Mies: Kumpi on kiihottavampaa, se että nainen dominoi sängyssä sinua vai että sinä dominoit naista?
Kommentit (64)
Miehen dominointi sängyssä on mahtavaa! Mitä enemmän mies vikisee, sitä kovemmin panen sträppärillä peppuun kuin kunnon homoa ikään.
On aivan ihana tunne, kun vaimo laittaa kaulapannan, pitää hihnasta tiukasti kiinni ja näyttää, mitä haluaa sängyssä tehtävän riippumatta siitä, mitä varsinainen toiminta on (kunhan se on vaimon tahto, oli se sitten takaapäin panoa tai naamalla ratsastamista tms.).
Nainen joka tietää mitä haluaa eikä ujostele on minun makuuni.
Mutta ikinä en antaisi naisen dominoida tai että olisin suhteessa/sängyssä alistuva.
Parasta kun molemmat ovat tasavertaisia ja haluiltaan yhtä aktiivisia.
Luulen tietäväni työelämästä dominoivia naisia, jotka erittäin mielellään ottaisivat semmoisen roolin. Itse taas olen kaikkea muuta kuin alistuva. Jäinkin eilen miettimään aihetta, että miten dominoiva nainen suhtautuu kovaluonteiseen mieheen? En siis pidä itseäni minään varsinaisesti dominoivana, mutta otan poikkeuksetta ohjat ja hallinnan.
Eilen nimittän yksi vihjaili toimistonsa seinällä olevaa raipasta ja itse tokaisin takaisin, että kummastakohan päästä rouva haluaisi ton kohti ruuansulatuselimistöä? Keskustelu siis käytiin ihan hymyillen, ettei sinänsä mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tietäväni työelämästä dominoivia naisia, jotka erittäin mielellään ottaisivat semmoisen roolin. Itse taas olen kaikkea muuta kuin alistuva. Jäinkin eilen miettimään aihetta, että miten dominoiva nainen suhtautuu kovaluonteiseen mieheen? En siis pidä itseäni minään varsinaisesti dominoivana, mutta otan poikkeuksetta ohjat ja hallinnan.
Eilen nimittän yksi vihjaili toimistonsa seinällä olevaa raipasta ja itse tokaisin takaisin, että kummastakohan päästä rouva haluaisi ton kohti ruuansulatuselimistöä? Keskustelu siis käytiin ihan hymyillen, ettei sinänsä mitään ongelmia.
Oman kokemukseni mukaan ne töissä dominoivat pomot ovat juuri niitä jotka haluavat vikisten tulla dominoiduksi sängyn puolella. Miksi? -Balanssin takia. Henkilö joka kokee että langat ovat hänen kädessään koko ajan, haluaa sängyssä mieluummin tulla itse otetuksi, eikä jatkaa samaa kuin sängyn ulkopuolella, ja toisinpäin. Dominoivat henkilöt ovat yleensä hieman epävarmoja, ja jonkun muun tahon alistamia(taho voi olla työ/lapsuden perheestä joku/ kokemus että yhteiskunta alistaa häntä hänen syntymäominaisuutensa takia jne.)
Alistetuksi tulemisesta toivova nainen voi ihan hyvin vihjailla rankemmasta jutusta, ja juuri niin oäin että hän itse on se alistettavaa toivova, vaikka tositilanteessa hän haluaisi mieluummin itse olla se alistettu. Tämä johtuu siitä että sm-juttuihin on vaikea lähteä flirttailemaan niin että vastapuoli tajuaisi flirttailijan haluavan olla alistettu. "Vitsillä" on helmpompi heittää "joo mä läpsin sua raipalla, heh", kuin kihertää että niin, läpsisitpä minua raipalla. Itse koen myös hyvin paljon tyydyttävämpänä sen, että mies "osaa alistaa" ns. luonnostaan, eikä niin että hän on lapatossu, jota sitten erikseen joka välissä pyytelisin olemaan rajumpi. Siinä menee ikään kuin koko idea ihan hukkaan.
N38
Kuinka tämmönen 160/50 xs-kokoinen mimmi voisi dominoida 180/83 xl-kokoista miestä?
Tiedän että mies kaipaisi joskus kovempia otteita multa mutta musta tuo 30 kilon painoero tuntuu kummalta. Ja varsinkin että strapparilla paneminen, iso mies polvillaan perse pystyssä pikkutytön edessä.
Itse nautin siitä kun mies on iso ja saan olla pienenä ja hentona pantavana.
Onko semmoinen mahdollista edes? Ottaako se mies tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämmönen 160/50 xs-kokoinen mimmi voisi dominoida 180/83 xl-kokoista miestä?
Tiedän että mies kaipaisi joskus kovempia otteita multa mutta musta tuo 30 kilon painoero tuntuu kummalta. Ja varsinkin että strapparilla paneminen, iso mies polvillaan perse pystyssä pikkutytön edessä.
Ei koko liity siihen mitenkään. Dominointi on ennen muuta henkinen yliote, jonka alistuva osapuoli antaa ottaa itseensä nähden. Alistumisesta nauttiva mies antautuu naiselle ja antaa naisen hallita tilannetta.
Sillä pystyykö fyysisesti dominoimaan ei oikeastaan ole merkitystä. Vapaasta tahdostaanhan alistuja alistuu. Ja jos leikkiin kuuluu liikkumisen rajoittaminen, niin ainahan isonkin miehen voi köyttää aloilleen. ;)
T. Dominoiva nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin ehdottomasti kokeilemaan jos miehesi sitä haluaa... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko semmoinen mahdollista edes? Ottaako se mies tosissaan?Ei koko liity siihen mitenkään. Dominointi on ennen muuta henkinen yliote, jonka alistuva osapuoli antaa ottaa itseensä nähden. Alistumisesta nauttiva mies antautuu naiselle ja antaa naisen hallita tilannetta.
Sillä pystyykö fyysisesti dominoimaan ei oikeastaan ole merkitystä. Vapaasta tahdostaanhan alistuja alistuu. Ja jos leikkiin kuuluu liikkumisen rajoittaminen, niin ainahan isonkin miehen voi köyttää aloilleen. ;)
T. Dominoiva nainen
Juuri näin... Olet ihana Nainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa! Luulen, että jos vastaan tulisi dominoiva mies ja päätyisimme sänkyyn niin kyllä se "raivokkaaksi" painiksi ja helläksi puremiseksi menisi, sillä en helposti luovuttaisi ohjaa ja hallintaa miehelle. Tätä olisi kyllä mukava kokeilla ja luulen, että dominoiva mieskin tykkäisi saadessaan haastetta. Mutta koska olen pienikokoinen niin luulen, että lopulta mies voittaisi ja saisi otettua ohjat käsiinsä - ja tällöin antautuisin miehen vietäväksi enemmän kuin mielelläni ja mies saisi luultavasti yhden parhaimmista seksikokemuksistaan. :)
Miehen pitää alistaa ja naisen alistua. Päinvastainen on luonnonvastaista ja osoitus siitä, että osapuolet eivät ole toisilleen sopivat. Jokainen nainen haluaa tulla oikeanlaisen miehen ottamaksi vaikka kuinka ollaan feministisessä yhteiskunnassa ja uhotaan naisille kuuluvaa ylivaltaa. Sängyssä roolitus määräytyy sukupuolten mukaan. Sen jälkeen voidaan taas olla tasa-arvoisia ja vaikka mitä muuta modernia.
Seksi on parempaa kun nainen kiltisti toteuttaa haluamani pervessiot ja on siinä lelunani. Sellaisen naisen saa yleensä jo viestein kiihottumaan ja hän on valmiina sängyllä kontallaan kun saavun paikalle.
Dom
Se että nainen "dominoi", mutta oikeastaan on service top. Kuten minä olen hänelle, vaihdamme siis rooleja. Leikkiähän tämä on parhaimmillaan, kahden toisiaan rakastavan ihmisen välistä leikkiä. Vaikka välillä tuotetaan kipua ja rankaistaan, ei sitä ikinä tehdä vihasta tai halveksunnasta.
Dominoiva nainen on parasta! Kynnet kulln juureen, saappaan korkoa silmen väliin, perse naamalle ja kusta suuhun.
Minua miehenä kiinnostanut sellainen naisen tekemä light domination, eli lähinnä, että nainen on määrätietonen, mutta muutaman kerran kun sitä elämäni aika olen yrittänyt naiselle ehdottaa, niin eipä siitä mitään ole tullut, koska olen itse se luonnollinen aktivinen ja aloitteen tekijä. Sikäli olisi ihan kokemuksana mahtavaa edes kerran kokea miltä tuntuu alistua tietosesti naiselle female worship hengessä.
Olisi ihana kerrankin alistua miehelle kunnolla. Oma mies ei uskalla (pyynnöistä huolimatta) edes seksiä ehdottaa tai koskea tissiin kysymättä erikseen lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana kerrankin alistua miehelle kunnolla. Oma mies ei uskalla (pyynnöistä huolimatta) edes seksiä ehdottaa tai koskea tissiin kysymättä erikseen lupaa.
Miehesi vain noudattaa lainsäädäntöä, joka edellyttää suostumuksen ilmaisua seksikumppanilta.
Pitääkö tähän itsestään selvään kysymykseen muka vastata. Kun laitan naiselleni seksikkään kaulapannan kaulaan, remmitän kädet selän taakse ja kiinnitän suuhun renkaan, jonka läpi kullini sujahtaa tarvittaessa nieluun saakka, hänen pillustaan valuva mahla ja kivikova taistelukärkeni kertovat roolijaon menneen nappiin.
haluisin edes joskus olla vietävänä ja tottelevana ja kokeilla jotain rajamailla olevaa. Mutta todella harvassa ovat sopivasti dominoivat naiset.