Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkin jotkut vanhukset maksavat laskunsa pankissa ja pankki ottaa 7e per lasku itselleen

Vierailija
16.12.2018 |

Saisi pankki triplata tuon 7e niin saataisiin viimeisetkin vastarannan kiiskit verkkopankkiin ja turhat palvelut pois pankista.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen kyllä mene pelkästään vanhuuden piikkiin. Kyllä kyse on enemmänkin järjen köyhyydestä. Esim. minun vanhempani ovat kahdeksankymppisiä ja ovat maksaneet laskunsa netissä vuodesta 1999 lähtien.

Et varmaan ymmärtänyt, että tulit loukanneeksi monia ihmisiä!!!!!

Entä sitten? ENTÄ SITTEN?????

Vierailija
82/84 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. 

Tuohon pitäisi lakisääteisesti asettaa joku raja, että yli 60v ei saa periä kohtuuttomia maksuja henkilökohtaisesta pankkiasioinnista. 

Ei välttämättä ole enää tuossa iässä kaikille helppoa tai edes mahdollista omaksua uutta tekniikkaa. 

Mitähän nuoret tuumaisivat jos joutuisivat pesemään pyykit käsin - olisiko kivaa ja helppoa :D

Miksi kukaan pesisi käsin kun pesukonekkin on keksitty?Ihan sama juttu kun miksi kukaan maksaisi laskut pankissa kun verkkopankkikin on olemassa....?

Minä pesen käsin työvaatteet, kun en yhden paidan takia ala joka ilta taloyhtiön konetta varaamaan.

Kenellä ei ole omaa pesukonetta vuonna 2019...

Minulla. Olen ollut koko aikuisikäni työtön eli jo lähes 10 vuotta t. nuori mt-potilas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin kautta kun lähettää niitä maksupalvelukuoria, niin maksu on 2e/lasku. Tosin joka päivä niitä repeytyy koneiden syövereihin ja olenkin ihmetellyt, mihin eipäsjuupas -väittelyihin asiakkaat joutuvat laskuttajien kanssa.

T postilainen

Vierailija
84/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä itsekkäitä ja kapeakatseisia juntteja nykyisin löytyy. Onhan niitä aina löytynyt, mutta luulisi, että it-yhteiskunnan ansiosta suurin osa ihmisistä pystyisi kuvittelemaan itseään toisen kenkiin ja näkisi vähän omaa nenänpäätä pidemmälle. Tämän takia länsimainen yhteiskunta tuhoaa itsensä, koska ihmisten mentaliteetti on jatkuvasti "minäminäminäminä".

Toivottavasti elät 90-vuotiaaksi ja et ymmärrä silloin enää yhtään mitään tekniikasta, joten joudut olemaan riesaaksi kaulassa omille lapsillesi ja lapsenlapsilleksi. Silloin tajuat, miltä tuntuu olla vanha.