Miksi niin monet ihmiset tyytyvät siihen "second bestiin"?
Miksi kukaan tyytyy ihmissuhteissaan toiseksi parhaaseen, kun parempaakin olisi tarjolla?
Kommentit (47)
Parempaa ei ole tarjolla tai sen paremmuutta ei ymmärretä. Mikä se "paras" sitten kellekin on ja mistä päättelet, etteivät ihmiset ajattele kumppaninsa olevan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei kyllä varmaan siinä tapauksessa tyydy, jos "parempaa" todella olisi tarjolla.
No kyllä itse asiassa tyytyy. Liekö kyse sitten heikosta itsetunnosta vai mistä.
Kun se "best" ei jaa näkemystä yhteisestä tulevaisuudesta. Nykyään tosin naiset ovat ratkaisseet tämän ongelman olemalla yksin ja jättämällä ne second bestitkin pois.
Miten niin parempaa tarjolla? Missä?
Syntyvyys on muutenkin alhaalla,tuolla logiikalla olisi nollassa.
Ilmeisesti ap arvelee olevansa se tarjolla oleva parempi.
Mikä on paras ja mistä keksit monien tyytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ap arvelee olevansa se tarjolla oleva parempi.
Ja on kovasti väärässä.
Älkää kommentoijat viitsikö elää sentään itsepetoksessa. Ap haastelee ihan asiaa, ette vain halua näköjään tunnustaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei kyllä varmaan siinä tapauksessa tyydy, jos "parempaa" todella olisi tarjolla.
No kyllä itse asiassa tyytyy. Liekö kyse sitten heikosta itsetunnosta vai mistä.
Ai, että useinkin tilanne on se, että "tuo unelmieni nainen, johon olen korviani myöten rakastunut, selvästi haluaisi minut myös. Mutta ei, ei siitä mitään tule, olen tämän ihan kivan Pirkon kanssa kuitenkin."
Vierailija kirjoitti:
Älkää kommentoijat viitsikö elää sentään itsepetoksessa. Ap haastelee ihan asiaa, ette vain halua näköjään tunnustaa sitä.
Mikä on parempi ja mistä päättelet monien tyytyvän muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Kun se "best" ei jaa näkemystä yhteisestä tulevaisuudesta>. Nykyään tosin naiset ovat ratkaisseet tämän ongelman olemalla yksin ja jättämällä ne second bestitkin pois.
Eihän hän silloin ole "tarjolla" ja eikä suhde hänen kanssaan edes mahdollinen?
Tarkoitatko ap, että yrität parhaillaan rikkoa jonkun parisuhdetta ulkopuolelta käsin, eikä ota onnistuakseen? Ja nyt sitten ketuttaa?
Jätä se tyyppi nyt rauhaan, hän ei ole kiinnostunut. Vapaata kalaa on järvet täynnä, ei muuta kuin verkkoja veteen vaan. Ei saa koskea varattuihin, voi käydä huonosti. Iloista Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se "best" ei jaa näkemystä yhteisestä tulevaisuudesta. Nykyään tosin naiset ovat ratkaisseet tämän ongelman olemalla yksin ja jättämällä ne second bestitkin pois.
Miten ihmiset oikein ovat tarjolla? Mitä se tarkoittaa, kun ollaan tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap, että yrität parhaillaan rikkoa jonkun parisuhdetta ulkopuolelta käsin, eikä ota onnistuakseen? Ja nyt sitten ketuttaa?
Jätä se tyyppi nyt rauhaan, hän ei ole kiinnostunut. Vapaata kalaa on järvet täynnä, ei muuta kuin verkkoja veteen vaan. Ei saa koskea varattuihin, voi käydä huonosti. Iloista Joulua!
Tästä on varmaan kysymys. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä juuri. En ainakaan itse tajua miten ollaan "tarjolla"/"saatavilla" :O
Miten ap kokee olevansa parempi? Eikö selvää ole ettei näin toinen ajattele kun kerta on jonkun muun kanssa vaikka kuika olisit tyrkyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä juuri. En ainakaan itse tajua miten ollaan "tarjolla"/"saatavilla" :O
Ja mikä tässä nyt on parempi?
Koska se best ei tyydy second bestiin.