Vladimir Putin huolissaan rap-musiikin suosion kasvusta Venäjällä
Kommentit (23)
Noin minäkin ajattelin vielä 10 vuotta sitten. Sittemmin olen oppinut rakastamaan JVG:tä.
No joo, rap-musiikki on imbesillien soittolistalla.
Rap-musiikki on yleensä ollut tapa kritisoida jotain tai muuten vain sisältää jotain piilosanomaa. Nyt tarkoitan sitä aitoa enkä mitään Cheekiä joten en ihmettele että Putinia huolestuttaa.
Putin syystäkin pelkää nuoria venäläisiä, eikä yhtään ymmärrä heitä. Tosin ikäluokka on aika pieni, joten ei heillä paljon mahdollisuuksia ole jos tappelu tulee.
Vanha juttu. Sanat ei kestä tätä palstaa.
No kai tuo on luonnollista. Kylöähän minuakin vituttaisi jos olisin kalju. Ja johonkin pitää se purkaa.
Kyllähän siellä jo ollaan alennustilassa ja kenenkähän herran syy se on?
Vierailija kirjoitti:
Putin syystäkin pelkää nuoria venäläisiä, eikä yhtään ymmärrä heitä. Tosin ikäluokka on aika pieni, joten ei heillä paljon mahdollisuuksia ole jos tappelu tulee.
Putinin ikäluokka joka häntä ymmärtää ja nuolee sen takapuolta alkaa pienenemään lujaa. Eikös Putinin ikäluokan miehistä Venäjällä ole jo suurin osa haudassa?
Jalluu kossuu ja kaljaa mä vedän häppää tallaan omaa polkua boom shakalaka mauton jasso
Miten mulla sellainen muistikuva, että Putini ois räpännyt jossain tilaisuudessa, vai muistelenko jotain toista kaveria.
Harmi luin suomesta ei saada tuollaista kunnian osoitusta niiltä päättäjiltä jota...
SuomiRap on ihmiskunnan syödä ja tämä on De Facto. Se ei noudata mitään alkuperää kuten Putin oikeasti halusi sanoa tällä medialla. De Facto.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla sellainen muistikuva, että Putini ois räpännyt jossain tilaisuudessa, vai muistelenko jotain toista kaveria.
Muistelet varmaan sitä toista pikkukaveria. Sitä suomalaista Jarea.
Rap ja hiphop sijoittuu korkeakultuurin asteikolla twerkin puolikkaiden välimaastoon. En mäkään olisi venäläisenä kovin innoissani rappiokulttuurin noususta kun itsellä on tarjolla oikeita elämyksiä kuten bolshoi ja Mariinski
Vierailija kirjoitti:
Putin: "Tällainen kehitys voi johtaa kansakunnan alennustilaan"
Putin on oikeassa. Rap on vain pieni osa suurempaa #kulttuurituho konseptia.
Rap kommunikoi asenteita ja arvoja joilla on yhteiskuntaan rapauttava vaikutus. Kyseessä on klassinen populaatioon suunnattu arvomanipulaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinin ikäluokka joka häntä ymmärtää ja nuolee sen takapuolta alkaa pienenemään lujaa. Eikös Putinin ikäluokan miehistä Venäjällä ole jo suurin osa haudassa?
Mikäli osaan tulkita tilastoja niin putinin ikäluokasta puolet on jo haudassa ja loput siitä on haudassa kymmenen vuoden kuluttua. Putin on 66v ja Venäjällä miesten keskimääräinen elinikä on 66,5 vuotta.
Rap on politiikkaa. Ei sillä ole yhtään mitään tekemistä musiikin kanssa.
Se, että Rap-politiikan (= #kulttuurituho) levitetään musiikin muodossa ei muuta asiaa miksikään. Rap on politiikkaa, jolla manipuloidaan erityisesti nuorison arvomaailma rikki. Tuloksena on sitten eritavoin rikkinäinen yhteiskunta. Ei tarvitse kuin katsoa graffitipaskaa jossain talon seinässä, niin näkee pienen palasen tästä rappiosta. Tai vaikkapa nuorison huumeiden käyttö, varkaudet jne.
@2
Eli tarkoittaa sitä, että sinun älykkyysosamääräsi on romahtanut 10 vuoden aikana. Vain tyhmät ihmiset kuuntelevat "räppiä", ja tämä on tutkittu fakta. Googlettakaa asiasta jos ette usko.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se Putin teki: "Don't worry, be happy"
Ai vasta rap-musiikki sen tekee? Eiköhän alennustila ole jo fakta, eikä sillä ole musiikin kanssa mitään tekemistä.