Mies: Kumpi on kiihottavampaa, se että nainen dominoi sängyssä sinua vai että sinä dominoit naista?
Kommentit (64)
Dominoiva ja kuitenkin järki päässä oleva nainen, mutta eipä niitä ole. Pitkän kokemuksen mukaan 99 % kinkyistä naisista on subeja, joille saa tehdä mitä haluaa. Olen saanut runsaasti positiivista palautetta siitä miten hyvä D olen. Toisinpäin asiat eivät sitten kiinnostakaan. Ja onhan se mukavaa ja helppoa kun ei itse tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Dominoiva ja kuitenkin järki päässä oleva nainen, mutta eipä niitä ole. Pitkän kokemuksen mukaan 99 % kinkyistä naisista on subeja, joille saa tehdä mitä haluaa. Olen saanut runsaasti positiivista palautetta siitä miten hyvä D olen. Toisinpäin asiat eivät sitten kiinnostakaan. Ja onhan se mukavaa ja helppoa kun ei itse tarvitse tehdä mitään.
Saman huomannut. Kaikki kinkyt D-naiset ovat itsekkäitä hyväksikäyttäjiä ja polyjä. Aivan turhaa sellaisten perään on haikailla, ellei sitten halua aidosti seksiobjektin ja -lelun asemaan.
Erään eettisen monisuhteilevan seksuaaliterapeutin tällaiseksi leluksi (kinkykarkiksi) alistuin, kun uskoin sen valheita. Ei olisi ikinä kannattanut.
Tuosta pomonaisten dominointi- tai alistumishalusta seksissä olisi mielenkiintoista kuulla oikeita kokemuksia. Miten se ilmenee?
Minusta tasa-arvo on hyvä, että nainen on sopivan määrätietoinen ja haluaa myös osaltaan tehdä aktiivisesti miehen hyväksi eikä vain odota mitä tehdään
Naiseni pitää siitä kun saa määrätä milloim ja missä harrastamme seksiä. Siis hän lämpenee siitä kun saa määrätä minua. Niin henkisesti kun fyysisesti kin seksin saralla. Sängyssä otan vallan ja hän on siellä minun vallassani. Jälki lämmittely taas on hänen tahtonsa mukaista. Välillä olemma vaihtaneet rooleja mutta olemme todenneet että tämä käytäntö on paras. Kummatkin saavat haluamansa. Ja nautinnon. Niin enileikissä seksistä ja jälki hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan ne töissä dominoivat pomot ovat juuri niitä jotka haluavat vikisten tulla dominoiduksi sängyn puolella. Miksi? -Balanssin takia. Henkilö joka kokee että langat ovat hänen kädessään koko ajan, haluaa sängyssä mieluummin tulla itse otetuksi, eikä jatkaa samaa kuin sängyn ulkopuolella, ja toisinpäin. N38
Jep, allekirjoitan täysin, välillä tota tarvitsee. Olen "töissä dominoiva pomo", ja dominoin myös kotona raipan kanssa usein, kahleita ja kaikkea löytyy, 90 % ajasta minä vien ja vaimo vikisee, kuten tahtoo. Mutta välillä tulee fiilis, että haluaa kovaa kyytiä. Silloin onneksi vaimo ottaa innostuneena raipat, sträpin ja kahleet ja tietää mitä tehdä, antaa kovaa kyytiä. Piiskattuna ja perseeseen pantuna olo on taivaallisen raukea. Kovin usein en tätä kaipaa, mutta kun sitä saa niin sielu nollautuu. Aaaah...
Se, kumpi kiihottaa naista enemmän.
Mitkä ihmeen perusteet?
Jos kysymys oli "kumpi kiihottaa enemmän" niin perustelu on tietenkin "koska tämä kiihottaa enemmän"
Ei ole mitään "perusteluja" sille miksi jokin asia kiihottaa vaikka miten väkisin yritetään keksiä jotain lapsuuden traumaa selitykseksi fetissille.
Aivan yhtä älytöntä kuin jos vaatisi perusteluja sille miksi jonkun mielestä mansikka maistuu paremmalta kuin mustikka.
Enemmän olen kallellaan siihen, että nainen dominoi ja osoittaa halua minua kohtaan, mutta oikein nuoren tytön kohdalla voin olla ohjaavana. Toki myös, kun nainen yllyttää mua, niin saatan kiimassa olla päällekäyvä ja jopa rajukin. Silti nimenomaan naisen leikkikaluna on minusta hyvä ja kiihottavaa olla. Nautin, jos nainen kutsuu mua runkkariksi jne. Syy miksi, niin jotenkin jumaloin ja idolisoin naisia. Hyvä ja kiihkeä nainen on minulle jumalatar, jonka palveleminen tuntuu hyvältä.
Olen aina halunnut että nainen dominoisi, mutta eipä sellaisia naisia oikein löydy. Itse olen pari kertaa saanut sitoa naisen ja antaa piiskaa, ym. pientä dominointia kokeilla, ja yllätyin miten paljon sekin kiihotti sitten lopulta.
Löytäisimpä kokeilunhaluisen naisen.
Olen dominoiva nainen ja viihdyn roolissa hyvin ihan koko ajan. En siis koskaan ole halunnut dominoivaa miestä eli jos mies on sellaiseen osoittanut merkkejä, olen lopettanut suhteen. Kiva kuulla, että olisin edelleenkin suosittu tämän ominaisuuteni perusteella, vaikka elänkin pitkässä parisuhteessa. Ilmankos minulla ei sinkkuaikoina ole seuraa todellakaan puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tarvitse tehdä mitään"? Minulla on ollut vain yksi Dom, ja hän on saanut mut tekemään yhtä ja toista, en ole koskaan harrastanut seksiä yhtä aktiivisena kuin hänen käskyjään toteuttaessani. En itse ainakaan haluaisi sellaista D/s dynamiikkaa että D aktiivinen, sub passiivinen.
Ehkä, toivottavasti, löydät vielä sen sadannen kinkyn naisen.
Nainen, sub
Totta kai se kun nainen dominoi. Parin kuulauden välein meillä on aina kahdenkeskinen bdsm-ilta jota suunnitellaan pitkään ja odotetaan hartaasti. Ja sitten saan piiskaa, strap-onia, pissit suuhun ja kasvoille ja vaikka mitä nöyryytystä ja alistamista. Molemmat tykätään, mutta minä aivan erityisesti
Ei kumpikaan. Toivottavasti ei tarvitse siihen tilanteeseen joutua.
Aina on kiihottanut että nainen alistaa sängyssä, mutta vielä ei ole sellaista naista tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdellaan mutta aina loppua kohden tyttöystävä haluu mut päälle. Ehkä mun dominointi on sit hänestäkin kiihottavampaa, ite tykkään, tulee jotenkin tunne että on vahva uros ja haluaa naista niin ettei pidättele : D
Sama meillä. Selkeesti nauttii kun otan ohjat. Itteäkin kiihottaa olla vallassa. Kun tekee omalla työllä tytölle orkkuja nostaa tämmösen poikasen itsetuntoa kyllä. Toisaalta en mä tiedä kumpi on nyt sitten vallassa. Jos oon päällä sanotaan nyt lähärissä ja tyttöystävä vaikka vähän levittää jalkoja lisää ja koukistaa niitä niin, että näen polvet sivulla ja pääsen sitten työntämään vielä syvemmälle. Tuntuu että tulee samantien. Hän tavallaan päättää pienillä eleillä milloin tuun.
Kysehän on henkilökohtaisesta preferenssistä. Joku tykkää alistamisesta, toinen alistumisesta. Jotkut harrastavat molempia.
Sellainen pienikokoinen, minua vanhempi, kovalla libidolla varustettu nainen, joka tietää mitä haluaa ja miten sen saa, vie ja minä vikisen.
Riippuu täysin fysiikasta ja luonteesta, turha teeskennellä jotain mitä ei ole.
Mikäli nainen on ns. perusnainen ja fysiikaltaan hento tai tavanomainen, niin ehdottomasti silloin haluan olla itse dominoiva. Pidän itseni hyvässä kunnossa, ja monesti minua on kutsuttu isomunaiseksi, joten seksin aikana koen kiihottavaksi oman fyysisen valta-asemani. Naisen tukasta kiinni pitäminen ja alla pitäminen voimalla saa itseni syttymään. Myös sen näkeminen, kuinka muna menee vaivoin suuhun vain kärkeä myöten on melkoinen turn-on. Jonkinlainen luolamiesmäinen kaava varmaan taustalla.
Mikäli nainen on luonteeltaan ja fysiikaltaan kuitenkin vahva, tykkään olla myös olla alistettuna. Näkyvät lihakset ja erityisesti vahvat jalat ja iso takamus saavat sellaisen vaikutelman, että nainen on kuin seksiä varten luotu. Itsellä on vikana, että harvoin laukean kovin nopeasti. Jos nainen on todella tiukka, ja saa minut laukeamaan itse, koen sen poikkeuksellisen seksikkääksi, ja olen mielelläni vastaanottajana tällöin. Myös ajatus siitä, että nainen käyttää minua itsensä tyydyttämiseksi, miellyttää.
Vain kerran on fyysisesti hento nainen saanut minut todella syttymään siten, että olisin voinut mielelläni ollut alistettuna. Tällöin tosin nainen oli määrätietoinen ja minua vanhempi, joten mielelläni annoin hänen ottaa ohjat.
Minulle seksi ei juurikaan merkkaa mitään hellyyden osoituksina, vaan kyseessä on aina jonkunlainen valta-aseman osoittaminen heikompaa osapuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana kerrankin alistua miehelle kunnolla. Oma mies ei uskalla (pyynnöistä huolimatta) edes seksiä ehdottaa tai koskea tissiin kysymättä erikseen lupaa.
Ymmärrän sinua, mutta kilttinä luonteena naisia kunnioittavaksi kasvatettuna on vaikea ryhtyä kovaksi naista kohtaan varsinkin, jos vielä tykkää toisesta. Mieluummin palvon naista ja tyydytän tottelevaisesti ja iloitsen, jos näen toisen nauttivan. Ja siitä naisen nautinnosta saan suurimmat nautinnot itse ja koen silloin olevani mies.
Olen luonteeltani myöskin kiltti, kunnioitan vaimoani suuresti, rakastan häntä. Voisi sanoa hyvin, että palvonkin häntä. Mutta HÄN tyydyttää minut, hän tottelee minua ja iloitsen, kun näen hänenkin nauttivan.
Olen sadisti, ja vaimo ottaa piiskaa kun sille päälle satun. Toki tässä toimii molemminpuolinen tahtotila. Yleensä vaimon hymy paljastaa, että piiskausta myös odotetaan. Ottaa suuhun käskystä, levittää haaransa käskystä. Ihan täydellinen vaimo, ollut jo yli 20 vuotta.