Kummalle salille ostaisit kauden?
Toinen sali edullisempi ja siellä peruslaitteet. Toinen sali hyvin varusteltu, sauna ja ryhmäliikunta kuuluu hintaan.
Molempiin suunnilleen yhtä huonot kulkuyhteydet kotoa ja töistä.
Edullisemman salin kanssa säästäisin pari sataa. Mutta kaipaan saunaa..
En osaa päättää. Auttakaa:)
Kommentit (12)
Lisätään vielä, että mun olisi hyvä säästää tuo noin 200, mutta sitten taas jos mietin stressaavaa arkeani, niin siinä taas olisi hyvä, jos käy kivalla kuntosalilla ja pääsee saunaan, jossa unohtaa hetkeksi maiset murheet.
ap
Perussali riittää, mutta jos ryhmäliikuntaankin haluat, niin ehdottomasti toinen sali.
Toka koska ryhmäliikunta on tärkein minulle.
Peruslaitteet? Siis eikö ekalla salilla ole ollenkaan tankoja ja käsipainoja? Etkö voi käydä kotona saunassa?
Mitä järkeä maksaa vähemmän jos se ei ole kuitenkaan hyvä?
Sille salille, jolla sulla tulisi oikeasti käytyä. Ja jos kummalla tahansa tulisi käytyä yhtä paljon, niin sitten halvemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Peruslaitteet? Siis eikö ekalla salilla ole ollenkaan tankoja ja käsipainoja? Etkö voi käydä kotona saunassa?
Halvemmalla salilla ei ole kahvakuulia, jumppapalloa, trx:ää.
Vapaat painot ja laitteita kyllä on.
En voi käydä kotona saunassa, koska minulla ei ole saunaa. Minulla on epäsäännölliset työajat niin en voi varata myöskään taloyhtiön saunavuoroa, koska en pääsisi käymään sielläkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käydä kotona saunassa, koska minulla ei ole saunaa. Minulla on epäsäännölliset työajat niin en voi varata myöskään taloyhtiön saunavuoroa, koska en pääsisi käymään sielläkään.
ap
Maksaako se taloyhtiön saunavuoro ?
Tuo kalliimpi, saunallinen vaihtoehto voisi olla parempi. Aina kun olet ensin treenannut, sitten pääset "palkinnoksi" nauttimaan vielä saunastakin! Salilla käynti on panostus omaan kuntoon ja hyvinvointiin, joka euro tulee takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tottakai maksaa.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tottakai maksaa.:)
Aijaa, meillä ei maksa niin ajattelin että olisit voinut ottaa sen vaikka et olis aina päässytkään niin ei haittaa jos se ei olisi maksanut.
No just joo.