jatkuvasti kuvia minusta. En lähetä, lopettanut niiden perään kyselemisen onneksi lähes kokonaan nyt. Ap

Vierailija
8/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes joskus hakkaa sinua?

Vierailija
9/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Kun olen ihastunut, pyörivät ajatukset oikeasti koko ajan siinä ihmisessä. Jos ei voi muuten olla yhdessä, tekee mieli vähintään viesteillä pitää yhteyttä koko päivän "auki" siihen ihmiseen.

Tiedän kyllä, ettei kaikki arvosta liian tiivistä viesteilyä. Tosin silloin se tarkoittaa myös, ettei kiinnostus ole samaa luokkaa kuin minulla. Jos ihastukseni jättää vastaamatta, tunnen itseni välittömästi aivan nollaksi. Yleensä se myös tarkoittaa orastavan suhteen loppua.

Vierailija
10/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisäksi haluaa jatkuvasti kuvia minusta. En lähetä, lopettanut niiden perään kyselemisen onneksi lähes kokonaan nyt. Ap

No tuo on minustakin jo ahdistavaa. 

6

Vierailija
11/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Kun olen ihastunut, pyörivät ajatukset oikeasti koko ajan siinä ihmisessä. Jos ei voi muuten olla yhdessä, tekee mieli vähintään viesteillä pitää yhteyttä koko päivän "auki" siihen ihmiseen.

Tiedän kyllä, ettei kaikki arvosta liian tiivistä viesteilyä. Tosin silloin se tarkoittaa myös, ettei kiinnostus ole samaa luokkaa kuin minulla. Jos ihastukseni jättää vastaamatta, tunnen itseni välittömästi aivan nollaksi. Yleensä se myös tarkoittaa orastavan suhteen loppua.

Ymmärsinkö oikein? Koska olet hullaantunut niin ihastuksellasi on velvollisuus vastata jatkuviin yhteydenottoihisi, vaikka ihastuneisuutesi lähenee pakkomiellettä/riippuvuutta?

Vierailija
12/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin viestittely on aina ilahduttanut.

Vierailija
13/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on täysin päinvastainen tilanne. Olen tavannut miehen muutaman kerran, josta ei tapaamisten jälkeen kuulu kuin muutamien päivien päästä. Olenkin näppäränä likkana päätellyt, ettei hänellä ole riittävästi mielenkiintoa minua kohtaan. Molemmat ääripäät on ikäviä. Aion itse jatkaa eteenpäin, mitä itse teet?

Vierailija
14/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea apua. Olet jäänyt kehityksessäsi siihen vaiheeseen, jossa vauvana lapsi kuvittelee, ettei äitiä ole enää olemassa jos häntä ei pysty näkemään. Tuolle on joku nimikin kiintymyssuhdeteoriassa tai jossain sellaisessa.

Vierailija
15/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin viestittely on aina ilahduttanut.

Kai sitä ihmisellä on muutakin tekemistä kuin jatkuvasti vastata typeriin viesteihin?

Vierailija
16/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi. Omassa parisuhteessani muotoutui jo aika alussa tavaksi soitella toisillemme joka ilta vuorotellen ja se oli molemmille ilmeisen hyvä tapa osoittaa, että toisen elämä ja tapahtumat kiinnostavat ja on mukava kuulla toisen ääntä. Viestejä käytämme vain akuuttien asioiden hoitamiseen. Kummallakaan ei olisi aikaa eikä kiinnostusta näpytellä puhelinta monta kertaa päivässä ja toisaalta olisi omituista vaihtaa kuulumiset viesteillä soittamisen sijaan.

Mutta jos haluat hänen kanssaan jatkaa tutustumista niin sinun pitää ehdottomasti puhua tuosta asiasta hänelle.

Eikö tuo soittelu illalla ole huomattavasti enemmän vaadittu ja tiiviimpää, kuin muutama viesti arjen keskellä joita lähetellään kun aikaa on?

Vierailija
17/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen.Päädyin yhteen narsistin,oikeasti siis,kanssa.Alku oli tuollainen.Olen nyt tajunnut,että taustalla oli tarkkailla missä olen ja puhunko totta.Saattoi pyytää,että lähetä itsestäsi valokuva jos oli kaverin kanssa ulkona:ei uskonut,että mukana ei olisi mies-seuraa.

Saattoi pommittaa ihan toden teolla.En tuolloim tajunnut,kuin ihmetellä.Miksipä tajuaisi jos ei vastaavaa ole tapahtunut ennen.

Vierailija
18/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo soittelu illalla ole huomattavasti enemmän vaadittu ja tiiviimpää, kuin muutama viesti arjen keskellä joita lähetellään kun aikaa on?

Ei ilmeisesti tuolle omalle puolisolleni ollut, kun hän sitä alkoi harrastaa. Ja itse tykkäsin. Kuten sanottu, meistä kumpikaan ei tykkää näpytellä puhelinta. On myös paljon nopeampaa käydä läpi kuulumisia puhumalla kuin kirjoittamalla.

Vierailija
19/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupeaisi ahdistamaan ja nopeasti. Ei tuollainen ole oikeasti mitenkään normaalia. Mitä tuollaiseen voisi edes vastata: "olen duunissa", "olen vieläkin duunissa", "olen edelleenkin duunissa kuten puoli tuntia sitten"?

Mitähän nämä stalkkeria lähentelevät yksilöt tekivät lankapuhelinaikoina - soittelivat jatkuvasti kohteensa työpaikalle? seurasivat autolla?

Vierailija
20/25 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmeisesti tuolle omalle puolisolleni ollut, kun hän sitä alkoi harrastaa. Ja itse tykkäsin. Kuten sanottu, meistä kumpikaan ei tykkää näpytellä puhelinta. On myös paljon nopeampaa käydä läpi kuulumisia puhumalla kuin kirjoittamalla.

Se että teillä päädyttiin tiiviimpään yhteydenpitoon ei tarkoita, ettei se olisi sitä: vaativampaa ja tiiviimpää. En missään kohtaa väittänyt että se olisi liikaa pyydetty soitella, mutta jos itse olisin tiiviimmin yhteydessä, niin en muutamasta viestistä jeesustelisi toisille.

Meillä läheteltiin viestejä ja päälle soiteltiin vielä pitkät puhelut iltaisin, kun elämäntilanteet eivät mahdollistaneet kovin tiivistä tapailua. Aavistus aktiivisuutta varmaan naisystävän taholta oli tuossa viestinnässä enemmän, mutta minusta se on vain kiva tietää mitä toisen elämään ja arkeen kuuluu. Samalla oppi hyvin toisen tavoista käsitellä arjen tilanteita ja mielipiteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme